חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך אתה רוצה את ניסור בטון שלך?

מאת: Shaiשיפוצים26/10/20101018 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניסור בטון

כפי שיודע כל מי ששירת אי פעם בצבא – בשביל לבנות, צריך קודם להרוס. אבל יש הרס למטרות הרס ויש הרס למטרות בנייה, חידוש והתפתחות. בשביל להרוס "בצורה בונה", צריך לדעת כיצד להרוס בצורה מבוקרת, ולהסיר את החלקים המיותרים והלא רצויים, מבלי לפגוע בחלקים הטובים והרצויים. כפי שהדבר נכון לגבי בני אדם, הדבר נכון לגבי מבנים. ישנן בשוק חברות רבות המציעות שירותי הריסה בכלל ושירותי ניסור בטון בפרט.

חיתוך בטון

חיתוך בטון וכן קידוחים בבנייה המתבצעת בשנים האחרונות, מתבצע בעיקר באמצעות מסורי יהלום מתקדמים ורבי עוצמה המאפשרים לבצע קידוח יהלום, או ניסור, בקלות, במהירות והכי חשוב – ברמות דיוק חסרות תקדים. יתרון נוסף של קידוח בטון או חיתוכו באמצעות הכלים המתקדמים הזמינים כיום, מאפשר גם ביצוע עבודה נקייה להפליא, ללא פיזור כמות לא מבוטלת של אבק ושיירים. אבק זה מקשה על העבודה, מלכלך את הסביבה, ואף מסכן את בריאותם של העובדים ושל העוברים והשבים או אנשים המתגוררים ועובדים בסביבת העבודה.

בטון לבנייה ושיפוצים

כפי שצוין בראשית מילים אלו, ניסור בטון משמש לחיתוך בטון, בעיקר למטרות בנייה ושיפוצים. כך, למשל, משתמשים בניסור בטון כדי להרוס חלקי מבנים אשר מסוכנים לשימוש, במטרה להחליפם בבנייה חדשה ובטוחה יותר. לכן עבודות מסוג זה נפוצות מאוד בפרויקטים של שיקום ושימור מבנים. כמו כן, ניתן נפוץ השימוש בחיתוך בטון למטרות של פתיחת דלתות בקירות, פתיחת חלונות, יצירת פתחים בין קומות לשם הוספת גרם מדרגות או מעלית ועוד.

בטון וקריסת קירות

כולנו זוכרים את התמונות הקשות שליוו אסונות בנייה והתמוטטות. חיתוך לא מקצועי של בטון, יכול להביא לקריסת קירות, תקרות או מבנים שלמים. הקריסה יכולה להתרחש במהלך ביצוע העבודה, או לא פחות גרוע מכך, זמן רב לאחר ביצוע. הסיבה לכך נעוצה בסדקים קטנים שעלולים להיווצר בבטון ולפגוע בעמידותו בלחצים. לצורך העניין, גם כוח המשיכה הוא לחץ, וכאשר מדובר בגופים מאסיביים כגון מבנים, מדובר בלחץ רב מאוד. במידה והסדקים מספיקים לערער את שלמותו של הבטון מספיק, ההתמוטטות תתרחש באופן מיידי. במידה ומדובר בסדקים קטנים יותר, הנזק עלול להתפשט באיטיות, מתחת למעטה הצבע או החיפוי, מבלי שאיש יעלה בדעתו שאסון מתרגש והולך. ברגע האמת, די בלחץ הקטן ביותר בכדי להביא לקריסה ולאסון.

בטון - אחרית דבר

אם נחזור לרגע לדוגמה האנושית, הדבר דומה לאדם אשר דוחפים אותו רחוק מדי, או מעמידים אותו במבחן קשה מדי. במידה והלחץ עז מספיק, האדם יכול להישבר ולהתמוטט או להתפרץ במקום. במידה ומדובר בלחץ מתון יותר, אך הרסני לא פחות, הנזק שנגרם, די בו בכדי לעורר תגובת שרשרת, אשר במהלכה חלה התדרדרות מתונה לאורך זמן, שתוצאותיה נראות לאחר ימים, שבועות ואף שנים.

מסיבות אלו, עבודות ניסור בטון או קידוח בטון, חשוב להפקיד בידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, המצוידים בכל הציוד הדרוש. בקיצור, דרושים לכם אנשי הרס עליהם ניתן לבנות.

 



תגיות המאמר: ניסור בטון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182619 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181300 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181098 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131273 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131803 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131140 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232608 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211342 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica