חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוספי תזונה

מאת: נעמה פלגרפואה משלימה19/10/2010917 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 תוספי תזונה

הגוף שלנו זקוק לויטמנים באופן יום יומי ולא תמיד אנחנו יכולים לקבל את כל הויטמנים האלו ואת הכמות הרצויה שלהם דרך המזון אותו אנחנו אוכלים. היום בעולם המערבי הרבה מהמזון שאנו אוכלים הוא מזון מעובד,שמקשה על הספיגה של הויטמנים בגוף. תוספי תזונה הם דרך טובה לספק לגוף שלנו את הויטמנים החיוניים בצורה 'טהורה'. כמובן שישנם מאות אלפים של תוספי תזונה שונים בשוק היום ולפני שלוקחים תוספי מזון כדאי לברר דרך רופא מה לקחת ובאיזה מינון.   ישנם הרבה גורמים שנלקחים בחשבון בעת נטילת תוספי תזונה- גורמים סביבתיים כמו זיהום אוויר או זיהום מים,קרינה ושכבת האוזון . גורמים תזונתיים- האם התפריט שלך כולל הרבה ירקות ופירות או שאתה אוכל הרבה מזון מעובד, צורך כמויות גדולות של קפאין או אלכוהול. אורח חיים- האם אתה עוסק בספורט וכושר גופני, האם אתה מנהל חיים של לחץ וסטרס. כל הדברים האלו יכולים לעזור לך לקבוע האם אתה זקוק לצריכה של תוספי תזונה ואיזה בדיוק. לפעמים גם בעת נטילת אנטיביוטיקה ממליצים לקחת במקביל תוספי תזונה כיוון שאנטיביוטיקה יכולה לגרום נזק גם לאיזון הויטמנים הטבעי בגוף וכדי להישאר מאוזנים נוטלים תוספי תזונה.   נטילת תוספי תזונה ללא פיקוח רפואי יכול להפוך לדבר מסוכן מאוד. תוספי תזונה הם תרופות כימיות לכל דבר לכן כדאי לעשות זאת רק אחרי התייעצות עם רופא. תוספי תזונה יכולים להועיל לכל מיני דברים שונים.
  *ספורטאים לוקחים תוספי תזונה שעתירים בחלבונים שבונים שרירים. *תוספי מזון של ויטמין C יכולים לעזור לחזק את המערכת החיסונית, במיוחד בחורף. *תוספי מזון של ויטמין B12 מועילים מאוד לאנשים שמנהלים אורח חיים צמחוני. וכך עוד הרבה דוגמאות.   כמובן שלפני נטילת תוספי תזונה עושים בדיקות מסויימות כמו בדיקות דם ושתן כדי להבין מה האיזון ויטמינים הטבעי בגופך ומה בדיוק חסר לך או איזה ויטמין אינו קיים בגופך בכמות המספקת. יש להתייעץ עם רופאים ומומחים, לאסוף כמה שיותר מידע מהאינטרנט, להיוועץ עם רוקחים בבית המרקחת, והכי חשוב - לקרוא את הוראות היצרנים עם האריזה. על פי רוב, המידע המדויק ביותר למינון נכון של תוספי תזונה נמצא בעלון מידע אשר מצורף למוצר שקניתם. שווה להעיף בו מבט ולקרוא בעיון מהם הכמויות המומלצות לכם, לגילכם, למשקל ומין שלכם.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעמה פלג

מאת: נעמה פלגמשפחה וזוגיות - כללי18/08/133199 צפיות
בארץ יש המון משרדי חקירות שמועסקים בהם מגוון חוקרים פרטיים. יש לוודא כי חוקר פרטי בו בחרתם, הינו בעל רישיון חוקי לעסוק בחקירות פרטיות.

מאת: נעמה פלגמסיבות רווקים ורווקות31/07/133047 צפיות
כך כתב בנציון רסקין וכך שרים דורות על גבי דורות של אנשים בכל פעם שמישהו ממכרינו חוגג את יום הולדתו. לחגוג יום הולדת זה כיף וזה נהדר, אבל עם השנים זה הולך ונהיה יותר ויותר מסובך. לילדים זה קל לחגוג יום הולדת – מכינים להם עוגה, מזמינים את החברים שלהם מהגן או מבית הספר, שרים שירים, רוקדים ריקודים, אולי מביאים קוסם או ליצן ובזה נגמר הסיפור. אבל מה לגבי מבוגרים שחוגגים יום הולדת? איך אפשר לחגוג יום הולדת בצורה מהנה ומקורית?

מאת: נעמה פלגבית חכם14/07/133078 צפיות
ליקויי בניה הם אינם עניין של מה בכך, יש לאתרם מוקדם ככל האפשר ולתקנם במהרה ככל שניתן. ליקויי בניה מסכנים את דיירי המבנה וסביבתו ומהווים איום ממשי ופיזי על בני האדם. ליקויי בניה נגרמים בשל תכנון לקוי או ביצוע ללא מעקב ובקרה.

מאת: נעמה פלגצרכנות וקניות11/07/133296 צפיות
מצעים יכולים להיות מפנקים ונעימים ולהוות פיצוי נהדר ליום עמוס בעבודה. מצעים מבד נושם ואיכותי יהפכו את שעות השינה ואת הלילה שלכם לכה נעים ומזמין שתתקשו אף לקום מהמיטה בפתחו של יום חדש.

מאת: נעמה פלגאיכות הסביבה03/07/1313401 צפיות
אם שכרתם את שירותיו של חוקר פרטי הרי שיש לכם איזו שהיא בעיה בבית עם המשפחה או בעבודה. פנייה לחוקר פרטי מתרחשת בדרך כלל כאשר ניסינו כבר למצות את כל האפשרויות שבידינו על מנת לפתור את הבעיה או במידה ומדובר בבעיה סבוכה ומורכבת שאנחנו פשוט לא מוכשרים מספיק כדי לפתור אותה בכוחות עצמנו. ואלה הם בעצם חלק מהיתרונות של חוקר פרטי על פני ביצוע חקירה כזו או אחרת בעצמכם.

מאת: נעמה פלגחברה ומדינה - כללי03/07/132968 צפיות
ישנם המון מצבים בחיים בהם נרצה לדעת על המתרחש מסביבנו אם בעבודה, או בעסק שלנו אם בבית ואם בנושא אחר מסוים. אנו נהיה סקרנים ונרצה לדעת מה קורה אבל משאבינו לידע יהיו דלים וגם לא תמיד נדע איך לגשת לזה ואיך לקבל את המידע שאנו רוצים ואם זה יצליח או אם יתקלקל בדרך.

מאת: נעמה פלגמסיבות02/07/132697 צפיות
אתם מתארגנים לקראת אירוע ולא מבינים למה המחירים של חברות קייטרינג במרכז הארץ הן כל כך בשמיים לדעתכם? ואולי זה רק נדמה לכם אבל בפועל מדובר ברווח מינימאלי? איך תדעו למי להאמין? איך תדעו מי צודק? בשביל זה אנחנו פה! באנו לעזור לכם להבין כיצד מחושבים מחירי השירותים שמציעות חברות קייטרינג במרכז.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213863 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181633 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica