חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי הדברה ירוקה?

מאת: דפי זהבהדברה31/10/20101055 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעיקר בחודשי הקיץ אנו מוצאים את בתינו מותקפים על ידי מזיקים שונים דוגמת נמלים או תיקנים ואנו מתקשים לנהל אורך חיים תקין בשל כך. הפחד ממה שנגלה כשנזיז את הספה וריצת האמוק של תיקן שורר ברחבי הסלון מוציאים את כולנו משלוותנו ולכן רובנו לא מחכים עד שיופיעו אלו במפתן בתינו ופונים להדברת מזיקים עם הגיעם של החודשים החמים (כבר באביב).

ניתן לבצע הדברת מזיקים פשוטה באופן עצמאי על ידי ריסוס חומרים רעילים בפינות כל חדר, שיטה זו יעילה אומנם אך רק באופן זמני שכן, לרוב, מקום משכנם של המזיקים אינו נגלה לעין ולכן הדברת מזיקים כזו רק דוחה את הופעתם לשלב מאוחר יותר, כאשר רעלי הריסוס התאדו להם.

בעבר השיטה הנפוצה ביותר להדברת מזיקים הייתה הדברה כימית. היינו קוראים לבעלי מקצוע בעלי מכשור מתאים, מסיכות ובגדי מגן ונותנים להם יד חופשית להתהלך בבתינו ולרסס כאוות נפשם, באופן יסודי, כדי להרוג מזיקים קיימים ולהרחיק מזיקים עתידיים למשך תקופה מסוימת.

הדברה כימית נמצאה כיעילה לא רק בשביל הדברת מזיקים בתוך הבית אלא גם בשביל הדברת מזיקים לחקלאות. אולם נמצא, לאחר זמן, כי הרעלים של הדברה כימית מזיקים מאוד לסביבה ולנו, בני האדם ועלולים לפגוע בבריאותנו לאחר זמן.
מתוך רצון למצוא פתרון אקולוגי יעיל, אשר ינקה את בתינו ממזיקים ויחד עם זה לא יפגע בבריאותנו ובבריאות משפחתנו, כמו גם לא יתרום לזיהום האוויר כפי שעשתה עד כה הדברה כימית, פותחה שיטת הדברה חדשנית ורעננה – הדברה ירוקה.

אז מהי הדברה ירוקה?

הדברה ירוקה מבוססת על חומרים צמחיים אורגניים ובהם רמת רעילות נמוכה לבני אדם ולבעלי חיים אחרים (למשל לכלבים ולחתולים שלנו). ההתפרקות המהירה של החומרים הרעילים בהדברה ירוקה מונעים גם מהצטברות הרעלים באדמה וחדירתם למי התהום, כפי שהיה נכון במקרים של הדברה כימית ולכן הדברה ירוקה נמצאה כיעילה במיוחד להדברת מזיקים בחצר ובשטחי גידולים חקלאיים.

מכיוון שמטרת העל של הדברה ירוקה הייתה מיקוד בהדברת מזיקים ללא כל פגיעה בבעלי חיים אחרים, היא הורכבה באופן ייחודי, על פי מאפייניהם של נמלים, תיקנים ומזיקים אחרים, כדי שתוכל להלחם ספציפית בהם, מבלי לפגוע בנו ולכן היא גם אפקטיבית כל כך כנגדם.

למה כדאי גם לך לבצע הדברה ירוקה?

1. בגלל רמת הרעילות הנמוכה של הדברה ירוקה, אין צורך לפנות את הבית למשך מספר ימים אחריה כך ששגרת החיים אינה נפגעת בשל הצורך בהדברת מזיקים.

2. אם יש לך ילדים בבית, או שחלק מבני הבית אינם בקו הבריאות, הרעילות הגבוהה של הדברה כימית יכולה לפגוע בהם קשות בטווח הקצר והארוך כאחד, גם אם פיניתם את הבית בזמן וחזרתם לאחר הזמן שהוגדר לכם כטווח ביטחון.

3. אין ריח רע! הדברה כימית יוצרת באופן טבעי ריח נוראי של הרעלים שמתפזרים באוויר. למעשה, חומרי הדברה ירוקה מורכבים מצמחים. עובדה זו מבטלת את הריח הנוראי שנדבק בריהוט, בוילונות ובכל שאר הבדים בבית לזמן רב.

4. אם אכפת לכם מהסביבה ואתם רוצים ללמד את ילדכם לנהוג באחריות לא רק עם אנשים, אלא גם עם הסביבה בה הם גרים, הזמנת הדברה ירוקה הנה דרך נפלאה להתחיל בכך.

לסיכום, איכות הסביבה שלנו, כמו גם בריאותנו נפגעות על בסיס יומיומי כתוצאה מהפיתוחים הטכנולוגיים המודרניים, לכן, כדי לשמור על הקיים ולהנחיל זאת לדורות הבאים בצורה יעילה, הזמינו הדברה ירוקה ולמדו את ילדיכם, דרך מעשיכם, עד כמה חשוב לכם, להם ולעולם כולו להתחשב באיכות הסביבה ולשמור על הבריאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפי זהב

מאת: דפי זהבבניין ואחזקה - כללי31/10/101399 צפיות
מהו ריצוף שיש? למה לבחור בריצוף שיש? איך לשמור ולחזק רצפת שיש? על התשובות במאמר הבא.

מאת: דפי זהבבניין ואחזקה - כללי31/10/101813 צפיות
למה להשתמש בעבודות אלומיניום בתעשיית הבנייה? כיצד נעשה שימוש בעבודות אלומיניום בתעשיית הבנייה? על התשובות במאמר הבא.

מאת: דפי זהבבניין ואחזקה - כללי01/08/101210 צפיות
אחד הדברים שיכולים להטריד את מנוחתנו הוא מזגן שהפסיק לתפקד בימי הקיץ החמים. אם בכל זאת נתקלנו בבעיה במזגן ואנו זקוקים לשרותיו של טכנאי מזגנים, כדאי שנדע מעט פרטים הכרחיים אודות טכנאי מזגנים.

מאת: דפי זהבריהוט 01/08/101374 צפיות
בחירת ארונות מטבח חדשים, תמיד הייתה משימה לא פשוטה. הסיבה לכך היא כי אותם אנשים המחליטים כי הם מעוניינים לחדש את המטבחים שלהם, או להזמין מטבחים חדשים לדירה אותה רכשו, חייבים לקחת בחשבון כי הם צריכים להתאים את המטבחים למידות הבית וכי הם צריך לבחור את ארונות המטבח ממגוון ארונות המטבחים הרחב המוצע בשוק, ועוד.

מאת: דפי זהבשיפוצים27/07/101663 צפיות
עבודות שיפוצים מיועדות לבעלי מקצוע מיומנים אך לא רק, גם אתם בעצמכם יכולים לבצע לא מעט שיפוצים בביתכם ובגינת הבית אם קיימת כזו.

מאת: דפי זהבתחבורה ורכב - כללי27/07/101522 צפיות
איתור מוסך מורשה באינטרנט מהווה יתרון מוחשי ומתבצע באמצעות האינטרנט בצורה מהירה ויעילה. את החיפוש ניתן לבצע על פי חתך גיאוגרפי וקריטריונים נוספים המקלים על מציאת מוסכים מורשים.

מאת: דפי זהבצרכנות18/04/102317 צפיות
חיפוי של דקים נעשה על מנת להשוות למרפסת, לחצר, לסביבת הבריכה ועוד, מראה חם, יוקרתי וטבעי. בשנים האחרונות הולכת וגוברת הדרישה לחיפוי דקים. ראן על כך ועוד במאמר לפניכם

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191750 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181255 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181376 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181383 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181358 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181274 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica