חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרצפות – סוגים ודרכי טיפול

מאת: rahitim9ריהוט 23/04/2009678 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרצפות – סוגים ודרכי טיפול

מרצפות הן התשתית להצבת הרהיטים. מרצפות מעניקות את הרקע, את כתם הצבע הקובע במידה רבה את אופי החלל.
קיים מבחר רחב של סוגי מרצפות כמו: מרצפות קרמיקה, מרצפות חרס, טרקטורה מזוגגת ועוד.  האריחים שציינתי עמידים בפני שחיקה וקל לנקותם, מה שהופך אותם לחומר פופולארי לייצור מרצפות. מרצפות בשיפוצים יש להתאים לסוג הפעילות המתרחש בחלל. חללים סלוניים ומהודרים, ניתן לרצף במרצפות שעלות טקסטורות וגוונים התומכים בכך. כיום אופנתיות מרצפות כהות אשר מחקות אבנים טבעיות. תחום המרצפות נחלק לאבנים טבעיות ולאבנים מלאכותיות. שני הסוגים הם באיכות מעולה , מגיעים במגוון גימורים וגוונים רחב שיכול להתאים לריצוף כל חלל שתבחרו. 
החלקה היא נושא חשוב בבחירת מרצפות: ישנן מרצפות אשר מונעות החלקה, שלא ישנו את צבען ולא יתבקעו. החנויות מציעות לכם אריחי ריצוף מזוגגים שחזיתן אינה חלקה או שחוספסה בכוונה. ארחי מרצפות העשויים זכוכית למשל, יהיו חלקלקים גם אם עברו תהליך של התזת חול.
אם חשקה נפשכם במרצפות בעלות מראה חם ובייתי , בחרו באריחי טרקטורה מזוגגת. אריחים אלו עשויים בעבודת יד מחמר טבעי ששרפו בכבשן. אריחי טקרטורה, אינם מאבדים את יכולת אגירת החום, ולכן הם נעימים מאד למגע כף רגל יחפה. מרצפות אלו מפתחות תוך שנה פטינה עשירה ובוהקת.
מרצפות קרמיקה, הן צוננות וחלקות , אך בעלות מראה עשיר ומהודר. קרמיקה היא חומר שלא מתאים לבתים בהם ישנם בעלי- חיים. כיוון שבמגע עם חומרים חומציים כמו שתן, תתכן החתמת האריחים.
אחידות אריחי מרצפות: אריחים אינם תמיד זהים בעיקר אם מדברים על אריחים מעוטרים במכונה. עובדה זו יש לקחת בחשבון כאשר חושבים על לרצף חלל גדול במרצפות מעוטרות.
ארחי מרצפות העשויים חרס, הם עמידים ובולטים, ועשויים מחומר בלתי מעובד שעשיר בדו תחמוצת הצורן ויש לו מראה בסיסי שמתאים לסגנון ריהוט כפרי.
מרצפות זקוקות לבסיס ישר ונוקשה תחתן , ואם יש לכם בסיס בטון יצוק, תוכלו לרצף ישירות מעליו.  אם כבר יש לכם רצפה הבנויה מאריחי אבן ישנה, שרק הרובה שלה במצב רע, תוכלו פשוט תוכלו לפרק אותם ולרצף מחדש עם רוֹבָּה חדשה. אריחים מחרס  ואריחים מעוטרים ניתן לעקור משכבת הטיט עליה הם יושבים, לנקותם ולרצפם מחדש בבטון.
רוֹבָּה , למי שלא יודע, היא חומר המצוי בין אבני המרצפות ומשמש  למילוי הרווחים . רובה לרצפות היא תערובת מלט וחול שמגיעה בצורה של אבקה וניתנת לערבוב במים שיוצרים מעין קרם המתייבש במהירות.  מכיון שהרובה מצויה על הרצפה, היא תמיד תתלכלך, כך שניתן לבחור בגווני מילוי שיעזרו בהצנעת הכתמים והבלאי. ניתן לבחור ברובה צבעונית שעליה אריחים שאינם נקבוביים, וכך חומרי הצבע לא יספגו. רובה בפסים דקים מאפשרת מראה מרצפות אסתטי יותר. ינשן מספר דרכי טיפול במרצפות המאפשרות איטום והגנה על האריחים-  שימו לב, חלקן גורמות  להקהיית האריחים.
ניתן להשיג חומרי איטום לרצפות המבוססים על שרף ומגיעים בצורה נוזלית עד שמגיעים להתקשות. חומרי איטום למרצפות שהם על בסיס סיליקון, מזכירים לנו את החומרים המשמשים לאיטום נעליים,בדרך כלל בצורה אחידה. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניין ברהיטים ובמוצרים לבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת rahitim9

מאת: rahitim9שיפוצים23/04/091070 צפיות
אבנים- סוגים ואפשרויות חיפוי תרבות העיצוב של חדרי אמבטיה לא שכחה את הקירות והרצפה. כיום, קיים מגוון רחב של אבנים לחיפוי וריצוף חדרי אמבט. שפע הסגנונות של אבנים הטבעיות והמלאכותיות מאפשר ליצור עיצובים מרהיבים ואומנותיים, ולהפוך את חלל האמבט להיכל מהודר ואלגנטי.

מאת: rahitim9שיפוצים23/04/091149 צפיות
אמבטיות- סגנונות של פעם והיום חדרי אמבטיה עברו דרך ארוכה ושודרגו משמעותית במרוצת השנים. לפניכם סיכום השינויים, שיזכיר לכם נשכחות. זה הזמן לקרוא על החידושים האחרונים באמבטיות בהמשך הכתבה.

מאת: rahitim9בניין ואחזקה - כללי23/04/091184 צפיות
אפיוני העיצובים החדשניים חדרי אמבטיה החדישים הולכים כעת על שני אלמנטים מנחים והם: תרבות ומינימליזם. עיצוב חדרי האמבט מקבלים פרשנויות מופשטות יותר. לא קיימים גבולות ברורים וקו עיצובי אחד המוביל אלא קיים חופש לפרשנות. המושג `תרבות החיים` מקבל כעת משמעויות שונות ומובל ע"י אמירה אישית. עד כה התאפיינו קווי העיצוב בעומס, והיו רווי פרטים, צבעים וחומרים.

מאת: rahitim9בניין ואחזקה - כללי23/04/091171 צפיות
בריכות -כללי בריכות הופכות להיות פופולאריות יותר ויותר בבתים פרטיים. בריכות מצריכות אמנם שטח אך, כיום ניתן להקים בריכות שחייה בסכומים לא מאד גבוהים, אשר נעים בין 20 ל-100 אלף שקל.

מאת: rahitim9בניין ואחזקה - כללי23/04/091020 צפיות
בריכות- כעת גם בתוך הבית ועל הגג הקמה של בריכות פרטיות הופכת להיות פופולארית יותר ויותר. הסיבה לכך נעוצה בעלויות נמוכות יחסית שנובעות מחידושים באופני הבנייה ובחומרים חדשים.

מאת: rahitim9בניין ואחזקה - כללי23/04/091167 צפיות
הכל על אסלות בחדרי האמבטיה לאסלות היסטוריה ארוכה ואפשר לומר כי מים רבים עברו להם בניאגרה. בחדרי האמבטיה המודרנים קיימת הקפדה רבה על העיצובים , וכיום מוצעות מגוון אסלות מודרניות בסגנונות רבים ויצירתיים

מאת: rahitim9ריהוט 23/04/091013 צפיות
חיפויי קירות מתקשים לעיתים לבחור את הצבע המתאים ביותר עבור הדיר או את סוג החומר ממנו עשוי החיפוי. קודם כל צריך לענות על השאלה מה בכלל מתאים לבית שלכם בתחום חיפויי הקירות מבחינה עיצובית. לאחר מכן צריך להחליט על הסגנון של החיפוי וזאת על פי האווירה שרוצים ליצור בבית.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201583 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201170 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201720 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201805 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191612 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191592 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191595 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica