חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספריות - לא מה שחשבתם

מאת: נעמה פלגריהוט 18/10/2010722 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נסו להיזכר איזה ספריות היו אצלכם בבית. סביר להניח שאתם נזכרים עכשיו בסוג ספריות גדול ומסורבל, ישן, עם המון תאי אחסון מגושמים וסביבת עבודה ולימודים לא נעימה למדי. ובכן, המצב כיום הוא שונה. היום ישנן ספריות מזן חדש לגמרי. תשכחו מסוג ספריות שאתם מכירים והכירו עולם חדש של ספריות.

ספריות היום, כמעט כל פריט ריהוט אחר או בכלל אלמנטים בחיים של שנות האלפיים, ניתנות להתאמה אישית של הלקוח. אם בעבר חנויות רהיטים הציעו ספריות מובנות מראש ללא כל אפשרות משחק או עיצוב, כיום עדיין יש אפשרויות מוכנות מראש אך גם הן עם אפשרויות רבות לשינויים, הזזות, הגדלות, הנמכות והתאמות לצרכים שלנו. כמובן שהעיצוב של ספריות היום הוא מרהיב ועדכני.

אם בעבר ספריות הגיעו אל ביתנו עם כונניות וכמה ארונות - היום הן כוללות מדפים בשלל גדלים, מדפי אחסון בצורת כוורת, ארונות זכוכית נפתחים, ופתרונות אחסון מתקדמים. לא רק האחסון בספריות התקדם אלא גם מגוון הצבעים והגוונים של הספריות. בעבר רוב הספריות נצבעו בצבעי חום עץ, אך היום הן נגיעות בשלל צבעי הקשת, ובשילובי צבעים אשר מהווים משחק לעיניים - כגון מדפים ורודים ושולחן ירוק, שולחן שמנת ומדפים חומים ועוד. כל זאת בלי לומר דבר על היכולת שלנו לבחור מבין שפע של עיצובים מקוריים של ספריות, ולמצוא את הספריה אשר מתאימה לנו בגודל ובטעם.

עוד אלמנט שאפיין ספריות של פעם שהיום הולך ונעלם הוא אלמנט הסימטריות בספריות. בעבר לא היו ספריות לא סימטריות. המבנה היה אחיד: אם יש מגירה בצד שמאל אז היא חייבת להיות גם בצד ימין, ואם הארון נפתח לצד ימין אז הנגדי שלו חייב להיפתח לצד שמאל. מעצבי ספריות היום מצאו את הנוסחה לשבור את הסימטריות של ספריות מבלי לפגוע בתקינותם וביעילותם. אפשר לראות באולמות התצוגה של חנויות הרהיטים ספריות רבות שגובהן מצד לצד לא אחיד, ספריות מדורגות, ספריות אשר בנויות על טהרת המדפים בלבד, והמשחק הוא אין סופי.

גם החומרים מהן עשויות ספריות השתנו. בעבר הלא רחוק כל כך, רוב רובן של ספריות היה בנוי מעץ מלא או סוגים של עץ כמו MDF או סיבית, מה שהיה מגביר סיכוי לבלאי אחרי כמה שנים. היום האלמנטים השולטים הם מתכות, פלסטיקים קשיחים, משטחים מפלדה תוך שילוב של עץ מלא, האיכותי יותר, יחד איתן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעמה פלג

מאת: נעמה פלגמשפחה וזוגיות - כללי18/08/133199 צפיות
בארץ יש המון משרדי חקירות שמועסקים בהם מגוון חוקרים פרטיים. יש לוודא כי חוקר פרטי בו בחרתם, הינו בעל רישיון חוקי לעסוק בחקירות פרטיות.

מאת: נעמה פלגמסיבות רווקים ורווקות31/07/133047 צפיות
כך כתב בנציון רסקין וכך שרים דורות על גבי דורות של אנשים בכל פעם שמישהו ממכרינו חוגג את יום הולדתו. לחגוג יום הולדת זה כיף וזה נהדר, אבל עם השנים זה הולך ונהיה יותר ויותר מסובך. לילדים זה קל לחגוג יום הולדת – מכינים להם עוגה, מזמינים את החברים שלהם מהגן או מבית הספר, שרים שירים, רוקדים ריקודים, אולי מביאים קוסם או ליצן ובזה נגמר הסיפור. אבל מה לגבי מבוגרים שחוגגים יום הולדת? איך אפשר לחגוג יום הולדת בצורה מהנה ומקורית?

מאת: נעמה פלגבית חכם14/07/133078 צפיות
ליקויי בניה הם אינם עניין של מה בכך, יש לאתרם מוקדם ככל האפשר ולתקנם במהרה ככל שניתן. ליקויי בניה מסכנים את דיירי המבנה וסביבתו ומהווים איום ממשי ופיזי על בני האדם. ליקויי בניה נגרמים בשל תכנון לקוי או ביצוע ללא מעקב ובקרה.

מאת: נעמה פלגצרכנות וקניות11/07/133294 צפיות
מצעים יכולים להיות מפנקים ונעימים ולהוות פיצוי נהדר ליום עמוס בעבודה. מצעים מבד נושם ואיכותי יהפכו את שעות השינה ואת הלילה שלכם לכה נעים ומזמין שתתקשו אף לקום מהמיטה בפתחו של יום חדש.

מאת: נעמה פלגאיכות הסביבה03/07/1313400 צפיות
אם שכרתם את שירותיו של חוקר פרטי הרי שיש לכם איזו שהיא בעיה בבית עם המשפחה או בעבודה. פנייה לחוקר פרטי מתרחשת בדרך כלל כאשר ניסינו כבר למצות את כל האפשרויות שבידינו על מנת לפתור את הבעיה או במידה ומדובר בבעיה סבוכה ומורכבת שאנחנו פשוט לא מוכשרים מספיק כדי לפתור אותה בכוחות עצמנו. ואלה הם בעצם חלק מהיתרונות של חוקר פרטי על פני ביצוע חקירה כזו או אחרת בעצמכם.

מאת: נעמה פלגחברה ומדינה - כללי03/07/132967 צפיות
ישנם המון מצבים בחיים בהם נרצה לדעת על המתרחש מסביבנו אם בעבודה, או בעסק שלנו אם בבית ואם בנושא אחר מסוים. אנו נהיה סקרנים ונרצה לדעת מה קורה אבל משאבינו לידע יהיו דלים וגם לא תמיד נדע איך לגשת לזה ואיך לקבל את המידע שאנו רוצים ואם זה יצליח או אם יתקלקל בדרך.

מאת: נעמה פלגמסיבות02/07/132696 צפיות
אתם מתארגנים לקראת אירוע ולא מבינים למה המחירים של חברות קייטרינג במרכז הארץ הן כל כך בשמיים לדעתכם? ואולי זה רק נדמה לכם אבל בפועל מדובר ברווח מינימאלי? איך תדעו למי להאמין? איך תדעו מי צודק? בשביל זה אנחנו פה! באנו לעזור לכם להבין כיצד מחושבים מחירי השירותים שמציעות חברות קייטרינג במרכז.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201571 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201150 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201706 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201792 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191602 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191582 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191579 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica