חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הבורר עונה 3 לצפייה ישירה - אתר המעריצים של הבורר 3

מאת: קובי זאפרניטלוויזיה27/10/20104556 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קודם כל הנה קישור לאתר הרשמי של אתר המעריצים הבורר עונה 3 לצפייה ישירה:

http://slive.co.il/aborer3/

 

הבורר עונה 3 פרק 1 כבר יצא והנכם מוזמנים לראותו באתר.

באתר תוכלו למצוא פרקים מלאים של הבורר עונה 3 לצפייה ישירה,קטעי וידאו מצונזרים,סיקורים,כתבות,סקרים,מערכת פורומים מתקדמת שתוכלו לדון בה על הסדרה-בקרוב!,תחרויות על מגוון פרסים שווים(רק לחברי הדף הרשמי שלנו בפייסבוק),ועוד....!!

העמוד הרשמי של אתר המעריצים הבורר עונה 3 לצפייה ישירה בפייסבוק:

http://www.facebook.com/pages/hbwrr-wnh-3-lzpyyh-ysyrh/111053755623168?ref=ts

(כל מי שמצטרף לעמוד מקבל אוטומטית-קטעים מצונזרים מהעונה ה-3 ,הצצה למאחורי הקלעים של העונה ה-3 ועוד המון דברים מהעונה ה-3 **בלעדי לחברי הדף בפייסבוק!!**)

פרטים על הבורר עונה 3

העונה השלישית של "הבורר" תעלה ב-26.10

הבורר עונה 3 לצפייה ישירה הינו אתר המאפשר צפייה ישירה בפרקים מלאים של הבורר עונה 3 לצפייה ישירה בחינם,קטעים מהבורר עונה 3 לצפייה ישירה,פרומואים מהבורר עונה 3 לצפייה ישירה,כתבות,סיקורים,תמונות,קטעי וידאו,ועוד...

 

 

בחודש הבא תעלה העונה השלישית והחדשה של "הבורר", דרמת הפשע היוקרתית ששברה את שיאי הצפייה הטלוויזיוניים בישראל בשנים האחרונות עם כ-6 מיליון הזמנות ב-VOD. כשנה וחצי לאחר שידורה של העונה השנייה, ממשיכה הסדרה למשוך עשרות אלפי צופים מידי חודש ב-VOD והפכה לסדרת קאלט.

אחרי עונה ראשונה שבה נדב פלדמן (יהודה לוי) גילה את מוצאו האמיתי כבן אבוד לבורר בעולם התחתון (משה איבגי), ועונה שנייה שבה הבורר ונדב למדו להכיר אחד את השני כשהבורר "המת" הסתתר בביתו של נדב, חוזרת הסדרה בעונה שלישית שממשיכה לחקור לעומק את הסוגיה המרכזית- מה משפיע על גורלנו יותר, הגנים שלנו, או הסביבה בה גדלנו, ויותר מכך מה יותר חזק- קשרי משפחה, ויהיו בעיתיים ככל שיהיו, או חברות שנרכשת במהלך החיים. הצופים יגלו יחד עם הבורר, גילה, אבי הטחול, האחים קובלובה ונדב, מי יהיה זה שיירש את האימפריה של ברוך אסולין- אבי הטחול, האלים והמקסים, או נדב, הבן שצץ משום מקום.בשורה של סיפורים מותחים, מצחיקים ומפתיעים, ממשיכים רשף לוי ושי כנות לתאר את קורות משפחת הפשע הכי ידועה בארץ- משפחת אסולין, המשפחה של הבורר.

אל הקאסט המנצח יחברו דמויות חדשות וביניהם יעקב כהן, עידו מוסרי, רמי הויברגר, אורלי זילברשץ-בנאי, גאלה קוגן, דני שטג, חן יאני ואפילו שלומי סרנגה.

משתתפים: משה איבגי, יהודה לוי, שלומי קוריאט, חנה אזולאי-הספרי, עדי גילת, אניה בוקשטיין, שלום מיכאלשווילי, ציון ברוך, מאיה מרון, נטע גרטי, לירית בלבן, יוסוף אבו-ורדה, אורי גבריאל, יגאל עדיקא, שאול מזרחי ואחריםתסריט: רשף ורגב לוי ("איים אבודים", "החולה ההודי","אהבה קולומביאנית")בימוי: שי כנות ("אהבה קולומביאנית", "תיק סגור", "שבתות וחגים")הפקה: "ינוסן"- מוש דנון

החל מ-26.10 לצופי HOT

 

אודות הבורר:

 

 

הבורר

 

 

 

הבורר היא סדרת דרמה פשע של חברת HOT, במרכזה של הסדרה עומד סיפורו של נדב פלדמן עובד סוציאלי שמגלה כי אביו הביולוגי הוא לא אחר מאשר ברוך אסולין איש חזק בעולם הפשע המכונה הבורר. במהלך הסדרה נדב בנו של הבורר נחבט בין האפשרויות העומדות בפניו להיות חלק מארגון הפשע של אביו הביולוגי הבורר או לבחור בדרכי חיים פשוטים בתור עובד סוציאלי ולנתק כל קשר עם אביו הבורר. כל פעם שבו נדב מנסה להתרחק מאביו הבורר ומעולם הפשע הוא רק מגלה שמה שיש בעולם הפשע בעצם זורם לו בדם והוא אינו יכול להתכחש למי שהוא באמת ולשורשים שלו, דבר שרק מכניס אותו לצרות ומעמיד אותו בפני אביו הבורר. הסדרה היא סדרת פשע בסגנון הסנדק, הבורר הוא כינויו של ברוך אסולין מראשי הפשע בישראל והוא לוקח על עצמו תפקיד לבורר בין אנשים בעולם הפשע ולהיותהבוררשלהם בין כל מיני סכסוכים ולהגיע להחלטות בשבילם כשהם אינם מצליחים להגיע להסכמה בין שני הצדדים. בהיותו הבורר ברוך אסולין נחשף להמון סכנות אך תפקידו נותן לו המון עוצמה וכוח וברשותו המון אנשי פשע מסוכנים ואימפריה שבנה בעצמו. הסדרה הבורר החלה את שידוריה בשנת 2007 עם 11 פרקים ואז בסדרה הבורר 2 בעונה הזו היו 10 פרקים. הדבר שהכי מאפיין את הסדרה הוא עלויות האסטרונומיות של הסדרה בערך 160 אלף דולר לפרק החל מאפקטים, תפאורה, פרומואים ושחקנים מפורסמים רבים. אורכו של כל פרק הוא 45 דקות ולסדרה יש שתי עונות, הבורר 3 היא העונה השלישית של הסדרה וייתכן כי הבורר 3יצולם ביחד עם העונה הרביעית של הסדרה הבורר 4 וזאת בשל הצלחתה של הסדרה הבורר 1 ו- הבורר 2.

 

העונות של הבורר

 

 

עונה ראשונה (2007)

 

בעונה הראשונה, הסדרה מתארת את סיפורו של ברוך אסולין (משה איבגי), ראש משפחת פשע ואדם בעל עקרונות ורגש דתי המשמש כבורר בעולם התחתון. כבורר, אסולין מכריע בסכסוכים עסקיים ואישיים בין עבריינים הפונים אליו. במקביל, פרקי העונה עקבו אחר נדב פלדמן (יהודה לוי), עובד סוציאלי ישר דרך שבוקר אחד מגלה כי הוא למעשה מאומץ, ושאביו הביולוגי הוא "הבורר". כאשר נדב מגלה זאת הוא מנסה ליצור קשר עם אביו, מהלך שעוקר אותו מחייו השלווים וזורק אותו אל תוך עולם הפשע, שם נחשף נדב אל התככים ומאבקי הכוח שבו. למרות הסקרנות והמשיכה שלו אל הכח, נדב ממשיך להרתע מן האלימות, האכזריות והפרת החוק. לאחר שהוא מתנכר לבנו, גם הבורר מזהה בנדב תכונות אופי שהוא מעריך: אומץ, חכמה ויושר. כמו כן, העונה מתארת מגוון דמויות מרכזיות ואת הסיפורים ביניהן: אבי "הטחול" אסולין - בנו האלים והפזיז של הבורר (אשר מיועד לרשת את אמפריית הפשע של אביו); נעמי, בתו של הבורר אשר חוזרת בתשובה,דמות קריקטוריסטית שבמאמציה הנואשים למצוא חתן, כמעט גורמת לחיסולו של בעלה לעתיד. בין הדמויות המרכזיות בעונה זו בולט גם יוסי, אחיו הכושל והנרקומן של הבורר, שמלווה אותו כצל, ומנסה לשווא לקבל ממנו יותר סמכויות וכוח; יגאל "הנאצי", עבריין בכיר ואכזר שחוזר משהות ממושכת בכלא הגרמני, כדי להשתלט על עסקיו של הבורר ואף מנסה להתנקש בו; וחוקר המשטרה מדמוני, המנסה לכלוא מאחורי סורג ובריח את משפחת הפשע. העונה בנויה באופן מעגלי - היא נפתחת בניסיון לחסל את הבורר בבית כנסת, ומסתיימת בניסיון חיסול נוסף של הבורר, שכמעט גורם למותו.עונה שנייה (2009)
לאחר ניסיון ההתנקשות הכושל מצד אחד מאנשיו של הבורר, נדב ממשיך למצב עצמו כיורש אפשרי של הבורר. נדב מציע שלא לחשוף את העובדה שהבורר ניצל מנסיון החיסול ולערוך לו לוויה, במטרה לחשוף את אויביו. קרע מסוים נוצר בין הבורר לנדב, לאחר שנדב מגלה כי עצתו מנוצלת לשם התנקשות במהלך הלוויה והוא מנסה לסכלה. הבורר ועוזרו עמרם "בולדוג" מנסים להתנקש בשימי אנג'ל, אך נסיון זה נכשל והם הורגים בשוגג את בנו בן ה-12 של שימי. כתוצאה מכך הבוררנכנס למשבר עמוק ודיכאון, ומוצא מחסה אצל נדב בדירה צנועה בצפון תל אביב, ומעורבותו של נדב בעולם הפשע הולכת וגדלה. הסתבכותו של נדב מעמיקה לא רק בענייני הפשע אלא גם בענייני הרומנטיקה. הוא מתאהב באירנה (אניה בוקשטיין) הנשואה לעבריין הנמצא בכלא, ובוגד באורנה, ונקרע בין שתיהן. אורנה חברתו החוקית, העדינה והנודניקית מעט, לעומת אירנה שרואה בו עוגן הצלה, ומאוהבת בו באופן אובסיסיבי. הסביבה הנורמטיבית של נדב ואורנה נסחפת לעולם הפשע, כאשר חברתה של אורנה, שרון (גילי סער), מתחילה לנהל רומן עם הבורר. במהלך העונה הבורר מבין שהוא צריך למצוא יורש. לאחר שאבי הטחול נכנס למארב של האחים קובלובה (שהצטרפו ליגאל הנאצי) והוצל ממוות על ידי נדב, מתחזקת ההחלטה אצל הבורר כי נדב יהיה ה"מוח" של האימפריה ויעזר באבי שימשיך להיות "איש השרירים". הוא לא סומך על אבי שיינהל את האימפריה לבד, ושולח רמזים לנדב שרוצה שיעבוד יחד עם אבי בצוות כראשי האימפריה. לעומתו גילה (חנה אזולאי-הספרי) אשתו של הבורר לא רואה בעין יפה את הילד החדש שמערער על מעמד בנה אבי, ומנסה לטרפד את הצטרפותו במשפחה באמצעות שליחים אלימים. בפרק האחרון בעונה (פרק 10) נדב "משתלב" היטב במשפחה הביולוגית שלו, כאשר הוא דוקר בשבר כד את יגאל הנאצי בבטנו בלובי של בית מלון.עונה שלישית (2010)
העונה השלישית תעלה לשידור ב-26 באוקטובר 2010. בעונה זו ישתתפו שחקנים חדשים וביניהם יעקב כהן, עידו מוסרי, רמי הויברגר, אורלי זילברשץ-בנאי, גאלה קוגן, דני שטג, חן יאני שלומי סרנגה, גיא לואל ואחיו של עידו מוסרי טל מוסרי.
נלקח מאתר המעריצים הרשמי של הבורר 3פרק 1,פרק 2,פרק 3,פרק4,פרק 5,פרק 6,פרק 7,פרק 8,פרק 9, פרק 10,פרק 11,פרק 12,פרק 13,פרק 14,פרק 15

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הבורר עונה 3 לצפייה ישירה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי זאפרני

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191529 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152324 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143353 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143319 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143044 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143583 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144018 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica