חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גרילמן לאירועים – היהלום שבכתר האירוע שלכם

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/20181625 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי. איכות חומרי הגלם, סגנון התיבול, מידת הצלייה, הרטבים המוגשים, הסלטים, המשקאות והיינות ובעצם כל מרכיב בחבילת הקייטרינג הבשרית – כולם נחשבים, גם זהותו של הגרילמן שינהל עבורכם את כל העניין.

מדוע כל כך חשובה הרמה המקצועית של גרילמן לאירועים קטנים

יש כאלה שעוברים את החוויה הזאת עד גיל 20, יש עד גיל 30 ויש שעד גיל 40 יחוו את החוויה של סטייק עסיסי ובלתי נשכח, שהופך לבנצ'מרק עבור כל מנות הבשר שאכלו אי פעם בעבר ואשר יאכלו מאותה נקודה ואילך. קשה להסביר את זה בצורה רציונלית, אבל עסיסיות הסטייק, הטעמים שניגרים על הלשון והלעיסה הקלה והנעימה של הסטייק בפה, כל אלה הופכים את החוויה לבלתי נשכחת וגורמים לנו להבין עד כמה חשוב שבשר ייעשה כפי שצריך. גרילמן לאירועים הוא איש מקצוע שיודע לייצר בדיוק את החוויה הזאת, גם כשהמשימה דורשת ממנו לייצר את אותו הסטייק, באותה הרמה בדיוק, עבור עשרות ומאות אורחים בו זמנית, ומכאן החשיבות של רמתו המקצועית של הגרילמן.

איך מבטיחים את חוויית הבשר האולטימטיבית?

על מנת לבנות את חוויית הבשר האולטימטיבית, ישנם מספר תנאים שעל הקייטרינג לעמוד בהם, החל מאיכות וטריות חומרי הגלם, דרך תערובות התבלינים, ההרמוניה שלהן ומידת הייחודיות שלהן, דרך הרטבים המוגשים לצד הסטייק וכלה בכל מה שמסביב: תוספות, סלטים, משקאות, צלחות, סכו"ם, מפיות, מפות ואפילו העיצוב של מקום האירוע – כל אלה משפיעים בסופו של דבר על החוויה שאותה ייקחו איתם אורחי האירוע שלכם. יחד עם זאת, יש דבר אחד שיכול לנצח את הכל יחד ומדובר מן הסתם בתוצר הבשר הסופי שמוגש לאורחים, מידת העסיסיות שלו והטעם שלו. אם אי פעם תצטרכו לבחור גרילמן, זה בדיוק מה שאתם רוצים להרגיש ממנו: שהוא ממוקד כל כולו בחוויה הזאת. על כל מה שמסביב הוא כבר לא יכול להשפיע, אבל את התפקיד שלו הוא חייב לדעת לעשות בצורה מושלמת.

איזו חברת קייטרינג מספקת את השירות?

שירות גרילמן לאירועים הוא שירות המסופק על ידי חברות קייטרינג רבות, אם כי מרביתן לא באמת מבינות את המשמעות האמיתית העומדת מאחורי אותו שירות. רובן לא מבינות בעצמן את החשיבות של תפקיד הגרילמן כאיש מקצוע בעל אחריות מאוד מוגדרת, והן לבטח אינן מבינות מה ההבדל בין גרילמן באירוע קטן ובין גרילמן באירוע המוני סטנדרטי. כאשר אתם בוחרים את חברת הקייטרינג שתזין את אורחי האירוע, אתם רוצים לבדוק שאותה חברה מבינה היטב את מה שהיא מציעה לכם, ואת זה תוכלו לעשות פשוט על ידי שאילת כמה שיותר שאלות שתוקפות את הנושא מכל כיוון אפשרי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מלמד

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222784 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: דניאל מלמדבנקאות17/05/201247 צפיות
כאשר אדם מגיע למצב שבו הוא כבר לא יכול לעמוד בהוצאות החודשיות שלו והוא מתמוטט כלכלית – הוא צריך להכריז על חדלות פירעון ולפתוח צו פשיטת רגל בבית המשפט. להמשך קריאה כנסו לפוסט >>

מאת: דניאל מלמדנדל"ן ומקרקעין16/02/201232 צפיות
מרבית תושבי מדינת ישראל רוכשים דירות למטרת מגורים. לכן חשוב שיהיה לכם עורך דין צמוד מקצועי ושמבין את התחום. עו״ד עמית ורד מתמחה בנדל"ן ומקרקעין.

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205505 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201189 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201456 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201031 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181450 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

מאת: SEOMANקייטרינג14/01/181424 צפיות
אם התחלתם כבר לתכנן את האירוע שלכם באולם אירועים, קרוב לוודאי שתרצו להזמין קייטרינג לאירועים מיוחדים, לחתונה או קייטרינג לשבת חתן בכדי לכבד ולשמח את כל האורחים והמוזמנים שלכם אשר החליטו להגיע ולכבד אתכם בנוכחותם. אז איך בוחרים את הקונספט הקולינרי הטוב ביותר עבור האירוע שלכם? כל הפרטים בהמשך המאמר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica