חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינטרקום לשער הכניסה / להב שיווק בעמ

מאת: להב שיווקאבטחת הבית24/10/20102209 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מערכת אינטרקום סטנדרטית לבית פרטי
מערכת אינטרקום סטנדרטית מכילה פנל אינטרקום עם מקודד בשער הכניסה, ומתאם טלפון אינטרקום בארון התקשורת שבבית. מערכת אינטרקום מסוג זה תאפשר לאורח לשוחח איתכם באמצעות מכשירי הטלפון שפיזרתם בבית ותוכלו לפתוח לו באמצעות הטלפון אם תרצו.


נוחות המקודד באינטרקום

המקודד בפנל האינטרקום, יאפשר לכם להכנס לחצר הבית באמצעות קוד פשוט בן 4 ספרות אותו תבחרו, ומאחר והמקודדים כיום מכילים כמאה קודים, תוכלו לבחור קוד אישי לכל אחד. גם לגנן. כאשר תחליפו את הגנן תוכלו להחליף את הקוד, ללא צורך בטכנאי.
המקודד מחובר למנעול החשמלי- הלשונית שנפתחת בעת הזמזום- בפרופיל של השער, ונותן לה אות חשמלי שתיפתח לאחר הכנסת הקוד הנכון. אך, במידה ותבחרו לנעול את השער, תהיה משמעות למקודד או למנעול החשמלי.


מניעת אזעקות שווא
חשוב לציין שמערכת האינטרקום אינה מותקנת כדי למנוע כניסה מגנבים לחצר (הגנבים יכולים בקלות לקפוץ מעליה), אלא כדי ליצור מצב בו תשוחחו עם האורח ממרחק של 10 מטרים ולא של 10 ס"מ.
כמו כן, שער ואינטרקום מונעים אזעקות שווא עם על חצר הבית מגנים גלאי נפח חיצוניים, משום שבמקרה ואיש המכירות נכנס לחצרכם להציע את שירותיו בתום לב, אין סיבה שתוזעקו מהעבודה.


אינטרקום עם מצלמה, מקודד ומוניטורים
באם חפצה נפשכם במערכת אינטרקום עם מצלמה ומקודד, דעו שאתם חלק מקהל ההולך וגדל. כיום, לא רק שמקובל להתקין מצלמה בפנל האינטרקום, אלא גם לתכנן ולמקם מוניטור LCD 7 אינטש ומעלה בכל קומה רלוונטית. התכנון המקובל הוא התקנת מוניטור בקומה הכניסה ובקומת חדרי השינה. במידה ויש קומת הורים שלישית, אז מתקינים מוניטור נוסף. מאחר ומחירי המוניטורים ירדו בשנה האחרונה, הלקוחות נהנים מאיכות חיים גדולה יותר.


תכונות מומלצות במצלמת כרטיס
המצלמה הממוקמת בתוך פנל האינטרקום, נקראת מצלמת כרטיס בקוטר של 1 מ"מ לכן גם נקראת מצלמה סמויה או מצלמה זעירה. מצלמת הכרטיס שאנו מתקינים בפנל האינטרקום היא מצלמת כרטיס צבעונית של חברת פרווויז'ן (Provision) עם CCD של סוני, עדשה של 3.4 מ"מ וזווית ראיה של כ- 140 מעלות.
למרות שמצלמת הכרטיס היא בתוך פנל האינטרקום, מדובר במערכת נפרדת לחלוטין המחוברת למוניטורים ללא קשר לעבודת מערכת האינטרקום. לכן, תוכלו לצפות ברחוב בכל שעות היממה כאשר המוניטור פתוח, בלי קשר לזמני הגעה של האורחים.


תשתית לאינטרקום עם מצלמה ומוניטורים
כבל הוידאו של מצלמת הכרטיס עובר ממיקום פנל האינטרקום ועד למיקום ארון התקשורת. מארון התקשורת הוא מתפצל, באמצעות מפצל אקטיבי, למוניטורים המפוזרים ברחבי הבית.
במידה ונח לכם יותר מבחינה כלכלית, ניתן לחבר את מצלמת הכרטיס לטלוויזיות שבבית, וכאשר אורח יצלצל באינטרקום תוכלו לפתוח את הטלוויזיה, להעביר לערוץ מסוים (AV2) ולפצות באורח מבחוץ.
במידה ויש לכם מערכת הקלטה עצמאית בבית המחוברת למצלמות אבטחה ולרשת המחשבים הביתית, ואתם מעוניינים לחבר אליה גם את מצלמת הכרטיס בפנל האינטרקום, תוכלו לראות את האורח שבשער גם דרך כל אחד ממחשבי הבית. כשיש בבית חדר עבודה/ משרד/ קליניקה והעובדים בו נמצאים מול המחשב כל היום ומקבלים לקוחות או ספקים, אין סיבה שלא לעשות זאת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

להב שיווק מתח נמוך בע"מ
מתמחים במערכות מתח נמוך עבור בתים פרטיים
09-7604450
www.lahavltd.com
המסגר 4 רעננה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת להב שיווק

מאת: להב שיווקאבטחת הבית23/01/111110 צפיות
גלאי נפח פנימי אלחוטי המתחבר אך ורק לאזעקות אלחוטיות של ויסוניק ובעל טוול קליטה של 10 מטרים בזוית של 90 מעלות.

מאת: להב שיווקאבטחת הבית23/01/111325 צפיות
גלאי נפח פנימי אלחוטי המתחבר אך ורק לאזעקות אלחוטיות של ויסוניק ובעל טוול קליטה של 10 מטרים בזוית של 90 מעלות.

מאת: להב שיווקאבטחת הבית26/08/101548 צפיות
ההבדל בין מערכת אזעקה המרגישה כמו מטרד לבין כזו המשרתת אתכם, מגינה עליכם באופן מלא יותר ממה שהתרגלתם לחשוב ונותנת לכם יותר מידע ממה שאתם רגילים לקבל, הוא ההבדל בין מערכת אזעקה איכותית לבין מערכת אזעקה המותאמת לצרכיכם. במאמר זה תקראו על חלק מהתוספות ההופכות את מערכת האזעקה לבית החדש שלכם ליוצאת דופן: חייגן סלולרי, כרטיס SMS, ספק מטען וגלאי עשן.

מאת: להב שיווקאבטחת הבית03/08/101440 צפיות
גלאי הוילון החיצוני האלחוטי החדש של מקסימום מהווה פתרון ייחודי לבתים פרטיים בהם יש צורך להגן על הבית עם מערכת אזעקה היקפית וגלאים חיצוניים אך לא נעשתה תשתית מתאימה. בעלי בתים רבים מעוניינים להגדיל את מערכת האזעקה הישנה שלהם לכזו שתכלול גלאי וילון חיצוניים קטנים ואסטטיים, אך מוגבלים בגלל תשתית ישנה או לא מתאימה.

מאת: להב שיווקאבטחת הבית20/05/101495 צפיות
תפיסת ההגנה ההקפית שונה ממערכות האזעקה לבית הישנות שכללו גלאי נפח פנימיים ומפסקים מגנטים בלבד, בכך שאזעקות פנימיות בלבד מתריעות רק לאחר שהגנב כבר בתוך הבית, ואז בני הבית צריכים להתמודד איתו. באופן גורף מתעלם כל גלאי נפח חיצוני מציפורים, חתולים, וכלבים עד גודל בינוני, אך במידה ויש לכם כלב גדול בחצר (דוברמן, סנברננד, דני) מומלץ לתכנן הגנה הקפית ע"י גלאי וילון חיצוניים. בכל מקרה יש לתכנן מיקום של גלאי לכל חלון בנפרד, ולא לתכנן באופן גורף רק גלאי נפח חיצוניים לכל הבית או רק גלאי וילון חיצוניים. הן משום שיקולי עלות והן משום שיקולי אבטחה.

מאת: להב שיווקאבטחת הבית17/03/102120 צפיות
הרבה מבוני הבתים הפרטיים איתם אני נפגש כדי לתת הצעת מחיר לאזעקה, אינטרקום ומצלמות אבטחה, מתחילים את השיחה ב" אני לא רוצה גלאים פנימיים בכלל, רק חיצוניים", ולאחר שאני מדגים ומסביר את יתרונות של גלאי נפח חיצוני מול גלאי וילון חיצוני והפוך, רובם מעוניינים להתקין גלאי וילון חיצוניים בלבד, משום שהם קטנים ואסטטיים.

מאת: להב שיווקאבטחת הבית21/08/091443 צפיות
הרי, במידה ותוכננו גלאי נפח חיצוניים בקומה התחתונה, אין גנב היכול להציב בחצר סולם כדי להגיע לחלונות הקומה עליונה מבלי שגלאי הנפח החיצוניים בקומה התחתונה יקלטו את תנועתו ויפעילו את האזעקה. אך אם הותקנו גלאי וילון חיצוניים בקומת הקרקע, מה תעשו?

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201618 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201313 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191535 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica