חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צלמת שיווקית - קווים לדמותה

מאת: מונלייטפרסום באינטרנט19/10/20101000 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק הוא ספרה תחרותית ביותר - יש שלל פלטפורמות לשיווק, כלים שיווקיים מתקדמים וגישות רבות כאשר מאחורי כולם מטרה ברורה אחת : המכירה עצמה. אחד הכלים השיווקיים היעילים ביותר שלא ניתן להתעלם מהם הוא הצילום השיווקי. הרי בסופו של יום באמת אין טוב ממראה עיניים ותמונה הינה כלי נהדר להעברת מסרים. מסיבות אלה בדיוק צילום הוא אחד הטריקים הותיקים ביותר בספר והמוצלחים ביותר. תחום הצילום מתפתח עוד ועוד ותופס צורות מעניינות ומיוחדות. המצלמות משתכללות, התאורה מתקדמת עוד ועוד ותוכנות העריכה משודרגות פלאים. ובכל זאת, עלות של צלם שיווקי הינה סבירה ומתקבלת על הדעת ביחס לנחיצותו ולאפקטיביות שלו.

צילום שיווקי וצילום איכותי רגיל - מה ההבדל?

הדבר שמבדל צלם שיווקי מצלמים מן השורה שאולי אף אינם נופלים באיכויות הצילום שלהם, הינו הידע השיווקי. צלם שיווקי הוא צלם המבין את עולם הפרסום, ואשר לומד את הלקוח שלו לעומק בדיוק כמו שעושים יועצים שיווקיים כאלה ואחרים. הצילום תמיד צריך להיות מרשים ויפה, אך חשוב יותר שיפנה אל המקום הנכון, ושיביא את הלקוחות הנכונים. אלו שבאמת רוצים את המוצר או השירות שלנו.

בנוסף ישנם תחומי התמחות שונים בתוך העולם של סטודיו לצילום צילום שיווקי. יש מי שמתמחה בתכשיטים ומי שמתמחה באדריכלות או בפורטרטים, כאשר מעטים מאוד באמת מומחים במספר תחומים. ישנה אפשרות להשתמש בתאורה טבעית או בתאורה מלאכותית (תאורת סטודיו). בצילום אדריכלות למשל, משלבים הרבה פעמים בין השניים.

לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות. והכי חשוב זה שתמצאו  צלם שיווקי שמתמחה בתחום הצילום הנכון (צילום מוצר, פורטרט, מזון ועוד), שמבין את הראש שלכם ושבאמת לומד את העסק שלכם. החיבור בניכם הוא זה שיניב את התוצאה הטובה ביותר עבורכם ויביא לכם לקוחות שכבר הבינו את המסר ומוכנים יותר לבצע קניה. בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מונלייט - סטודיו לצילום מוצרים, צילום תכשיטים, צילום מזון,צילום סטילס שיווקי.

שיווק במדיה חברתית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מונלייט

מאת: מונלייטשיווק02/02/111444 צפיות
לא משנה מהו המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, יש לכם מעט מאוד זמן לכך. אם האופן בו הצגתם את הדברים לא הצליח לעניין את הקורא תוך שניות הוא יעבור לתחנה הבאה. זהו המקום בו צילום פורטרט שיווקי יכול להיות חורץ דינכם :

מאת: מונלייטצילום19/12/101137 צפיות
בימינו אנו נחשפים מידי יום לאינספור מסרים שיווקיים. ולכן, לעיתים תמונה אחת חזקה שווה לנו הרבה מאוד כסף. בשוק התכשיטים רווי התחרות, מציאות זו מקבלת משנה תוקף ומעניקה חשיבות רבה לצילום תכשיטים שיווקי. בכל תכשיט שזורים פרטים רבים אם מבחינת העבודה עצמה, הנשמה והמחשבה, ואם מבחינת משחקי החומר. הפרטים הם שיוצרים מוצר ייחודי ומרהיב ביופיו. אז כיצד ניתן לתרגם את היופי הזה על כל רבדיו לתמונה אחת? איך ניצור מסר שיניע את הקונה לפעולה? בשורות הבאות נבין כיצד ניתן להגיע לתמונה אחת מושלמת ומדויקת.

מאת: מונלייטשיווק באינטרנט28/11/101093 צפיות
אוכל הוא לא רק צורך בסיסי עבורנו, הוא גם אהבה גדולה, תחביב ולחלקנו מקור לנחמה. שוק המסעדנות הוא שוק תחרותי ביותר - מסעדות חדשות צצות בכל פינה. שפים ובעלי מסעדות חייבים לשווק עצמם בחכמה.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213455 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202195 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172771 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162835 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162738 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica