חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיור אמבטיה – חלק בלתי נפרד...

מאת: נתנאל זקסעיצוב פנים30/10/20101311 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחרנו לעצב את חדר האמבטיה שלנו מחדש, כל החלטת עיצוב פנים היא קשה מאין כמוה, איזה צבעים לבחור? איך עושים את זה? איזה אנשי מקצוע להזמין על מנת שיבצעו את ההתקנה כמו שצריך? ממי לקנות את הכל? על כל השאלות הללו ננסה לענות כאן – ולבסוף גם נוסיף עצה מועילה.

כיור – גולת הכותרת...

חשוב להבין כי חלק ניכר מאוד מעיצוב חדר האמבטיה הוא כיור אמבטיה , הוא חלק מרכזי באמבטיה ולמעשה אחד הדברים הראשונים אליהם נשים לב. לכן, חשוב לבחור כיור אמבטיה אשר יתאים גם לצרכים שיש לנו, גם ליכולות שיש לנו ולא פחות חשוב (ולמעשה אף יותר חשוב) שיהיה איכותי, מכיוון שמכיור לא איכותי נצטרך להפרד כבר לאחר שנתיים-שלוש ולמעשה במקום לחסוך בכסף נוציא אף יותר כסף ממה שדמיינו.

עיצוב מחדש לאמבטיה...

כמובן, ישנם שיקולים רבים לעשות בזמן עיצוב פנים מחודש לחדר האמבטיה, הרי אנחנו צריכים לדאוג כי מלבד הכיור יהיה מספיק מקום לכל הפריטים בחדר האמבטיה וכל זאת – תוך שמירה על נקיון ואסתטיקה של חדר האמבטיה. למזלנו, כיום כיור לאמבטיה ניתן למצוא במגוון צורות ועיצובים – החל מכיור אשר ניתן פשוט להניח על ארונות האמבט, כיור עם רגל אחת ומספר רגליים והמבחר רק ממשיך. כמובן, חשוב לבחור כיור אשר יתאים לעיצוב הכללי ולצבעי חדר האמבטיה על מנת ליצור הרמוניה ותחושת רעננות בתוך חדר האמבטיה.

אז בעצם איזה כיור כדאי לנו לבחור? התשובה היא לא מסובכת כמו שהייתם חושבים – למעשה, ישנם מספר עיצובים אותם רוב האנשים ומעצבי הפנים בוחרים – כאלו אשר יש להם חדר אמבטיה קטן בוחרים בד"כ בכיור עם רגל על מנת לחסוך במקום ובשטח הרצפה. כאלו אשר יש להם טיפה יותר מקום בוחרים בדרך כלל בכיור אשר מונח על ארונות האמבטיה ומוסיף נופך עיצובי נוסף. בנוסף, לאחרונה גם עיצובי כיורים על קונסולות נכנסו לאופנה.

מעצב פנים לחסכון...

לבסוף, אציע לכם טיפ פשוט אשר קרוב לוודאי יחסוך לכם כסף רב – אנשים רבים חוששים לבחור מעצב פנים אשר יבצע עבורם את העיצוב מחדש של חדר האמבטיה שלהם. אותם אנשים קרוב לוודאי עושים בחירות שגויות ולבסוף מצטערים שלא השקיעו מעט יותר כסף במעצב פנים – שמכיר את רזי העבודה וקרוב לוודאי היה חוסך להם לא מעט כספים בעזרת הידע המקצועי שלו ובעזרת קשרי העבודה שלו. אז הטיפ שלי אליכם – השתמשו בעזרה מקצועית של מעצב פנים – הדבר יחסוך לכם לא מעט כסף.

 



תגיות המאמר: עיצוב פנים, כיור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתנאל זקס

מאת: נתנאל זקסריהוט 31/10/101141 צפיות
דלתות ביתנו הם אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעיצוב של כל בית. בחירת דלת הכניסה מעידה לא מעט על אופיו כמו גם על יכולותיו הכלכליות של הבעלים. מידע נוסף בנושא במאמר שלפניכם.

מאת: נתנאל זקסריהוט 31/10/101977 צפיות
כמעט לכל מטבח יש 3 בעיות עיקריות – איך להשיג יותר מקום לאחסון הדברים? איך לקבל משטח עבודה גדול יותר וכמובן, לא פחות חשוב – כיצד לגרום למטבח להיראות נפלא ולמען האמת הפתרון הוא מאוד קל. קוראים לו אי למבטח. הרי בסופו של דבר אי למטבח פותר לכם את שלושת הבעיות – מקום אחסון נוסף, משטח העבודה גדל פלאים והתוספת העיצובית הינה לאין ערוך.

מאת: נתנאל זקסריהוט 31/10/10984 צפיות
"אין כמו הבית" זה משפט ששגור בפי כולנו וזאת מכיוון שהבית שלנו הוא המקום החביב עלינו להיות בו (טוב, לפחות רובנו...). אך האם הבית שלנו יכול להיות נוח אם חיי היום-יום שלנו בו הם לא נוחים כלל? אתם בוודאי שואלים מה שאלנו כאן – נסביר, האם אתם באמת מרוצים מאיך שהדברים בבית שלכם מסודרים? האם קל לכם לעבור ממקום למקום בנוחות? אם התשובה שלכם היא לא כנראה ששטח הרצפה שלכם לא מסודר או שפשוט אין מספיק ממנו – כך למעשה במידה ואין לנו מרחב פתוח אנו נרגיש חנוקים בביתנו שלנו.

מאת: נתנאל זקסעיצוב פנים30/10/101035 צפיות
חשבו על זה ככה – דלתות הכניסה של הבית הם בעצם הדבר הראשון אבל באמת הראשון שאורחיכם יראו ושלמעשה מהווים חלק נכבד מהרושם הראשוני עליכם ועל ביתכם, לכן – כאשר בוחרים דלת כניסה חשוב להתחשב במספר ומספר פרמטרים על מנת לוודא כי הרושם הראשוני עליכם ועל ביתכם יהיה חיובי.

מאת: נתנאל זקסעיצוב פנים30/10/101208 צפיות
ההערכה של משטרת ישראל ושל מומחים בתחום היא שגנבים אשר מצליחים להיכנס לבתים ולדירות של אנשים עושים זאת באמצעות דלתות הכניסה של הבתים שלהם ולא בדרכים אחרות ומגוונות. כיצד גם לעצב וגם להגן?

מאת: נתנאל זקסעיצוב פנים26/10/101331 צפיות
אנו חיים במאה ה-21, וכיום חדר האמבטיה הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מביתנו וכך בהחלט צריך להתייחס אליו. כיום אותה אמבטיה היא החדר אליו אנו פונים אחרי יום מלא בלחצים בסגנון החיים השוטף והמלחיץ של המאה שאנו חיים בה. האם גם לכם יש חדר אמבטיה קטן מימדים או בעל מידות לא רגילות? האם אתם לא בטוחים מה יכול להתאים לחדר האמבטיה שלכם? אין צורך להילחץ, כיום ישנם אנשי מקצוע רבים בתחום זה של עיצוב פנים אשר בוודאי ישמחו לעזור לכם בפתרון הבעיה.

מאת: נתנאל זקסעיצוב גינות25/10/101500 צפיות
זה אפשרי לקבל מראה מרהיב ומיוחדת לגינה שלכם ללא הצורך להשקיע אלפי שקלים בכל שנה על מנת לשמר את המראה. למעשה, יישום מספר חוקים פשוטים יכולים לעזור לכם לחסוך כסף רב ויחד עם זאת לקבל גינה מהריבה ביופיה.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222446 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222691 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202728 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202242 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202220 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica