חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודות אלומיניום

מאת: פורטל מפתחיםריהוט 30/04/2009879 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
עבודות אלומיניוםאלומיניום הוא חומר נפוץ בסוגים רבים של תעשייה. בארץ נעשות עבודות אלמניום, החל מיצירת רהיטים, דרך מכשירים חשמליים ועד לדלתות, חלונות תשתיות לקירות גבס ועוד. עבודות אלמניום חייבות להתנהל בצורה מספקת ועל פי קריטריוני איכות גבוהים. עבודות אלומיניום כוללות יצירת פרופילים שהם פרופילי אלומיניום עבור חלונות ודלתות, יצירת אביזרי חיבור, אלמנטים המעניקים איטום, ועוד. עבודות אלומיניום הכוללות פריטים גדולים , עדיף שתיעשה באמצעות הובלת האלמנטים כפריטים שאינן שלמים.עבודות אלומיניום חייבות לעמוד בדרישות התקן הישראלי על פי הקריטריונים הבאים: שם היצרן, כינוי של סוג החלון או הדלת ,עבוד איזו סביבת קורוזיה מיועדת עבודת האלומניום , באילו לחצים יכולת לעמוד עבודות האלומיניום, במידה שמדובר בחלונות יש לראות אם מצוין באילו עומסים ולחצים אמורים להחזיק פרופילי האלומניום לפי גובה המבנה. כל עבודות אלומיניום חייבות לעבוד וידוא של אילגון הפרופילים. ציפויים לפרופיל אלומיניום אשר מיוצרים בתהליך חמצון אלקטרוליטי אשר מיוצרים למניעת היוצרות חלודה, חייבות להיות בעובי של 25 מיקרון. עבודות אלמניום לרוב מגיעות כשהן צבועות, תהליך הצביעה מתבצע במגוון שיטות שלכל אחת מהן יתרון וחסרון שונה. יש לבדוק כי רמת העמידות של הצבע היא למינימום 10 שנים. עבודות אלומיניום יוצרות לרוב תשתיות מסוגים שונים, יש לוודא כי כל המרכיבים במוצר הם חדשים ואין בהם על עיוות ופגם.כמו כן יש לוודא כי כל אמצעי החיבור כגון ברגים, עוגנים, פינים וכיוצא בזה עשויים מאלומיניום אף הם או מפלדת אל חלד אחרת. עבודות אלומיניום דורשות עיגון ויש להתאימם לסוג המוצר. יש לבדוק גם צירים אם ישנם, עובי דופן מינימאלי עומד על כ 5 מילימטרים, פין ממתכת אל חלד חייב בעובי מינימאלי של כ 8 מילימטרים. בנושא חלנות, יש לוודא כי עבודות האלומיניום מתאימות לסוג הזכוכית המיועדת. עבודות אלומיניום כוללות אחסון מוגן בחללים נקיים וסגורים, יש לוודא כי משקופים עיוורים אשר בנויים מעץ יוטבלו בחומר מיוחד השומר על העץ ושאינו פוגע באלומיניום. יש תבצע ניקוי ייסודי במים של כל פריטי האלומניום לאחר תהליך הרכבתם, וכמו כן למרוח שמן פרפין לאחר הייבוש. עבודות אלומיניום קרושות פעמים רבות ליצירת אטימות, יש לבדוק כי בכל המסילות קיימים אמצעי ניקוז. עוד עבודות אלומיניום קשורות לפתרונות הצללה ותריסים למשל:תריסי רפפה אשר נעים על מסילות או על גבי צירים מיוחדים המאפשרים שליטה על זווית תפיחת שבלי התריס.תריסי גלילהשנעים מעל ומטה באופן חשמלי או ידני. תריסים אלו כוללים גם ארגז תריס מיוחד המותקן בתוך הקיר או תלוי באופן חיצוני. חשוב מאד שכל הרכיבים בהם משתמשים אנשי מקצוע המבצעים עבודות אלומיניום עשויים פלדת אל חלד או אלומיניום שעמיד בפני נזקי רטיבות. כיום קיים מגוון רחב של עבודות אלומיניום שבכל אחת המן יש צורך בסוג עיבוד שונה , למשל: אלומיניום לפרזול עובר עיבוד שונה מאשר אלומיניום המיועד ליצירת תריסים וחלונות. עבודות אלומיניום מכל סוג שהוא צריכות להיעשות רק על-ידי אנשי מקצוע המחזיקים באישורים של מכון התקנים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל מפתחים

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי19/05/091630 צפיות
תריסים חשמליים אינן נחלתם של העמידים אלא הופכים להיות סטנדרטים בבנייה החדשה. תריסים חשמליים יעילים , נוחים לשימוש ומגיעים בפשע של דגמים שיכולים להתאים לגל סגנון עיצוב שתבחרו. בשל הטרנד של בניה בסגנון ישן, כזו שכוללת חלונות ארוכים וצרים,יש תורך בפתרונות הצללה נוחים לשימוש, וכאן נכנסים התריסים החשמליים לפעולה.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי19/05/091686 צפיות
תריסים וחלונות הם אלמנטים שלא ניתן לחיות בלעדיהם. חלונות אמונים על הכנסת אור טבעי ואוויר, ואילו תריסים מספקים לנו פתרונות הצללה איכותיים. קיימים סוגים שונים של תריסים וחלונות, ויש להתאימם לעיצוב החלל, לפונקציות הנדרשות, ולדאוג שיהיו נוחים לתפעול והרכבה. תריסים וחלונות מגיעים עם תו תקן המעיד על תקינותם, ובטיחות השימוש בהם.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי19/05/091150 צפיות
שערים נחלקים לסוגים שונים המתואמים לפונקציות שימוש שונות. שערים ניתן להשיג בעיצובים מגוונים ומחומרים רבים כמו עץ, מתכות וחומרים פלסטיים. שערים ניתן להתקין בבית הפרטי, בחניונים, בתי עסק וכל מקום הדורש פתרון סגירה לפתחים גדולים או קטנים.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי19/05/091218 צפיות
שערים הם דלת הכניסה לבית הפרטי שלנו, או למקום העבודה. על השערים להיות ייצוגיים ועשויים בטוב טעם עם פרזול ראוי ברמה גבוה.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי18/05/091314 צפיות
פרופיל בלגי הינו בעל מראה מרשים והוא אהוד על מעצבי פנים. פרופיל בלגי הוא מוצר אירופאי במקור ומסוגל לתת מענה טוב למבנים או מערכות העשויות מברזל, אלומיניום. פרופיל גלי מסייע בנושא איטום, פותר בעיות של חלודה, בעיות ניקוז ועוד. פרופיל בלגי הוא בעל חזות מעודנת ועם זאת כולל יתרונות רבים הקיימים בברזל.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי18/05/091276 צפיות
סורגים הם כורח המציאות, הם מונעים פריצות, מונעים מילדים קטנים להסתכן בנפילה מחלונות, ומהווים שכבה נוספת לדלתות בבתים פרטיים למשל.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי18/05/091426 צפיות
מחיצות גבס הן אלמנט בנייה רווח בהמון מבנים, הגבס הוא מינרל רך שמורכב מסידן וגופרית כאשר מחממים את הגבס מעל לטמפרטורה של cº150 הגבס רוכש תכונות אנהידריטיות (חסרי מי גבש).

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201586 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201180 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201727 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201811 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191615 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191593 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191598 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica