חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחסום חניה

מאת: הלןאבטחת הבית09/11/20101359 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה פעמים רבתם עם השכן בגלל שהוא תפס לכם את מקום החניה שלכם? כמה פעמים נאלצתם להסתובב עשרות פעמים בשכונה בשעת לילה מאוחרת רק כדי לארוב למקום חניה שמתפנה? כמה פעמים החנתם את רכבכם בלית ברירה במקום מרוחק ונאלצתם ללכת דקות ארוכות מן הרכב לביתכם ובחזרה? אם המצבים הללו מוכרים לכם, כנראה שאין לכם מחסום חניה.

מחסום חניה – למקום חניה פנוי תמיד ובטווח ראייה

הצבת מחסום חניה בכניסה לחניון הבית שלכם מבטיחה לכם שתמיד ישמר לכם מקום חניה פנוי, גם אם תחזרו מבילוי לילי מאוחר. מחסומי חניה, כמו גם שערים חשמליים, נפתחים ונסגרים באמצעות שלט רחוק או על ידי חיוג קוד סודי בטלפון הנייד, שרק מורשי הכניסה לחניון מחזיקים בו. כפועל יוצא, אתם יכולים להיות בטוחים שרק מורשי כניסה יחנו את רכבם בחניון, ושלכל דייר / בעל רכב בבניין ישמר מקום פנוי בו יוכל להחנות את רכבו.

מחסומי חניה מבטיחים לכם שתוכלו להחנות את רכבכם בקרבת ביתכם. לא רק שלא תיאלצו לכתת את רגליכם עד לקצהו של הרחוב, שם יש מקום חניה פנוי. מחסומים שסגורים על ידי שערים חשמליים מבטיחים לכם שרכבכם יהיה תמיד בטווח ראייה, ותוכלו לשמור על קשר עין עימו מחלון ביתכם.

מחסום חניה – למען שמירה על שלמות רכושכם

מחסומים לא רק שמבטיחים לכם מקום חניה פנוי בסמוך לביתכם. מחסומים המופעלים באמצעות שערים חשמליים מונעים את כניסתם של מסיגי גבול ועבריינים למיניהם אשר יכולים לחבל ברכב שלכם. לא מעט בעלי רכבים, המחנים את רכבם ברחוב לצדי המדרכה, מתעוררים בבוקר ומגלים ששוב הרכב נשרט על ידי עוברי אורח, או שרכב אחר פגע בהם וברח מבלי להשאיר פרטים. זאת ועוד, ברחוב הרכב שלכם אף פעם לא מוגן מפני גנבי רכב ופורצים למיניהם.

לעומת זאת, חניונים סגורים ומאובטחים באמצעות מחסומים או שערים חשמליים מקשים על עבריינים למיניהם לפרוץ לרכב שלכם ולגנוב אותו. ובחניון שסגור באמצעות מחסום חניה הסיכוי שרכבכם יינזק כתוצאה ממעשי ונדליזם או רכבים פוגעים אחרים הוא קטן יותר.

מחסום חניה – לא רק עבור חניונים פרטיים

הודות ליתרונותיהם הרבים, מחסומי חניה הפכו לפופולאריים לא רק בחניונים פרטיים בבנייני מגורים משותפים. גם במגרשי חניה של מקומות עבודה נהוג להציב מחסומי חניה כדי להבטיח שלעובדי המקום תמיד יהיה מקום חניה פנוי. בכניסה לחניונים ציבוריים, כמו בבתי חולים, מרכזים מסחריים, מוסדות ממשלתיים וכדומה, מחסומים ושערים חשמליים הם חלק בלתי נפרד ממערך האבטחה, ונועדו למנוע את כניסתם של גורמים עוינים שמעוניינים לפגע במקום. במקומות אלו לצד המחסומים יוצבו מאבטחים אשר יערכו בדיקה ביטחונית לכל רכב המבקש להיכנס למקום ו/או יבדקו את אישורי הכניסה שלו. גם ישובים פרטיים נוהגים להציב שערים חשמליים ומחסומים בכניסה ליישוב כדי למנוע את כניסתם של מחבלים ומסיגי גבול למיניהם, וכדי להבטיח את איכות החיים והשקט ביישוב.

לסיכום, לאור יתרונותיהם הרבים של מחסומי חניה אין זה פלא שהם הפכו לנפוצים בחניונים פרטיים וציבוריים רבים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הלן

מאת: הלןאורטופדיה ופיזותרפיה09/11/10893 צפיות
הליכה, עמידה ויציבה הן פעולות כה יומיומית, עד כי איננו בכלל חושבים עליהן ועל המערכות הרבות בגוף הפועלות כולן יחדיו בתיאום מופלא כדי לבצע אותן. אולם לא תמיד הגוף משתף פעולה. בעיות כמו פלטפוס, שברי הליכה, דורבן, כיבים המתפתחים בכף הרגל בעקבות מחלת הסוכרת ועוד משפיעות על יכולת התפקוד שלנו בביצוע מטלות פשוטות אלו. כשזה קורה, אנו פונים אל התחום הרפואי המכונה אורטופדיה כדי למצוא מזור לבעיה

מאת: הלןתעשייה08/11/10788 צפיות
צביעת מתכות כיום היא דבר הרווח מאוד ומשמש למגוון מטרות שונות: צביעה של מתכות שונות המשמשות למגוון רחב של שימושים מצביעת זגוגיות המשקפיים עובר דרך צביעת סורגים, צביעת דלתות ברזל,צביעת משקופים וכלה בצביעת מתכות הפח של הרכבים.

מאת: הלןמתכוני בשר08/11/101200 צפיות
אנשים אוהבים חופש.לא משנה איפה אתה גר בעולם מה הגיל שלך מהו מצבך המשפחתי ואיך אתה נראה. כולנו אוהבים חופשות וחיים בשבילם. שורדים עוד כמה ימים בעבודה כי אוטוטו יוצאים לחופשה. זה מה שמחזיק ומעודד אותנו. ומהו חופש טוב אם לא אוכל טוב

מאת: הלןפרסום08/11/10849 צפיות
ישנם סוגים רבים של שלטים המסובבים אותנו , ישנם את השלטים המכוונים שהם שלטים לא לצורך פרסום ומטרתם לעזור לאזרח למצוא את עצמו ואת דרכו ברחוב בתור הולך רגל או בכביש בתור נהג. שלטי ההכוונה בדרך כלל עשויים מפח והערייה או המועצה המקומית דואגות להתקין אותם במקומות הנדרשים

מאת: הלןפרסום03/11/101119 צפיות
אי אז, כאשר המאה העשרים עוד הייתה עוד עלמה צעירה, נדלקה מעל לראשו של אדם יצירתי נורת רעיון, ומה יותר סימבולי מזה, מכיוון שהרעיון שעלה בראשו היה פשוט וגאוני: לקח את הנורה, לקח שלט וחיבר בין השניים. כך באו לעולם השלטים המוארים

מאת: הלןעבודה וקריירה - כללי03/11/10829 צפיות
העבודה בחיים המודרנים כיום מתפרסת על פני רוב שעות העירנות שלנו. כך יוצא שיותר מחצי מהיום אנו מבלים בעבודה. מה שמחייב את מקום העבודה להיות מקום שנעים ונוח לנו לשהות בו, מקום סימפטי עם אווירה טובה.זה לא שאנו מצפים שהעבודה תהפוך למקום בילוי וחגיגה

מאת: הלןחוק ומשפט - כללי02/11/10742 צפיות
אחד מבעלי התשובה הידועים, כשנשאל על אופן התקרבותו לדת נוהג לספר את המעשה הבא: באחד מהימים אחד מידידי, שחזר בתשובה חגג יום הולדת. וערך מסיבה בביתו, בה השתתפנו אני וחברי, הלא דתיים. בין האורחים היה גם רבו של אותו ידיד שאף החזירו בתשובה. מטבע הדברים התפתחה שיחה בנינו.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201619 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201314 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191536 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181792 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica