חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון מזגן לקראת הקיץ

מאת: דפי זהבבניין ואחזקה - כללי01/08/20101210 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההתחממות הגלובלית גורמת לקיצים חמים עד כי ישנם ימים שלא ניתן לצאת אל החוץ, בו החום הקופח בלתי נסבל.
זו למעשה הסיבה שכמעט בכל בית בישראל מותקן מזגן או מספר מזגנים. בימים כתיקונם אנו נוהגים להדליק את המזגן ולקרר את הבית על מנת שיהיה לנו נעים לאחר יום עבודה ארוך ומתיש.

אחד הדברים שיכולים להטריד את מנוחתנו הוא מזגן שהפסיק לתפקד בימי הקיץ החמים. כידוע, טכנאי מזגנים נוהגים לעבוד בימי הקיץ סביב השעון בגלל התקלות הרבות ואילו אנו נאלצים לרוב להמתין להם זמן רב. אם בכל זאת נתקלנו בבעיה במזגן ואנו זקוקים לשרותיו של טכנאי מזגנים, כדאי שנדע מעט פרטים הכרחיים אודות טכנאי מזגנים.

כיצד מאתרים טכנאי מזגנים בימי הקיץ?

כאמור טכנאי מזגנים עובד שעות נוספות בימי הקיץ וידיו מלאות בעבודה. מאידך, אין אנו רוצים למצוא טכנאי מזגנים ולהזמינו רק משום שהוא פנוי בהשוואה ליתר טכנאי המזגנים אשר עסוקים. על כן יש לבחור טכנאי מזגנים על פי מספר קריטריונים:

המלצות – משום שלרוב אין לנו בסיס נרחב של ידע בכל הקשור אל המזגן בביתנו, חשוב שנזמין טכנאי מזגנים אמין ומיומן אשר יבצע את עבודתו כראוי. אחת הדרכים המומלצות לבחירת בעל מקצוע בתחום המזגנים היא על ידי קבלת המלצות מחברים או מכרים. במידה ונתקלתם בבעיה במזגן ואתם זקוקים לטכנאי מזגנים (אם משום שאתם זקוקים לתוספת של גז מזגנים ואם משום שהבעיה מורכבת יותר), כדאי שתפיצו בין חבריכם את העובדה שהינכם מחפשים טכנאי. לרוב, ההמלצה שמגיעה דרך לקוחות עבר של טכנאי המזגנים היא האמינה ביותר.

מחיר – לעיתים תיקון מזגן בביתכם או בבית העסק שלכם יעלה לכם לא מעט כסף משום שהוא כרוך בהחלפת חלק. חלק מן החלקים במזגנים יקרים מאוד ועל כן בטרם מחליף טכנאי מזגנים את החלק, שאלו אותו מהי העלות הסופית של העבודה. לפי התשובה תוכלו להגיע להחלטה באם משתלם לכם יותר לתקן את המזגן או שעדיף לרכוש מזגן חדש. לאחר שהחליף הטכנאי את החלק אל תאפשרו לו לקחת אותו איתו אלא שימרו עליו אצלכם גם אם אתם יודעים מראש כי אתם הולכים לזרוק אותו ברגע שהטכנאי יוצא מדלת הבית.

אזהרה – אם אותו בעל מקצוע מתעקש לקחת איתו את החלק שהחליף הרי שזה אמור להדליק אצלכם נורה אדומה ויש עליכם לחשוד שמא טכנאי המזגנים בביתכם מנסה להרוויח מעט יותר מן העבודה ושוקל לעשות בחלק שימוש חוזר.

כיצד עלינו לדעת כי יש להזמין טכנאי מזגנים?

טכנאי מזגנים לא מזמינים בכל מחיר אלא אם אחת מהתופעות הבאות מתרחשות:

קצר - כאשר אנו מדליקים את המזגן בביתנו הוא יוצר קצר בבית והחשמל כולו נופל.
אינו מקרר - טכנאי מזגנים מזמינים במידה ואין המזגן מקרר דיו את חלל הבית או שאין הוא מקרר כבעבר.
נזילה - עוד סיבה מוצדקת להזמין טכנאי מזגנים היא ברגע בו אתר מאתרים נזילה מן המזגן המתרחשת בתוך הבית ולא דרך הצינור המשתלשל אל הרחוב.
ריח - הוא סיבה מצוינת להזמין טכנאי. מזגנים רבים פולטים ריח רע כאשר מפעילים אותם וזוהי סיבה להזמין טכנאי מזגנים שיבדוק את מקור הבעיה.
רעשים מן המזגן - במידה והמזגן מרעיש יש בו בעיה ולכן צריך להזמין איש מקצוע שיפתור אותה.

סיבות אלו דורשות מענה מיידי של בעל מקצוע וזאת על מנת שלא יהיה מצב בו תגלו ביום הכי חם בשנה כי אין המזגן מצליח לבצע את עבודתו. לעיתים, תיקון מזגנים מסתכם במילוי גז בלבד ולעיתים נדרשת עבודה מקיפה על מנת להפעילו כראוי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפי זהב

מאת: דפי זהבהדברה31/10/101056 צפיות
מתוך רצון למצוא פתרון אקולוגי יעיל, אשר ינקה את בתינו ממזיקים ויחד עם זה לא יפגע בבריאותנו ובבריאות משפחתנו, כמו גם לא יתרום לזיהום האוויר כפי שעשתה עד כה הדברה כימית, פותחה שיטת הדברה חדשנית ורעננה – הדברה ירוקה.

מאת: דפי זהבבניין ואחזקה - כללי31/10/101399 צפיות
מהו ריצוף שיש? למה לבחור בריצוף שיש? איך לשמור ולחזק רצפת שיש? על התשובות במאמר הבא.

מאת: דפי זהבבניין ואחזקה - כללי31/10/101814 צפיות
למה להשתמש בעבודות אלומיניום בתעשיית הבנייה? כיצד נעשה שימוש בעבודות אלומיניום בתעשיית הבנייה? על התשובות במאמר הבא.

מאת: דפי זהבריהוט 01/08/101375 צפיות
בחירת ארונות מטבח חדשים, תמיד הייתה משימה לא פשוטה. הסיבה לכך היא כי אותם אנשים המחליטים כי הם מעוניינים לחדש את המטבחים שלהם, או להזמין מטבחים חדשים לדירה אותה רכשו, חייבים לקחת בחשבון כי הם צריכים להתאים את המטבחים למידות הבית וכי הם צריך לבחור את ארונות המטבח ממגוון ארונות המטבחים הרחב המוצע בשוק, ועוד.

מאת: דפי זהבשיפוצים27/07/101663 צפיות
עבודות שיפוצים מיועדות לבעלי מקצוע מיומנים אך לא רק, גם אתם בעצמכם יכולים לבצע לא מעט שיפוצים בביתכם ובגינת הבית אם קיימת כזו.

מאת: דפי זהבתחבורה ורכב - כללי27/07/101522 צפיות
איתור מוסך מורשה באינטרנט מהווה יתרון מוחשי ומתבצע באמצעות האינטרנט בצורה מהירה ויעילה. את החיפוש ניתן לבצע על פי חתך גיאוגרפי וקריטריונים נוספים המקלים על מציאת מוסכים מורשים.

מאת: דפי זהבצרכנות18/04/102318 צפיות
חיפוי של דקים נעשה על מנת להשוות למרפסת, לחצר, לסביבת הבריכה ועוד, מראה חם, יוקרתי וטבעי. בשנים האחרונות הולכת וגוברת הדרישה לחיפוי דקים. ראן על כך ועוד במאמר לפניכם

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222814 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223125 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211375 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211593 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211569 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211758 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica