חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות הזזה – למה לא?

מאת: נתנאל זקסריהוט 31/10/2010988 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"אין כמו הבית" זה משפט ששגור בפי כולנו וזאת מכיוון שהבית שלנו הואהמקום החביב עלינו להיות בו (טוב, לפחות רובנו...). אך האם הבית שלנו יכוללהיות נוח אם חיי היום-יום שלנו בו הם לא נוחים כלל? אתם בוודאי שואלים מהשאלנו כאן - נסביר, האם אתם באמת מרוצים מאיך שהדברים בבית שלכם מסודרים?האם קל לכם לעבור ממקום למקום בנוחות? אם התשובה שלכם היא לא כנראה ששטחהרצפה שלכם לא מסודר או שפשוט אין מספיק ממנו - כך למעשה במידה ואין לנומרחב פתוח אנו נרגיש חנוקים בביתנו שלנו.

איך פותרים את בעיית השטח? דלתות הזזה!

למעשה, יש רק פתרון אחד לבעיה הזו, הדרך היחידה היא לחשוב כיצד להשיגעוד חלל ריק ולגרום לביתנו להיות נוח וזמין יותר לחיות בו כך שנוכל לעבורבו ממקום למקום בנוחות וכמובן כאן נכנס המושג עיצוב פנים. מלבד שינוי המיקום של הרהיטים והאביזרים בבית אשר הכרחיים וחייבים להיות בו ישנו דבר נוסף שהוא הכרחי בכל בית - דלתות.אך עם זאת, כאשר יש יותר מדי רהיטים, ציוד ואביזרים בבית דלתות יכולותלהפוך לנטל מאשר לסייע לפרטיות והאבטחה בבית. אך גם לכך יש פתרון - דלתותהזזה.

דלתות הזזה למעשה כמעט ולא לוקחות שטח ומתאימות במיוחד לבתים בהם יש שטחמוגבל, הן נוחות וקלות לשימוש וניתנות להתאמה לגודל הדרוש במקרה הצורך.ניתן אף להתקין דלתות הזזה במטבח שבאופן רגיל אין בו דלת על מנת למנועמהעשן לברוח לסלון ולחדר האירוח בזמן הבישול ניתן אף להתקין דלתות הזזהבסלון, כך תוכלו להנות מסלון פתוח ולסגור את הדלת כאשר אתם צופים בטלויזיהאו כאשר אתם מעוניינים לעשות שיחה פרטית עם אורחים. מכיוון שהדלתות הללו הןנוחות ומגוונות מאוד בשימושיהן ניתן להתקינן כמעט בכל מקום בבית.

מקום נוסף בו כדאי להתקין דלתות הזזה יכולה להיות החצר שלכם, במעבר ביןהבית שלכם לחצר או במרפסת, הדבר נראה מרהיב במיוחד ומשפר את מראה הבית שלכםמבחוץ. ההתקנה שלהם היא פשוטה בדיוק כמו התקנת חלונות זכוכית.

לסיכום, במידה ויש לכם בעיות שטח בבית או פשוט אם אתם מעוניינים לשפר אתמראה הבית ולשוות לו מראה מרהיב - דלתות הזזה הן בהחלט אופציה מעולהעבורכם אשר גם תחסוך לכם מרחב בדירה או בבית וגם תשווה לו מראה יוקרתיומרהיב. דלתות הזזה הן פתרון יעיל וזול יחסית אשר יגרום לביתכם להיראותאחרת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתנאל זקס

מאת: נתנאל זקסריהוט 31/10/101144 צפיות
דלתות ביתנו הם אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעיצוב של כל בית. בחירת דלת הכניסה מעידה לא מעט על אופיו כמו גם על יכולותיו הכלכליות של הבעלים. מידע נוסף בנושא במאמר שלפניכם.

מאת: נתנאל זקסריהוט 31/10/101983 צפיות
כמעט לכל מטבח יש 3 בעיות עיקריות – איך להשיג יותר מקום לאחסון הדברים? איך לקבל משטח עבודה גדול יותר וכמובן, לא פחות חשוב – כיצד לגרום למטבח להיראות נפלא ולמען האמת הפתרון הוא מאוד קל. קוראים לו אי למבטח. הרי בסופו של דבר אי למטבח פותר לכם את שלושת הבעיות – מקום אחסון נוסף, משטח העבודה גדל פלאים והתוספת העיצובית הינה לאין ערוך.

מאת: נתנאל זקסעיצוב פנים30/10/101315 צפיות
בחרנו לעצב את חדר האמבטיה שלנו מחדש, כל החלטת עיצוב פנים היא קשה מאין כמוה, איזה צבעים לבחור? איך עושים את זה? איזה אנשי מקצוע להזמין על מנת שיבצעו את ההתקנה כמו שצריך? ממי לקנות את הכל? על כל השאלות הללו ננסה לענות כאן – ולבסוף גם נוסיף עצה מועילה.

מאת: נתנאל זקסעיצוב פנים30/10/101038 צפיות
חשבו על זה ככה – דלתות הכניסה של הבית הם בעצם הדבר הראשון אבל באמת הראשון שאורחיכם יראו ושלמעשה מהווים חלק נכבד מהרושם הראשוני עליכם ועל ביתכם, לכן – כאשר בוחרים דלת כניסה חשוב להתחשב במספר ומספר פרמטרים על מנת לוודא כי הרושם הראשוני עליכם ועל ביתכם יהיה חיובי.

מאת: נתנאל זקסעיצוב פנים30/10/101210 צפיות
ההערכה של משטרת ישראל ושל מומחים בתחום היא שגנבים אשר מצליחים להיכנס לבתים ולדירות של אנשים עושים זאת באמצעות דלתות הכניסה של הבתים שלהם ולא בדרכים אחרות ומגוונות. כיצד גם לעצב וגם להגן?

מאת: נתנאל זקסעיצוב פנים26/10/101334 צפיות
אנו חיים במאה ה-21, וכיום חדר האמבטיה הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מביתנו וכך בהחלט צריך להתייחס אליו. כיום אותה אמבטיה היא החדר אליו אנו פונים אחרי יום מלא בלחצים בסגנון החיים השוטף והמלחיץ של המאה שאנו חיים בה. האם גם לכם יש חדר אמבטיה קטן מימדים או בעל מידות לא רגילות? האם אתם לא בטוחים מה יכול להתאים לחדר האמבטיה שלכם? אין צורך להילחץ, כיום ישנם אנשי מקצוע רבים בתחום זה של עיצוב פנים אשר בוודאי ישמחו לעזור לכם בפתרון הבעיה.

מאת: נתנאל זקסעיצוב גינות25/10/101505 צפיות
זה אפשרי לקבל מראה מרהיב ומיוחדת לגינה שלכם ללא הצורך להשקיע אלפי שקלים בכל שנה על מנת לשמר את המראה. למעשה, יישום מספר חוקים פשוטים יכולים לעזור לכם לחסוך כסף רב ויחד עם זאת לקבל גינה מהריבה ביופיה.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201584 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201173 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201721 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201807 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191613 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191592 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191596 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica