חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו מנעולן ומדוע חשוב מאד לעמוד בקשר עם איש מקצוע שכזה

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/20181444 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מנעולן הוא איש שירות שתפקידו לפרוץ מנעולים. בשונה מפורץ פלילי, שמטרתו לשדוד בתים, מנעולן הוא בעל תפקיד רשמי שניתן לו על ידי המכללה בה למד, באישור משטרת ישראל. עליו להציג את התעודות שמעידות על כך לכל דורש, כמובן שלשוטרים ולניידות פיקוח עירוניות.

אם אני יודע כיצד לפרוץ מנעול, או בטוח בעצמי בסבירות גבוהה, האם זה אפשרי? מבחינה חוקית זה לא אפשרי. שוטר שתפס פורץ מנעולים לא מורשה, גם אם זה הבית שלו, עלול לשאת עמו עונשי קנס ואף עונשי מאסר בפועל. במאמר מוסגר, ניתן לומר כי גם במצב היפותטי, בו שוטרים לא יאכפו את החוק הזה, לא מומלץ לך לפרוץ לבד, משום שמנעול זה לא כמו שיפוצים, עבודות מתח נמוך וצביעת קירות. זה שירות שדור שמוטוריקה עדינה: טעות הכי קטנה ואתם עלולים לשלם ביוקר על נזק למנעול שלכם. לכן, הכי בטוח והכי יעיל לקרוא לאיש שירות כמו מנעולן לביצוע משימת הפריצה.

באלו מצבים נזדקק לפורץ מנעולים? כאשר נתקענו מחוץ לבית, כאשר נתקענו מחוץ למשרד, כאשר נתקענו מחוץ לרכב, כאשר מפתח נשבר בסוויץ' של חור המנעול, ובכל מצב אחר בו אנו מנועים מלפתוח דלת, או לתפעל אותה כמו שצריך. חשוב לדעת: מנעולן, חייב לפעול על פי חוק, ורק על פי חוק. פריצה לדלת בית שמנעולה עומד בתקן – ללא קידוח אינה חוקית בסיכוי גבוה ביותר. רק קידוח ימנע את ידיעת קוד המנעול על ידי המנעולן וישחרר אתכם מדאגה שמא הוא יודע כיצד להכין מפתח לדלת. לעומת זאת, בפריצה לרכב ההיפך הוא הנכון: כל השיטות חוקיות (למעט העתקת פרופיל), אבל מומלץ לפרוץ ללא קידוח, בשל כך שתיקון או החלפת מנעול רכב זה עסק יקר. קיימת שיטה נפוצה של דגדוג המנעול באמצעות סרגל וכרית, וכך גם לא התבצעה העתקת פרופיל וגם נמנע נזק למנעול.

כיצד נדע שהשירות לא יקר? בכלי רכב – הפריצה ברוב המקרים תהיה מהירה. אם אינכם בטוחים שהרכב שלכם לא חריג בעניין, מומלץ לקרוא את ספר הרכב שקיבלתם מהיצרן או ממי שקניתם את הרכב, או לברר במוסך שמטפל בכם על יכולת הכרעת מנעול רכבכם. ברוב המקרים זה לא אמור להימשך זמן רב. לעומת זאת, במנעולי דלתות פלדלת, רב בריח, שריונית חוסם, ודלתות כניסה תקניות נוספות משך הפריצה יהיה רב, וייקח לפחות 40 דקות. המנעול היחיד שהוא ממתכת ולא לוקח זמן רב להכריעו הוא מנעול סהר ללא קופסת רתק, ומספר מנעולים ישנים שלרוב בלאו הכי משמשים כמנעולי פנים ולא כניסה, כמו למשל פאבלוק אמריקאי עגול. כמו בשירותים רבים אחרים, זמן הוא כסף, ולכן ככל שהשירות צפוי להיות ארוך יותר, הוא גם יהיה יקר יותר. ילד עם זאת, מנעולן יתמחר את שירותיו גם על פי זמני הקריאה. קריאה בלילה תהיה יקרה יותר מאשר ביום העסקים, למשל.

צרו קשר עם מנעולן בחיפהבכל פעם שנתקלתם בבעיית דלת או מנעול בבית או ברכב!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yoni rom

מאת: yoni romתעשייה03/02/211144 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204652 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

מאת: yoni romרהיטים25/06/204822 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: yoni romשיפוצים12/04/201515 צפיות
איזה מכשור מתקדם מאפשר לאתר נזילות? מה היתרונות של מצלמה תרמית?

מאת: yoni romדיני ירושה14/11/191098 צפיות
נקודת ההנחה אומרת כי אדם אשר החליט לכתוב צוואה עשה זאת על מנת להשאיר הוראות התואמות את רצונו. מימוש הצוואה משמעותה לכבד את בקשותיו של אותו אדם. לכן, רוב הצוואות יכובדו כפי שנכתבו. עם זאת לעתים ישנו תהליך של ביטול של הצוואה כאשר האדם עצמו יכול לשנות את דעתו ולהחליט לבטלה או לעדכן אותה.

מאת: yoni romניקיון14/11/191635 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201190 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191540 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181797 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/181291 צפיות
כספות הן אמצעי מעולה לשמירה על פריטים חשובים וחפצים יקרי ערך. יש כספות ביתיות וכספות משרדיות, ומתוכן אפשר לבחור בדגם הכספת, שהגודל והמפרט שלה מתאימים לשמירה על פריטים שאותם רוצים להפקיד בכספת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica