חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור אולם אירועים ולהישאר בחיים?

מאת: רייט קליקחתונות27/10/2010995 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך לבחור אולם אירועים ולהישאר בחיים?
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם?
אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

פרמטרים לבחירת אולם אירועים מושלם
? הדבר הראשון שיש לתת עליו את הדעת הוא מקום האירוע. בהחלטה זו חשוב לקחת בחשבון את איזור המגורים של האורחים ושל בעלי השמחה. מומלץ לקיים אירועים באזור המרכז שיש אליו נגישות גדולה יחסית במידת האפשר, אך כמובן שכל מקרה לגופו. במידה והחלטתם על אולם אירועים מרוחק יותר, יש לדאוג להסעות במידת הצורך. כמובן שיש לבחור אולם אירועים עם הסדרי חניה נוחים.

? דבר נוסף שיש להתחשב בו בבחירת אולם אירועים הוא כמות המוזמנים. למספר המוזמנים יש חשיבות מכרעת בבחירת המקום. ישנם אולמות המיועדים לאירועים קטנים ואינטימיים יותר של עד 150 מוזמנים בעוד שיש גם אולמות שבתקופות השיא לא יסכימו לארגן אירועים של מתחת ל- 400 מוזמנים.שימו לב שככל שמספר המוזמנים גדול יותר, אמור המחיר לאדם לרדת – התעקשו על כך.  כדאי תמיד להעמיד מספר שולחנות רזרביים במידה ויהיו כמה אורחים ש"יפתיעו" ברגע האחרון.
אירועים בימים חמישי ובעונת הקיץ יהיו יקרים יותר בצורה משמעותית מאירועים בתקופת החורף או בימים ראשון ושני.
אם אתם מחפשים אולם אירועים לטווח הקרוב יחסית, בהנחה שתמצאו מקום פנוי, ישנה אפשרות לקבל הנחות משמעותיות.

? הדבר השלישי, ויש שיטענו שהוא הפרמטר החשוב ביותר הוא – האוכל כמובן. כיום רוב אולמות האירועים עובדים עם חברות קייטרינג קבועות, אך ישנה אפשרות להזמין קייטרינג בנפרד מהאולם. השלב הראשון הוא בחירת התפריט. האם אתם מעוניינים בתפריט בשרי או חלבי? האם חשובה לכם השמירה על כשרות? וודאו כי המבחר שמציע הקייטרינג תואם את הציפיות שלכם ומתאים לאופי קהל המוזמנים. לאחר מכן בחרו את אופן ההגשה, הגשה לשולחנות או בופה בו כל אחד לוקח לעצמו או הגשה לשולחנות על ידי מלצרים - או אולי איזשהו שילוב?. כמו כן, שימו לב שישנה אפשרות למנה צמחונית.
ואל תוותרו על טעימות! במקרה הזה, יש טוב ממראה עיניים.

פרטים טכניים אך חשובים בבחירת אולם אירועים
• רישיון -  בקשו לראות את הרישיון של האולם ובדקו את תוקפו. קיימים כיום אולמות וגני אירועים הפועלים ללא רישיון וללא ביטוח - וזאת בניגוד לחוק!
• אקוסטיקה – חיסרון בולט באולמות אירועים נובע מהרעש והאקוסטיקה דבר שכול להקשות על ניהול שיחות בין האורחים. חשוב לשים לב שמערכת ההגברה תהייה איכותית ובווליום סביר.
• הגבלת זמן – ישנם אולמות אירועים הממוקמים באזורי מגורים ולכן נתונים תחת הגבלות של רעש סביבתי ושעת סגירה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רייט קליק

מאת: רייט קליקהלוואות11/09/111262 צפיות
מאז ומתמיד חיפשו אנשים כיצד יוכלו להתעשר מהחזקה בנכסים פיזיים או פיננסיים. אחת ממטרות ההחזקה בנכסים מסוגים אלו, היא רווח כספי מהשבחתם או מעלייה בערכם.

מאת: רייט קליקהלוואות11/09/111290 צפיות
בשנים האחרונות תופעת פתיחת העסקים הפרטיים הופכת לפופולארית יותר, לא רק בגלל החופש מהבוס שאומר לנו מה לעשות, אלא גם בגלל חלומם של עצמאיים להיות בעלי עסק פרטי שיניב להם רווחים ויקרב אותם לעושר המובטח.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111240 צפיות
ציוד נלווה להשכרה באירועים כולל את הציוד שאינו נכלל בציוד הכללי, הכולל כלי הגשה, כלי אוכל אישיים, טקסטיל, במות, ריהוט להשכרה וכדומה. הציוד הנלווה כולל פלטות לחימום במרכז המזנונים, אלמנטים לעיצובים שונים, פלטות למזנונים עצמם, וכיוצא בזה.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111276 צפיות
השכרת ציודים לאירועים עשוי להישמע כצעד מסובך מאוד הכולל אינספור חיפושים ותיאומים, איסוף והחזרה. אבל למעשה השכרת ציוד לאירועים הוא צעד פשוט ביותר ומיטב החברות מספקות שירות מלא של יעוץ, תכנון כמויות, תכנון לוגיסטי ועוד.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111196 צפיות
ציוד המוגדר "ריהוט" כולל בחובו שולחנות אוכל, כיסאות, שולחנות מזנונים ובופה, עמדות שונות למטרות שונות וכדומה. בכל פריט ריהוט להשכרה יש שימוש שמתבקש, היות ולאירועים רבים המופקים, הן באופן פרטי והן על ידי הפקות שונות, קטנות או חסרות ציוד משלהן, יש צורך בפריטי ריהוט להשכרה.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111304 צפיות
במות לאירועים הן במות למטרות שונות, שבהן אפשר לעשות כל שימוש, שלעיתים מחויב באירועים שונים, ולא לכל חברות ההפקה או בכל גני האירועים והאולמות קיימות במות בגדלים ובסגנונות שונים.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111403 צפיות
מבלי להתכוון, מעבר לשמחה, למוסיקה, להופעות ולנאומים, חלק גדול מתוך חווית האירוע תופס האוכל. אחד הדברים הראשונים שמתכננים בהפקת אירוע הוא סוג האוכל, אופן הגשת המנות, בחירת קייטרינג או בישול ביתי ועוד.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182901 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181374 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181509 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181587 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172063 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172182 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172109 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica