חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לניצול נכון של חדר האמבטיה

מאת: rahitim9בניין ואחזקה - כללי23/04/2009945 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים לניצול נכון של חדר האמבטיה

בעידן שבו שולטים עיצובים יוצאי דופן של חללי אמבטיה  כדאי לדעת משהו על ניצול נכון של השטח.
אם חלל האמבטיה שלכם יחסית קטן עדיף שתתקינו בו מקלחון במקום אמבט ולא כל מקלחון אלא כזה שיש לו דלתות הזזה. גם כאשר מבודר בחללי אמבטיה קטנים יחסית יש להתקין בהם ארונות נסו להסתפק בארונות קטנים בתוספת מעמדי אחסון, שהם בעלי מראה קליל וניתן לקנותם בעיצובים מרהיבים. 
במידה שאתם משפחה עם ילדים אך יש בביתכם רק חלל אמבטיה אחד ,רצוי לתכנון אותו כך שיותקנו בו שני כיורים – כך יוכלו שניים מבני המשפחה להשתמש באמבטיה והדבר יחסוך זמן. 
ניצול נכון של חדר האמבטיה שלכם קשור גם למידות האביזרים המשלימים כולל נפח התנועה שלהם למשתמש. למשל: הגודל המומלץ של  אגניות הכיור הוא ברוחב של כ 100 ס"מ ובעומק של 80 ס"מ לכל הפחות. יצרניות כיורים רבות מוכרות אגניות בגודל סטנדרטי של 80*80 ס"מ, אך בפועל  מידות אלו  אינן מספיקות  לנו כאשר אנו מניפים את ידינו לצדדים. 
מידת האסלה : אסלות קיימות כיום במגוון עיצובים, קיימות אסלות עם רגל ואסלות נסתרות שחוסכות מקום . על רוחב האסלה בחדר האמבטיה להיות בסביבות  ה 40 ס"מ, האורך בסביבות 70 ס"מ (כולל מתקן השטיפה) ובגובה של  40 ס"מ. האסלה בחדר אמבטיות לא רצוי להתקין אל מול דלת הכניסה.
מידות מקלחונים : השוק מציע לכם עיצובים רבים של מקלחונים , כך שהמידות משתנות ולמעשה אין לכך חוקים או סטנדרטים. למרות זאת הקפידו על ההכרחי : הגודל המינימאלי למקלחון הוא 80X80.  מגודל  90 X 90 ס"מ ניתנת האפשרות ללקוח לבחור את צורת המקלחון: מרובע או עגול.
מידות האמבטיה : אמבטיות הן אופנה בפני עצמה ושפע הסגנונות הוא חסר גבולות. אמבטיות מגיעות  בצורות רבות: מרובעות, עגולות, אליפטיות  ופינתיות . בהתאם לכך משתנים גם מימדי האמבטיות. על מימדי האמבטיה לנוע בין  70X120 ס"מ ועד ל  90X190 ס"מ . ניתן להזמין אמבטיות גדולות יותר (בהזמנה מיוחדת). מבחינת גובה, על דפנות האמבטיה לנוע בין 40 ל-42 ס"מ, אך תוכלו לקנות  אמבטיות גבוהות יותר, עד ל 55 ס"מ בערך.
מידות הכיור :  כיור הוא אביזר פונקציונאלי ומידותיו חשובות, על הכיור להיות במידות מינימאליות של  30X40ס"מ, ומקסימאליים של   70X60ס"מ.
מיקום הכיור: את הכיור ממקמים בהתאם לחלונות בחדר האמבטיה ומדוע?  לא רצוי למקם את הכיור והמראה מול החלון בשל חדירת אור שמש מסנוור בשעות מסוימות ביום, דבר שיקשה מאוד על פעולות כגון איפור .
מידות המשטח : רוחב המשטח בחדר האמבטיה קשור קודם כל לממדי הכיור אותו בחרתם להתקין. זכרו כי כיום ניתן להזמין משטחים במגוון רחב של גדלים בהתאם לטעם ולצרכים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניין ברהיטים ובמוצרים לבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת rahitim9

מאת: rahitim9שיפוצים23/04/091065 צפיות
אבנים- סוגים ואפשרויות חיפוי תרבות העיצוב של חדרי אמבטיה לא שכחה את הקירות והרצפה. כיום, קיים מגוון רחב של אבנים לחיפוי וריצוף חדרי אמבט. שפע הסגנונות של אבנים הטבעיות והמלאכותיות מאפשר ליצור עיצובים מרהיבים ואומנותיים, ולהפוך את חלל האמבט להיכל מהודר ואלגנטי.

מאת: rahitim9שיפוצים23/04/091146 צפיות
אמבטיות- סגנונות של פעם והיום חדרי אמבטיה עברו דרך ארוכה ושודרגו משמעותית במרוצת השנים. לפניכם סיכום השינויים, שיזכיר לכם נשכחות. זה הזמן לקרוא על החידושים האחרונים באמבטיות בהמשך הכתבה.

מאת: rahitim9בניין ואחזקה - כללי23/04/091179 צפיות
אפיוני העיצובים החדשניים חדרי אמבטיה החדישים הולכים כעת על שני אלמנטים מנחים והם: תרבות ומינימליזם. עיצוב חדרי האמבט מקבלים פרשנויות מופשטות יותר. לא קיימים גבולות ברורים וקו עיצובי אחד המוביל אלא קיים חופש לפרשנות. המושג `תרבות החיים` מקבל כעת משמעויות שונות ומובל ע"י אמירה אישית. עד כה התאפיינו קווי העיצוב בעומס, והיו רווי פרטים, צבעים וחומרים.

מאת: rahitim9בניין ואחזקה - כללי23/04/091167 צפיות
בריכות -כללי בריכות הופכות להיות פופולאריות יותר ויותר בבתים פרטיים. בריכות מצריכות אמנם שטח אך, כיום ניתן להקים בריכות שחייה בסכומים לא מאד גבוהים, אשר נעים בין 20 ל-100 אלף שקל.

מאת: rahitim9בניין ואחזקה - כללי23/04/091016 צפיות
בריכות- כעת גם בתוך הבית ועל הגג הקמה של בריכות פרטיות הופכת להיות פופולארית יותר ויותר. הסיבה לכך נעוצה בעלויות נמוכות יחסית שנובעות מחידושים באופני הבנייה ובחומרים חדשים.

מאת: rahitim9בניין ואחזקה - כללי23/04/091162 צפיות
הכל על אסלות בחדרי האמבטיה לאסלות היסטוריה ארוכה ואפשר לומר כי מים רבים עברו להם בניאגרה. בחדרי האמבטיה המודרנים קיימת הקפדה רבה על העיצובים , וכיום מוצעות מגוון אסלות מודרניות בסגנונות רבים ויצירתיים

מאת: rahitim9ריהוט 23/04/091010 צפיות
חיפויי קירות מתקשים לעיתים לבחור את הצבע המתאים ביותר עבור הדיר או את סוג החומר ממנו עשוי החיפוי. קודם כל צריך לענות על השאלה מה בכלל מתאים לבית שלכם בתחום חיפויי הקירות מבחינה עיצובית. לאחר מכן צריך להחליט על הסגנון של החיפוי וזאת על פי האווירה שרוצים ליצור בבית.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222784 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223091 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211324 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211744 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica