חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספה מיטה - שניים באחד!

מאת: רחלי פריריהוט 03/11/20102160 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ספות נפתחות

בחדרי ילדים ונוער המיטה היא הרבה יותר מרהיט שישנים עליו. בחדרי ילדים ונוער המיטה היא אי של פרטיות, עליה הילדים והנערים עושים כמעט הכול: ישנים, משחקים, צופים בטלוויזיה, גולשים באינטרנט, מכינים שיעורי בית, לומדים עם חברים, מארחים ועוד. לכן, בבואנו לרכוש מיטה עבור ילדינו עלינו לבחור במיטה אשר תוכל לספק את כל צורכיהם. ספות נפתחות, הידועות גם בשםספה מיטה, יכולות להיות המענה המושלם.

ספות נפתחות – פונקציונאליות ונוחות בחדרי ילדים ונוער

כשרוכשים ספה נפתחת לחדרי ילדים ונוער חשוב להבין שהבחירה לא צריכה להיות כולה שלנו, ההורים. גם לילד יש דעה בנושא. להורים חשוב לבחור בספה מיטה שתאפשר לילדים שינה טובה ועמוקה, החשובה במיוחד בגיל ההתבגרות לצורך התפתחות מבנה העצמות והשרירים. להורים חשוב גם לבחור בספה מיטה שיהיה בה מקום אחסון למצעים ולשאר חפצים. מנגד, לילדים ולבני הנוער חשוב שהספה מיטה בחדרם תהיה "אינית" ומתאימה לעיצוב של כלל החדר שלהם, כמו גם לאירוח חברים וחברות.

ספות נפתחות הן למעשה נקודת המפגש בין צורכי ההורים לצורכי ילדיהם. ספות נפתחות משמשות ביום כפינת אירוח, למידה ומשחק, כמו גם כמקום אחסון שמאפשר חיסכון במקום, ובלילה הן משמשות כמיטת יחיד נוחה. כשהילדים מארחים בחדרם חבר / חברה ללילה, הספות נפתחות בקלות ובמהירות למיטה זוגית נוחה.

ספות נפתחות – עיצוב מיוחד לילדים ולנוער

ספות נפתחות מעוצבות במיוחד כמיטות לילדים ולנוער, והן ידועות בעיצובן האופנתי עם שלל צבעים ודוגמאות מיוחדות. ספות נפתחות יכולות להתאים לכל חדר ילדים ונוער, בכל עיצוב שהוא, והן מספקות מענה אופטימלי ואידיאלי עבור צורכי האירוח של הילדים. ביום, הספה מיטה נראית ומשמשת כספת אירוח, ובלילה – כמיטת שינה לילד אחד או שניים. ספה מיטה הופכת בקלות, בפעולת משיכה אחת, למיטה זוגית נוחה ומפנקת. בכך היא מהווה פתרון מצוין לחדרי ילדים קטנים בהם אין די מקום לשתי מיטות במשך היום.

העיצובים החדשניים והטכנולוגיה המתקדמת המשמשת כיום לייצור ספות נפתחות מאפשרות שינה נוחה על הספה מיטה גם במצבה הפתוח. כיום מייצרים ספות נפתחות עם יציקת פולוריטן סביב הדפנות שלהן. יציקה זו מאפשר לישון על הספה מיטה במצבה הפתוח מבלי להרגיש את החיבור בין שני חלקי מזרן הקפיצים שלה.

ספות נפתחות – לא רק לילדים ולנוער

הנוחות והאיכות של ספות נפתחות, כמו גם העובדה שהן מאפשרות חסכון במקום, הפכו אותן לרהיט אידיאלי לא רק עבור חדרי ילדים ונוער. גם בדירות סטודנטים או בחדרי אירוח בבתים ללא ילדים הספה מיטה הפכה לפריט חובה שימושי. גם העובדה שניתן להתאים את עיצוב הספה מיטה לעיצובו של כל חדר (באמצעות בחירת סוג הריפוד, הצבעים, ההדפסים והטקסטורות שלו), הפכה את הספה מיטה למיטה פופולארית ונפוצה בבתים רבים.

לסיכום, ספות נפתחות טומנות בחובן שילוב ייחודי של יתרונות: מצע שינה איכותי המאפשר שינה טובה ועמוקה, פתרון אחסון אידיאלי, חיסכון במקום ואינספור אפשרויות עיצוב. לאור עובדה זו, אין זה פלא שכמעט בכל בית בישראל תוכלו למצוא לפחות ספה מיטה נפתחת אחת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121302 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111832 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111279 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112137 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111551 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201162 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201715 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191587 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica