חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקירת סוגי מצלמות אבטחה

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/20181798 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה. המצלמות משמשות למטרות שונות, חלקן ברמת החדר, חלקן ברמת המרחב הביתי וחלקן ברמת מרחבים חיצוניים ענקיים. להלן סוגי מצלמות האבטחה שכל מי שזקוק לשירותי בקרת וידאו חייב להכיר.

מצלמת כיפה

מצלמה בצורת כיפה עם מסגרת טבעתית שבתוכה עדשת זכוכית. המצלמה נועדה להתקנה בפינות של חדרים. ניתן להשתמש בה כמצלמה גלויה או נסתרת. לרוב, נתוני העדשה, החיישן והמעבד שלה מצביעים על צילום מרחב, אולם ישנם כמה דגמים של מצלמות כיפה שנועדו לצלם אובייקטים וזיהוי פנים.

מצלמות כרטיס

מצלמה שניתן לראות רק את העדשה שלה. שאר הרכיבים הם חלק מכרטיס שחור בו היא נמצאת. ברוב המוחלט של ההתקנות הכרטיס הזה מוטמע בקיר או ביציקת מתכת. זה דגם קלאסי של מצלמה נסתרת. לרוב, הוא נועד לצלם זיהוי פנים ואובייקטים.

מצלמת גוף

מצלמה כסופה או לבנה בדרך כלל, בה העדשה נמצאת בתוך גוף רוחב מתכתי מלבני. במרכז המלבן בחלק התחתון מחוברת זרוע שניתן להבריק לתקרה או למעלה הקיר. במצלמה זו משתמשים, לרוב כמצלמת בקרת כניסה לבתים פרטיים ובניינים. מטרת המצלמה היא צילום מרחבים לצרכי בקרה, אבל עם כל ה- ADJUSTMENTS הנדרשים מבחינת עיבוד התמונה להשגת תוצאה רצויה: ביטול צלליות והחשכות, יצירת תמונה לא מטושטשת באמצעות חיישן מתאים, וכד'.

מצלמת FISHEYE

מצלמה עגולה גדולה שמוצבת בתקרות גבוהות או על עמודים. מטרתה – צילום מרחבים ב- 360 מעלות. במצלמה זו נעשה שימוש בפרויקט "עיר ללא אלימות" ברחבי הארץ. היא חוברה למוקדי אבטחה של עיריות ותיעדה אירועי וידאו בזמן אמת.

לקבלת עוד מידע בנושא מצלמות אבטחה לבית ולעסק הקליקו כאן - מיי.קאמ - מצלמות אבטחה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shirit

מאת: shiritרכב16/01/191463 צפיות
בחירת מוסך מורשה בשרון והסביבה צריכה להתבצע בהתאם לכמה אמות מידה. ראשית כל, כשמוסך הוא מורשה, הוא מורשה בהתאם לפירמת רככים מסוימת.

מאת: shiritצרכנות12/11/182617 צפיות
מעוניינים ליצוק בעסק שלכם הרגשה ביתית שתגרום לעובדים ולאורחים שלכם לאהוב כל יום בעבודה? אתם זקוקים למכונת קפה לעסק!

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187295 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: shiritריהוט 02/09/181651 צפיות
אם החלטתם להחליף את הארונות שלכם, תשאלו כל כמה שנים מומלץ להחליף ארון אתם בוודאי מתלבטים האם זה הזמן הנכון ואיך להתחיל את התהליך.

מאת: shiritצרכנות26/08/181959 צפיות
כשאתם בוחרים מקלחונים, מאד חשוב לשים דגש על העיצוב.

מאת: shiritרהיטים26/08/181784 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: shiritרהיטים12/06/181867 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201622 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201320 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201191 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191543 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191967 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181446 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/181292 צפיות
כספות הן אמצעי מעולה לשמירה על פריטים חשובים וחפצים יקרי ערך. יש כספות ביתיות וכספות משרדיות, ומתוכן אפשר לבחור בדגם הכספת, שהגודל והמפרט שלה מתאימים לשמירה על פריטים שאותם רוצים להפקיד בכספת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica