חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחסומים

מאת: הלןניהול20/10/2010869 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בדרך בואך בכביש 443 אתה נתקל במחסום אחד בדרך הלוך במחסום שני בדרך חזור.המחסום כמו שכולנו יודעים , הוקם על מנת לקדם את בטחון התושבים מפני פיגועים רצחניים אולם האם המחסום משרת את מטרתו ? מפעם לפעם אנחנו קוראים בעיתון שנילכד מחבל חמוש בסכין או נתפס אוטו עם שבע שבחי"ם בבגז'. אבל מי שעובר במחסומים הללו לפני ה-שערים החשמליים, לא תמיד מבין איך זה יתכן , ואין הכוונה כאן להשמיץ את חיילינו האמיצים שעושים כמיטב יכולתם הענין הוא השיטה. אתה עומד במחסום ורואה את ה"בידוק " שנעשה שם זה נראה יותר כמו מפגש אקראי בין רוכב להולך רגל מין חיוך מנומס ותו לא ובאמת מה הפלא? מספר העמדות במחסום לחלוטין לא תואמות את מספר המכוניות על הכביש גם אם יש ארבע עמדות של מחסום או שלשער חשמלי שתיים מהם בכלל סגורות בדרך כלל. האנשים כמו ישראלים טובים (ואולי זאת הבחינה לבדוק אם אתה ישראלי?) מעוצבנים , עיפים, ובעיקר חסרת סבלנות והאוירה משפיעה על הבידוק באופן ישיר. המצב חמור יותר המצב בכניסה לערים הנמצאות מעבר לקו הירוק או לידו (וכן ליד הכפרים הערביים) הללו מסתכמים על הבידוק הבטחוני שנעשה במחסום ומסתפקים בשער אוטומטי מאויש בשומר מנומנם שבמקרה הטוב פוקח חצי עין ובמקרה הגרוע משוחח עם שוהים בלתי חוקיים שמחכים לטרמפ בקרבת מקום. אז נכון שיש שער אוטומטי אבל הבעיה היא שהשער יותר מדי אוטומטי והוא נפתח כלאחר יד הרבה לפני שהשומר המנומנם רואה מי מתכון לעבור בו. יצוין לשבח דוקא הישוב חשמונאים , שם השמירה היא שמירת המחסום הוא מחסום והשער האוטומטי כלל וכלל אלא מאויש בשומר ערני להפליא שלא נרתע מקוצר רוחם של הנהגים המחכים לפתיחת השער.

ולבסוף- תמיד כשאני עוברת במחסום בואכה מודיעין על יד חרבתא אני מדמיינת בראשי כמה קל היה לי להבריח נשק או אפילו מחבלון קטן.וכשאני מגיעה לישוב בו אני גרה לא קשה לי לדמיין איך מישהו אחר באותן נסיבות היה רוצח את השומר שקורא לו מאיזה עיתון בנחת ולוגם קפה רותח תוך כדאי קריאה, משתלט על כמה שיותר אנשים ולמעשה מבצע פיגוע רצחני.

והמסקנה שאני מגיעה אליה היא : שלא השערים החשמליים ולא השערים האוטומטיים ולא המחסומים הם ששומרים עלינו אלא שומר עמו ישראל הוא זה שיוצר את המחסומים ביננו לבין המוות כמו שכבר אמר דוד המלך עליו השלום: " אם ה' לא ישמור עיר – שוא שקד שומר".

 



תגיות המאמר: שערים חשמליים, מחסומים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הלן

מאת: הלןאבטחת הבית09/11/101362 צפיות
כמה פעמים רבתם עם השכן בגלל שהוא תפס לכם את מקום החניה שלכם? כמה פעמים נאלצתם להסתובב עשרות פעמים בשכונה בשעת לילה מאוחרת רק כדי לארוב למקום חניה שמתפנה? כמה פעמים החנתם את רכבכם בלית ברירה במקום מרוחק ונאלצתם ללכת דקות ארוכות מן הרכב לביתכם ובחזרה? אם המצבים הללו מוכרים לכם, כנראה שאין לכם מחסום חניה.

מאת: הלןאורטופדיה ופיזותרפיה09/11/10893 צפיות
הליכה, עמידה ויציבה הן פעולות כה יומיומית, עד כי איננו בכלל חושבים עליהן ועל המערכות הרבות בגוף הפועלות כולן יחדיו בתיאום מופלא כדי לבצע אותן. אולם לא תמיד הגוף משתף פעולה. בעיות כמו פלטפוס, שברי הליכה, דורבן, כיבים המתפתחים בכף הרגל בעקבות מחלת הסוכרת ועוד משפיעות על יכולת התפקוד שלנו בביצוע מטלות פשוטות אלו. כשזה קורה, אנו פונים אל התחום הרפואי המכונה אורטופדיה כדי למצוא מזור לבעיה

מאת: הלןתעשייה08/11/10791 צפיות
צביעת מתכות כיום היא דבר הרווח מאוד ומשמש למגוון מטרות שונות: צביעה של מתכות שונות המשמשות למגוון רחב של שימושים מצביעת זגוגיות המשקפיים עובר דרך צביעת סורגים, צביעת דלתות ברזל,צביעת משקופים וכלה בצביעת מתכות הפח של הרכבים.

מאת: הלןמתכוני בשר08/11/101202 צפיות
אנשים אוהבים חופש.לא משנה איפה אתה גר בעולם מה הגיל שלך מהו מצבך המשפחתי ואיך אתה נראה. כולנו אוהבים חופשות וחיים בשבילם. שורדים עוד כמה ימים בעבודה כי אוטוטו יוצאים לחופשה. זה מה שמחזיק ומעודד אותנו. ומהו חופש טוב אם לא אוכל טוב

מאת: הלןפרסום08/11/10850 צפיות
ישנם סוגים רבים של שלטים המסובבים אותנו , ישנם את השלטים המכוונים שהם שלטים לא לצורך פרסום ומטרתם לעזור לאזרח למצוא את עצמו ואת דרכו ברחוב בתור הולך רגל או בכביש בתור נהג. שלטי ההכוונה בדרך כלל עשויים מפח והערייה או המועצה המקומית דואגות להתקין אותם במקומות הנדרשים

מאת: הלןפרסום03/11/101121 צפיות
אי אז, כאשר המאה העשרים עוד הייתה עוד עלמה צעירה, נדלקה מעל לראשו של אדם יצירתי נורת רעיון, ומה יותר סימבולי מזה, מכיוון שהרעיון שעלה בראשו היה פשוט וגאוני: לקח את הנורה, לקח שלט וחיבר בין השניים. כך באו לעולם השלטים המוארים

מאת: הלןעבודה וקריירה - כללי03/11/10830 צפיות
העבודה בחיים המודרנים כיום מתפרסת על פני רוב שעות העירנות שלנו. כך יוצא שיותר מחצי מהיום אנו מבלים בעבודה. מה שמחייב את מקום העבודה להיות מקום שנעים ונוח לנו לשהות בו, מקום סימפטי עם אווירה טובה.זה לא שאנו מצפים שהעבודה תהפוך למקום בילוי וחגיגה

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201491 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201603 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201621 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201343 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201290 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201154 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201046 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica