חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת נגריה

מאת: דן בולרי ריהוט 24/10/20101094 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת נגריה

אם החלטתם שאתם לא מסתפקים ברהיטים שמוצעים בחנויות ואתם רוצים רהיטים ייחודיים ומקוריים עבור עיצוב פנים בלתי רגיל באמת אתם זקוקים לנגר. נגרות היא מלאכה משולבת באומנות של ממש. על הנגר להיות מקצועי, אמין וגם יצירתי ובעל חזון אומנותי. בחירת נגריה היא לא דבר שיש לקחת בקלות ראש שכן רהיטים ייחודיים אינם זולים וכדאי לבדוק היטב מספר פרמטרים לפני שבוחרים נגריה.

דבר ראשון כמו בכול תחום מומלץ לבדוק המלצות מחברים או מכרים שהשתמשו בשרותי נגריה כזו או אחרת. לקוחות מרוצים הם הפרסומת הכי טובה ואכן, אם אתם מקבלים המלצה לרוב היא תהייה כנה ואמיתית. אם לא הצלחתם למצוא מישהו שאתם מכירים אפשר לחפש נגריה באינטרנט. ישנם שלל מיני אתרים של בעלי מקצוע בכול תחום וכמובן בתחום של עיצוב פנים וריהוט. באתרים אלו תוכלו לראות עבודות של נגריות שונות, המלצות ולפעמים אפילו מחירים.

מחיר הוא כמובן שיקול אך יש לשים לב שכמו בכול תחום הזול לפעמים יעלה לנו ביוקר בעתיד. נגריה לא מקצועית וזולה במיוחד עשויה לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית אבל איכות החומרים ואיכות הגימור תהיה נמוכה. איכות חומר נמוכה משמעה רהיט לא עמיד. נגריה שמכבדת את עצמה תיתן לכם אפשרויות בחירה מבחינת חומר, צורה וצבע ולא תסתפק בפורמטים קבועים. ישנן כמובן נגריות זולות יותר שאכן עובדות לפי שבלונות רהיטים קבועות אך אם אתם רוצים לעצב רהיטים ייחודיים אלו לא הנגריות בשבילכם.

בנוסף לעבודה מקצועית ועמידה חשוב לבחור נגר בעל חזון אומנותי. כמו כל תחום מלאכה, גם מגרות יכולה להיות סטנדרטית ויכולה להיות מרשימה ומיוחדת. בדקו עבודות קודמות של הנגר שבחרתם, בקשו לדבר עם לקוחות ולראות יצירות שהוא הכין. לרוב נגריה אומנותית תחזיק בתיק עבודות מוכן ואולם תצוגה. התרשמו מהסגנון של הנגריה, קחו בחשבון שאם הרהיט שאתם רואים בדמיונכם שומה מאוד מהסגנון הכללי שראיתם בנגריה אולי כדאי להמשיך לחפש.

כשבחרתם נגריה חשוב מאוד להעביר את המידות הנכונות לנגר ואפילו להראות לו בדיוק היכן הפריט ימוקם. כמו כן, הביאו איתכם לפגישה שם הנגר תמונות או סרטוטים של רהיטים דומים וסגנונות שהייתם רוצים לשב ברהיטים הייחודיים שלהם. אל תפחדו לצייר בעצמכם את שאתם רואים בדמיון, גם אם הציור או הסרטוט לא מרשים במיוחד הוא יעזור לנגר להבין את מבוקשכם.

נגריה המתמחה ברהיטים ייחודיים בהזמנה אישית בהחלט יכולה לייצר עבורכם פריטים שאין שניים להם. ללא ספק רהיט ייחודי משפיע לטובה על החלל בו הוא נמצא. אם המחיר אינו מרתיע אתכם ואתם לא מוכנים להתפשר על איכות ועל עיצוב הרהיטים שמקיפים אתכם הרי נגריה מקצועית ואיכותית היא בהחלט פתרון נפלא עבורכם.

 



תגיות המאמר: רהיטים, נגריה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן בולרי

מאת: דן בולרי איכות הסביבה 28/10/101596 צפיות
שירותים אקולוגים שאינם עושים שימוש במים מפחיתים את זיהום הקרקע ומקורות המים הנקיים, בזבוז מים והוצאות כספיות.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191584 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica