חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודות אלומיניום בתעשיית הבנייה

מאת: דפי זהבבניין ואחזקה - כללי31/10/20101813 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה להשתמש בעבודות אלומיניום בתעשיית הבנייה?

לאלומיניום ישנם מספר תכונות מיוחדות שהופכות אותו לחומר גלם מוצלח במיוחד בתעשיית הבנייה. אלומיניום הנו חומר שלא מחליד ולכן קיימות עבודות אלומיניום רבות בתחום הבנייה, למשל: תריסים, חלונות ודלתות.

העובדה שאלומיניום לא מחליד גורמת לכך שהוא הופך להיות הבחירה הטובה ביותר למקומות שבאים במגע עם רטיבות בגלל שלא צריך לדאוג כי הוא יאבד מיופיו בשל כך וזה שינוי מרענן מתקופות שלבנייה השתמשו לא בעבודות אלומיניום אלא במתכות אחרות או בעץ, חומרים שלא הגיבו טוב לגשמים.

אלומיניום משמש כחומר מבודד איכותי כנגד רעשים או רוח בזכות היותו חזק ולכן עבודות אלומיניום ניתן למצוא בחלונות מודרניים.

אם בעבר היינו צריכים לשמוע את רשרוש העצים ושריקת הרוח ולא מסוגלים לשבת בשקט בחדרנו בשל כך, כיום אלומיניום השכיח מאיתנו תקופות כאלו כאילו לא היו.

גם את השימוש הכושל בחלונות עץ בעלי כנף אחת או שתיים, שלאחר זמן היו מתעקמים עקב רטיבות ונוקשים תדיר בגלל הרוח, רובנו כבר שכחנו מפני שעם חלונות אלומיניום דברים כאלו פשוט לא קורים.

אלומיניום הנו חומר חזק ובשל היותו כזה הוא מסוגל להחזיק משטחי זכוכית גדולים בגאון ואין צורך בחלוקה פנימית של משטחי הזכוכית לשם בטיחות. כמובן שניתן בכל זאת לבצע חלוקה כזו מטעמי עיצוב, אך, כאמור, אין זה הכרחי.

מה שכן, בזכות האפשרות ליהנות מהשימוש בעבודות אלומיניום בחלונות ללא הצורך בחלוקה למשטחי זכוכית קטנים יותר, מתאפשרת חדירה טובה יותר של אור דרך החלון, דבר שהופך את החדר למואר באור טבעי ומבטל את הצורך בהדלקת נורות במשך שעות שבעבר, עם חלונות עשויים מחומרים אחרים, פשוט לא יכולנו אחרת.

בזכות החיסכון בחשמל רבים מתייחסים לשימוש בעבודות אלומיניום בתעשיית הבניה כגורם מבורך המקדם תהליכי בנייה ירוקה וחסכונית יותר משאבים.

אלומיניום הנה מתחת קלה ונוחה לעיבוד ולמחזור וזו אחת הסיבות המרכזיות שבגללן נעשה בו שימוש כל כך נרחב בבנייה. מאוד קל לבצע עבודות אלומיניום שונות וליצור עיצובים מושכים ללא מאמץ רב מדי וזה מהווה יתרון גדול של האלומיניום לבנייה על פני מתכות וחומרים אחרים שמשמשים בתחום הבנייה.

אלומיניום הנו חומר אסתטי ונקי ורבים נמשכים לקווי המתאר החלקים שלו ולמראה החזק ומתכתי ולכן נעשה בו שימוש רב בתעשיית הבנייה.

כיצד נעשה שימוש בעבודות אלומיניום בתעשיית הבנייה?

היתרונות שהוצגו לעיל הופכים את הבחירה באלומיניום בתעשיית הבנייה להכרחית כל כך ואין זה מפתיע שהשימושים באלומיניום לבנייה רק הולכים ומתרחבים.

אם בהתחלה אנשים נרתעו מהמראה המתכתי בגלל שהוא ייצג משהו פחות משפחתי ויותר קר ומסוגר, כיום אנשים מאמצים את האלומיניום ומאפשרים לו ולחומרים דומים לו להצעיד את סגנונות עיצוב הבית אל תוך עידן חדש שנהנה מיתרונות השימוש באלומיניום ואף נמשך למראה המבריק והיוקרתי שלו.

תוארו לעיל שימושים שונים של עבודות אלומיניום בתעשיית הבנייה אך כדי להיות ספציפיים, כל שימוש מתבסס על שיטת עיבוד שונה כשהעיקריות שבהן הנן:

יציקה – יציקת אלומיניום בתעשיית הבנייה משמשת לפרזול וביצירת ריהוט.
ערגול – ערגול משמש לחיפוי מבנים וחלונות
אקסטרוזיה – זהו אלומיניום מעובד המשמש ליצירת חלונות וצינורות.

אם כן, מצאנו שיש סיבות רבות לשימוש באלומיניום בתעשיית הבנייה וצורת העיבוד של האלומיניום משתנה בהתאם לשימוש שיועד לו.

עצם העובדה שחומר אחד יכול להתאים לשימושים כה רבים הוא שהפך את האלומיניום לאחת המתכות הנמכרות ביותר בעולם בתחום הבנייה ובתחומים רבים נוספים כאחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפי זהב

מאת: דפי זהבהדברה31/10/101056 צפיות
מתוך רצון למצוא פתרון אקולוגי יעיל, אשר ינקה את בתינו ממזיקים ויחד עם זה לא יפגע בבריאותנו ובבריאות משפחתנו, כמו גם לא יתרום לזיהום האוויר כפי שעשתה עד כה הדברה כימית, פותחה שיטת הדברה חדשנית ורעננה – הדברה ירוקה.

מאת: דפי זהבבניין ואחזקה - כללי31/10/101399 צפיות
מהו ריצוף שיש? למה לבחור בריצוף שיש? איך לשמור ולחזק רצפת שיש? על התשובות במאמר הבא.

מאת: דפי זהבבניין ואחזקה - כללי01/08/101210 צפיות
אחד הדברים שיכולים להטריד את מנוחתנו הוא מזגן שהפסיק לתפקד בימי הקיץ החמים. אם בכל זאת נתקלנו בבעיה במזגן ואנו זקוקים לשרותיו של טכנאי מזגנים, כדאי שנדע מעט פרטים הכרחיים אודות טכנאי מזגנים.

מאת: דפי זהבריהוט 01/08/101374 צפיות
בחירת ארונות מטבח חדשים, תמיד הייתה משימה לא פשוטה. הסיבה לכך היא כי אותם אנשים המחליטים כי הם מעוניינים לחדש את המטבחים שלהם, או להזמין מטבחים חדשים לדירה אותה רכשו, חייבים לקחת בחשבון כי הם צריכים להתאים את המטבחים למידות הבית וכי הם צריך לבחור את ארונות המטבח ממגוון ארונות המטבחים הרחב המוצע בשוק, ועוד.

מאת: דפי זהבשיפוצים27/07/101663 צפיות
עבודות שיפוצים מיועדות לבעלי מקצוע מיומנים אך לא רק, גם אתם בעצמכם יכולים לבצע לא מעט שיפוצים בביתכם ובגינת הבית אם קיימת כזו.

מאת: דפי זהבתחבורה ורכב - כללי27/07/101522 צפיות
איתור מוסך מורשה באינטרנט מהווה יתרון מוחשי ומתבצע באמצעות האינטרנט בצורה מהירה ויעילה. את החיפוש ניתן לבצע על פי חתך גיאוגרפי וקריטריונים נוספים המקלים על מציאת מוסכים מורשים.

מאת: דפי זהבצרכנות18/04/102318 צפיות
חיפוי של דקים נעשה על מנת להשוות למרפסת, לחצר, לסביבת הבריכה ועוד, מראה חם, יוקרתי וטבעי. בשנים האחרונות הולכת וגוברת הדרישה לחיפוי דקים. ראן על כך ועוד במאמר לפניכם

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222814 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223125 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211375 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211593 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211569 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211758 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica