חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור ציוד למסעדה?

מאת: רחלי פריעסקי מזון18/10/20101006 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ציוד למסעדות

פתיחת מסעדה היא אחד החלומות הנפוצים ביותר. אנשים רבים חולמים על מסעדה בבעלותם ובניהולם, על מקום שיהיה רק שלהם, אותו יוכלו לעצב לפי ראות עיניהם, להגיש בו את האוכל האהוב עליהם ולהתפרנס בכבוד, כשהם אדונים לעצמם ולא צריכים לתת דין וחשבון לאף מנהל.

אולם פתיחת מסעדה היא משימה לא קלה בכלל, ושמירה על אורך חייה של המסעדה היא משימה קשה שבעתיים, שכן זו עובדה ידועה שמסעדות בארץ (ובמיוחד באזור המרכז) מתקשות להחזיק מעמד יותר משנתיים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר עבור כל אחד שמעוניין לפתוח מסעדה ועבור כל מי שרוצה להבטיח את המשך פעילותה ורווחיותה הוא בחירת הציוד למסעדות.

בחירת ציוד למסעדות – לפעילות יעילה של המסעדה

כאשר בוחרים ציוד למסעדות השיקול הראשון שיש לקחת בחשבון הוא עד כמה הציוד תורם ליעילות העבודה במסעדה. אין כל טעם לרכוש ציוד למסעדות בעל עיצוב מרשים ומיוחד, אם בפועל הוא מקשה על העבודה במסעדה. כך למשל, בבחירת ציוד למסעדות עבור המטבח, כמו מקררים, כיריים, עמדות טיגון וגריל, חשוב להקפיד שעמדות אלו יהיו מעוצבות בצורה הארגונומית ביותר, שתאפשר לטבחים ולשפים לעבוד ביעילות ובמהירות. לכן, לפני בחירת ציוד למסעדות חשוב לתכנן מראש היכן יונח כל פריט ולבדוק האם מיקום זה הוא המיקום האידיאלי מבחינת יעילות העבודה.

כל מי שבחר ציוד למסעדות בוודאי יודע שלכל פריט או מוצר יש אינספור סגנונות עיצוב ופונקציות ייחודיות, כמו למשל סירי בישול עם בוחשים, תנורי אפייה במגוון גדלים ועם מגוון פונקציות אפייה ועוד. לכן חשוב מאוד לבחור ציוד למסעדות רק לאחר שגיבשתם את עיקריו הכלליים של התפריט שתגישו במסעדה. אין כל טעם ברכישת ציוד למסעדות שאינו מתאים לצורכי הבישול, האפייה, הטיגון, הצלייה או הכנת האוכל שלכם. חבל על המקום ועל הכסף שתבזבזו. הקפידו לרכוש אך ורק ציוד למסעדות שמתאים לסוג האוכל שאתם מתכוונים להגיש ולתהליכי ההכנה והבישול שיתבצעו במטבחכם.

כשבוחרים ציוד למסעדות חשוב לקחת בחשבון לא רק את תהליך הכנת האוכל, אלא גם את תהליך הניקיון וסגירת המסעדה. הקפדה על ניקיון המסעדה ועל התנאים ההיגייניים שבה היא חלק חשוב להמשך פעילותה ורווחיותה. הקפידו לבחור בציוד למסעדות שיהיה קל ונוח לנקותו, ואשר לא יעכב את זמן העבודה. כך למשל, העדיפו ציוד למסעדות העשוי מנירוסטה – מתכת שאינה מחלידה, אינה סופגת כתמים וקל מאוד לנקותה.

בחירת ציוד למסעדות – בטיחות מעל לכל

לאחר שהחלטתם איזה ציוד למסעדות יהיה היעיל ביותר מבחינתכם, ואתם ניגשים לבחירת המוצר הספציפי או החברה שממנה תרכשו את הציוד למסעדות, אל תשכחו גם את נושא הבטיחות. בטיחות בעבודה במסעדות היא פרמטר חשוב מאין כמוהו, במיוחד לשם הוצאת רישיון עסק. לכן הקפידו לרכוש ציוד למסעדות מתוצרת יצרן מוכר ואמין בתחום.

חשוב מאוד לא להתפתות להצעות זולות במיוחד של ציוד למסעדות יד שנייה, שבטיחותו מוטלת בספק. גם אם רכשתם ציוד למסעדות יד שנייה, הקפידו לעשות זאת מחברה המעניקה אחריות על מוצריה. ודאו שבציוד שאתם רוכשים לא חסרים חלקים, שאין בו כפתורים וידיות מאולתרות ושהוא עובד בצורה תקינה.

 



תגיות המאמר: ציוד למסעדות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121301 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111831 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112136 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111551 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213655 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214056 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205519 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810506 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183353 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173514 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica