חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי לחתונת קיץ

מאת: קייטרינג תמריםקייטרינג24/10/2010715 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הדברים המקסימים ביותר לגבי קייטרינג חלבי לאירועים הוא מידת ההתאמה שלו לכל מזג אוויר וסוג אירוע. העושר של הגבינות והשתלבותן המופלאה עם סוגי הלחמים הרבים, הירקות החיים והמבושלים, ועם רטבים ומרקים עשירים, מאפשרים ליצור גיוון רב.

קייטרינג חלבי – בחירה מצויינת לחתונה בקיץ

כאשר חם מדי בחוץ, אכילה של אוכל בשרי וכבד יוצרת תחושת כבדות וחום, בעוד שמנות חלביות מעניקות תחושת שובע והנאה ללא הכבדות הנלווית. מנגד, כאשר קר, קייטרינג חלבי מאפשר להנות ממרקים קטיפתיים על בסיס חמאה ושמנת, מפסטה ברוטב חם ומהביל, מקישים שזה עתה יצאו מהתנור ומסלטים טריים המספקים איזון ועושר טעמים למנה.

תפריט חלבי לחתונה בבוקר או בשעות היום
קייטרינג חלבי מתאים גם לאירועים המתקיימים בשעות היום, כמו חתונות שישי וכן לאירועי ערב. המנה העיקרית באירועים מוגשת בדרך כלל אחרי השעה 10 בלילה. מכיוון שרוב האנשים לא נוטים לאכול בשר בלילה, הם יוצאים מהאירוע כבדים ונפוחים או מתקשים לעלות על רחבת הריקודים, משום שהם מבלים זמן מה בניסיון לעכל את המנה הבשרית. קייטרינג חלבי מספק את הפתרון האופטימלי בנושא זה, שכן המנות בו קלות יותר.

רובנו גם נוטים שלא לפתוח את היום עם סטייק וצ'יפס, ועל כן בחתונות המתקיימות בימי שישי, או בבריתות מוקדמות, הבחירה בקייטרינג חלבי מהווה התחשבות באורחים וביכולת שלהם להנות מהאוכל בשעות אלו.

התחשבות באורחים

כאשר בין אורחי האירוע יש צמחונים רבים, נוצר מצב שבו חלק מהאורחים זוכים למנה עיקרית משביעה וטובה בעוד האחרים זוכים לקיש קטן או טבעול. מכיוון שרוב האנשים נהנים מאוכל חלבי ומדגים, ניתן ליצור מצב שבו הצמחונים מקבלים מבחר וגיוון בעוד הנאתם של הלא צמחונים אינה נפגעת, ובכל מרוויחים את הטוב בכל העולמות. חובבי בשר רבים אוהבים גם דגים, ורואים בהם תחליף מספק לבשר. כתוצאה מכך, הם יכולים להנות ממבחר הכולל דגים בשיטות בישול שונות, סושי ואפילו מוס.

קינוח חלבי הוא תמיד יותר איכותי

קייטרינג חלבי לאירועים מתאים במיוחד לחובבי המתוק, בהיותו מאפשר להתפרע עם בר מתוקים הכולל עוגות קצפת, קרמים על בסיס שמנת וגלידות חלביות. עבור מי שמגדיר את עצמו כחובב מתוקים בהוויתו, בחירה בקייטרינג חלבי לחתונה מאפשרת להביא את מי שאתה אל הצלחת בצורה הטובה ביותר.

קייטרינג חלבי ידידותי לשומרים על הגזרה

מכיוון שבשר בקר מוגדר כבשר שמן, בחירה בקייטרינג חלבי יכולה לחסוך לאורחים קלוריות. התפריט החלבי כולל רכיבים בריאים רבים כגון סלטים, דגים, פסטות עם ירקות ושמן זית ומגוון של לחמים וממרחים, המאפשרים למעוניינים בכך לא לשבור את הדיאטה. כל מה שעוד צריך הוא כח רצון בכדי להמנע מהמתוקים המפתים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: