חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היפה והחנון בטלויזיה

מאת: עודדטלוויזיה07/11/20101183 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא יודע אם שמתם לב אבל קמפיין ענק של היפה והחנון רץ כבר כמעט חודש על ידי מחלקת השיווק של הסדרות בערוץ 10 והם מפרסמים חזק מאוד את תחילתה שידוריה של העונה החדשה של תוכנית הריאליטי הרדודה אך הפופולארית ביותר שיש להם. בעונה הקודמת הצליחה היפה והחנון לתפוס לעצמה רייטינג מרשים שעמד על כמעט 20 אחוזים מכלל הצפיות בטלויזיה במהלך השידור. האמת שהפעם אני לא בטוח עד כמה הם יצליחו להגיע לסכומים כאלה, משום שהם מתכוונים לשדר את פרקי התוכנית ביחד עם הפרקים של הסדרה הבורר של הוט.

למעשה ערוץ 10 העלה את העונה השניה של היפה והחנון בתור הגנה מפני מתקפת הרייטינג של סדרת הפשע המצליחה שגורפת לעצמה את רוב הרייטינג בזמן השידור, מה שפוגע בכלל הטלויזיה והערוץ לא מתכוון לשבת בחיבוק ידיים אלה להשיב מלחמה ולעשות משהו לגבי זה. מעבר לרייטינג מדובר על היפה והחנון בתור תוכנית בהפקת מקור שמגדילה את כמות ההפקות משמעותית. בעבר היו הרבה שהעריצו את המתמודדים של העונה הראשונה, ואני תוהה האם התופעה תחזור על עצמה גם הפעם עם המשתתפים החדשים של היפה והחנון שכבר הוצגו בפרק טרום בכורה של העונה השניה לפני מספר ימים.

במידה ולא צפיתם בפרק בו חשפו לראשונה את הזוגות שמורכבות מבחורות יפות ומגברים חנונים בשידור חי בערוץ 10 תוכלו לעשות זאת דרך אתרי צפייה ישירה ברשת שמספקים סדרות רבות וביניהן איך אפשר להתקיים בלי היפה והחנון שתורם רבות לרייטינג גם כאשר מדובר בתחום האינטרנט שמושפע רבות ממה שהולך בטלויזיה ובכל המדיה התקשורתית. בעבר כששודרה התוכנית היו הרבה מתנגדים שיצאו עם ביקורות בוטות נגדה וטענו שהיא מורידה משמעותית את רמת התכנים שמשודרים בטלויזיה ובכך פוגעת בעתיד הילדים שיגדלו בארץ הזאת ורואים היפה והחנון משום שהדבר משנה את תפיסת העולם שלהם ויכול לעוות להם את צורת המחשבה. האם הם צודקים? אני מעדיף להשאר בעמדה ניטרלית אך עם נטיה יותר לכיוון של האנשים שמתנגדים לתוכנית הריאליטי אם אפשר לקרוא למה שהולך בפרקי היפה והחנון ככה, למרות שלדעתי הכל זיוף מוחלט והתערבות מוחלטת של ההפקה אם מדובר בתסריט או בלבוש של כל אחד מהשחקנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאוד אוהב את תחום האינטרנט ובעיקר את השיווק במנועי חיפוש ופייסבוק.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עודד

מאת: עודדמשחקי אונליין28/11/10911 צפיות
אם אתם אוהבים משחקים ברשת אני בטוח שתאהבו את בועות בצרורות בשניה שתתחילו לשחק בו ובמהרה תתמכרו אליו ותשלבו אותו בסדר היום שלכם. אני אישית מאוד אוהב בועות בצרורות ויש לי המון מה להגיד על המשחק, כל המידע במאמר המלא.

מאת: עודדרשתות חברתיות16/10/103087 צפיות
קצת הסבר על התחום של משפטים לפייסבוק וחשיבותו, משום שבעיני רוב האנשים שיצרו קבוצה בפייסבוק ורצו להפיץ אותה העניין הזה נראה מאוד שולי ולא נותנים לו התייחסות וחשיבות רבה, למרות שבמציאות משפטים לפייסבוק יכולים לקבוע את ההצלחה שלכם ברשת החברתית.

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191532 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152334 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143357 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143322 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143048 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143586 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144021 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica