חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור דלתות לבית?

מאת: נתנאל זקסריהוט 31/10/20101143 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דלתות בייתנו הן אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעיצוב של כל בית. למרות שנראה כי עיצוב פנים או חוץ לוקח בחשבון אלמנטים חשובים יותר, כדאי מאוד לשים לב לדלתות ולפתחי הבית האחרים. דלת היא יותר מאשר כניסה בלבד, היא מצביעה על אופיו של הבית והאווירה שבה ניתקל כשניכנס אליו. כיצד אם כך לבחור דלתות בצורה נכונה?

בראש ובראשונה יש לתכנן היכן אנו רוצים למקם את דלתות בייתנו כשדלת הכניסה היא החשובה מכולן. דלת כניסה מצביעה לא רק על אופיו של הבית אלא על העיצוב הכללי שלו ומתריעה רבות על מי למעשה נמצא בפנים. דלת כניסה שממוקמת בחזית הבית ולא בצדדיו למשל מורה על פתחון ופתיחות. דלת הממוקמת מאחורי מבוא או בצד הבית מראה על חשאיות מסוימת. דלת הכניסה צריכה להיות ייצוגית, עיצובית אך גם פונקציונאלית.

כשאנו בוחרים דלתות כניסה חשוב לשים לב למערכת הנעילה של הדלת ולוודא שמדובר במפתח שקשה לשכפלו או לא ניתן לשכפול כלל. אמנם הדבר יכול להוביל לאי נעימות מסוימת אם המפתח הולך לאיבוד, עדיף הדבר על פני איבוד המפתח ובעקבותיו פריצה לביתנו. חשוב לשים לב שאם דלתות כניסה כוללות אלמנטים של זכוכית הזכוכית עמידה וחזקה במיוחד ואין דרך לגשת אל המנעול אם שוברים את הזכוכית. כמה שזכוכית תהייה חזקה, אם מספיק כוח ניתן לשבור אותה. מעבר לכך מומלץ מאוד להתקין מנעול שרשרת או סוגר פנימי על מנת לוודא שדלתות הכניסה נעולות גם במפנים.

ישנם סוגים וסגנונות רבים של דלתות  וחומרים שונים מהם ניתן להרכיב דלת. עץ הוא אחד החומרים הפופולאריים ביותר ובהחלט הנאים ביותר. כשבוחרים דלתות עץ יש להבדיל בין דלתות מעץ מלא ובין דלתות משכבות עץ. דלתות מעץ מלא הן כבדות יותר ועמידות יותר אך יקרות יותר בהתאם. דלתות מתכת למשל פופולאריות מאוד בשל יציבותן, מחירן הנמוך יחסית לדלתות עץ (תלוי בדגם כמובן) והקושי בפריצתן של דלתות אלו. עיצובים שונים בצבעים ובדוגמאות רבות ניתן למצוא בכול מקום בו מוכרים דלתות כניסה.

חשוב לוודא כי דלתות כניסה יתאימו הן לעיצוב פנים הבית ואם ישנה גינה או חצר גם לאווירה והסגנון הכללי של הגינה. דלתות כניסה נראות גם מבפנים וגם מבחוץ ורצוי מאוד לוודא שיתאימו הן לכאן והן לכאן. ניתן לעצב דלת בעיצוב אישי כמעט בכול מקום בו מוכרים דלתות. דלתות היום ניתנות להתאמה בכול הפרמטרים ואין ספק שניתן למצוא את דלת הכניסה המושלמת לכול בית ובית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתנאל זקס

מאת: נתנאל זקסריהוט 31/10/101983 צפיות
כמעט לכל מטבח יש 3 בעיות עיקריות – איך להשיג יותר מקום לאחסון הדברים? איך לקבל משטח עבודה גדול יותר וכמובן, לא פחות חשוב – כיצד לגרום למטבח להיראות נפלא ולמען האמת הפתרון הוא מאוד קל. קוראים לו אי למבטח. הרי בסופו של דבר אי למטבח פותר לכם את שלושת הבעיות – מקום אחסון נוסף, משטח העבודה גדל פלאים והתוספת העיצובית הינה לאין ערוך.

מאת: נתנאל זקסריהוט 31/10/10988 צפיות
"אין כמו הבית" זה משפט ששגור בפי כולנו וזאת מכיוון שהבית שלנו הוא המקום החביב עלינו להיות בו (טוב, לפחות רובנו...). אך האם הבית שלנו יכול להיות נוח אם חיי היום-יום שלנו בו הם לא נוחים כלל? אתם בוודאי שואלים מה שאלנו כאן – נסביר, האם אתם באמת מרוצים מאיך שהדברים בבית שלכם מסודרים? האם קל לכם לעבור ממקום למקום בנוחות? אם התשובה שלכם היא לא כנראה ששטח הרצפה שלכם לא מסודר או שפשוט אין מספיק ממנו – כך למעשה במידה ואין לנו מרחב פתוח אנו נרגיש חנוקים בביתנו שלנו.

מאת: נתנאל זקסעיצוב פנים30/10/101315 צפיות
בחרנו לעצב את חדר האמבטיה שלנו מחדש, כל החלטת עיצוב פנים היא קשה מאין כמוה, איזה צבעים לבחור? איך עושים את זה? איזה אנשי מקצוע להזמין על מנת שיבצעו את ההתקנה כמו שצריך? ממי לקנות את הכל? על כל השאלות הללו ננסה לענות כאן – ולבסוף גם נוסיף עצה מועילה.

מאת: נתנאל זקסעיצוב פנים30/10/101038 צפיות
חשבו על זה ככה – דלתות הכניסה של הבית הם בעצם הדבר הראשון אבל באמת הראשון שאורחיכם יראו ושלמעשה מהווים חלק נכבד מהרושם הראשוני עליכם ועל ביתכם, לכן – כאשר בוחרים דלת כניסה חשוב להתחשב במספר ומספר פרמטרים על מנת לוודא כי הרושם הראשוני עליכם ועל ביתכם יהיה חיובי.

מאת: נתנאל זקסעיצוב פנים30/10/101210 צפיות
ההערכה של משטרת ישראל ושל מומחים בתחום היא שגנבים אשר מצליחים להיכנס לבתים ולדירות של אנשים עושים זאת באמצעות דלתות הכניסה של הבתים שלהם ולא בדרכים אחרות ומגוונות. כיצד גם לעצב וגם להגן?

מאת: נתנאל זקסעיצוב פנים26/10/101334 צפיות
אנו חיים במאה ה-21, וכיום חדר האמבטיה הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מביתנו וכך בהחלט צריך להתייחס אליו. כיום אותה אמבטיה היא החדר אליו אנו פונים אחרי יום מלא בלחצים בסגנון החיים השוטף והמלחיץ של המאה שאנו חיים בה. האם גם לכם יש חדר אמבטיה קטן מימדים או בעל מידות לא רגילות? האם אתם לא בטוחים מה יכול להתאים לחדר האמבטיה שלכם? אין צורך להילחץ, כיום ישנם אנשי מקצוע רבים בתחום זה של עיצוב פנים אשר בוודאי ישמחו לעזור לכם בפתרון הבעיה.

מאת: נתנאל זקסעיצוב גינות25/10/101505 צפיות
זה אפשרי לקבל מראה מרהיב ומיוחדת לגינה שלכם ללא הצורך להשקיע אלפי שקלים בכל שנה על מנת לשמר את המראה. למעשה, יישום מספר חוקים פשוטים יכולים לעזור לכם לחסוך כסף רב ויחד עם זאת לקבל גינה מהריבה ביופיה.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201584 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201173 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201721 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201806 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191613 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191592 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191596 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica