חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח רכב- כדאי להשוות

מאת: efiביטוח רכב07/11/20101005 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח לרכב הוא אמצעי מתבקש, תועלתי וחשוב בכל הקשור לרכב והסעת כלי-רכב.אלמלא ביטוח רכב, לא היה אפשרי באופן מעשי לקיים שיטה תקינה של תנועת רכבים בעיר ומחוץ לעיר.ביטוח הרכב מאפשר טיפול מעשי בכל העלות הכספית הקשורה לתאונות רכב, נזקים שונים עקב תאונת דרכים, נזקים ושברים בחלון הרכב, תקלות מסוימות, גרירת הרכב, גניבת רכב וכדומה.ישנם סוגים שונים של ביטוחים שונים לרכב.

ביטוח רכב מסוג ביטוח חובהכשמו כן הוא, ביטוח שחובה לעשותו.זהו ביטוח רכב חובה לכל כלי רכב שיעודו הוא פיצוי נפגעים עקב תאונה.את ביטוי החובה ניתן לרכוש אצל חברות הביטוח השונות ללא קשר לשאר הביטוחים.עד לפני מספר שנים מחיר ביטוח חובה היה אחיד אצל כל חברות הביטוח ולא היתה אפשרות של סקר מחירים, אבל היום כל חברת ביטוח מאפשרת רכישת ביטוח רכב במחיר שונה, וקשור לנתונים ספציפיים של הרכב של המבטח ופרמטרים נוספים נמשתנים במקרה למקרה.נהיגה ללא ביטוח חובה הינה עבירה על החוק ולכן בכל מקרה בו שוטר עוצר נהג לביקורת השוטר יבדוק שלנהג יש פוליסת ביטוח חובה בתוקף.

ביטוח מקיף לרכבביטוח זה הינו ביטוח נוסף אשר החוק אינו מחייב את רכישתו, אולם רצוי מאוד לרכוש ולבטח את האוטו במקרים של רכבים שיש להם ערך כספי בינוני ומעלה.ביטוח מקיף נותן את האפשרות של פיצוי כספי מחברת הביטוח במקרים שונים של תאונות דרכים, גניבת הרכב, נזקים שונים לרכב ועוד. כאשר מחיר הרכב נמוך במיוחד, למשל ברכב ישן, לא תמיד כדאי לעשות ביטוח מקיף מכיון שמחירו הכוללת למשך שנה או שנתיים יכולה להיות לא משתלמת יחסית למחיר הרכב.הביטוחים כיום מאפשרים לקבל בנוסף לביטוח הרכב פוליסות של ביטוחים שונים ומשונים שמטרתם לפתות מבוטחים פוטנציאלים לחברת הביטוחחברת הביטוח. לא תמיד אפשר לדעת מה בדיוק תנאי הפוליסה מרוב סעיפים שונים ומבלבלים, לכן מומלץ להשוות בין חברות הביטוח השונות ולספר לכל חברה מה התנאים שנתנה החברה האחרת, בדרך זה נקבל יותר מידע חשוב ואיכותי הקשור לביטוח רכב.

מה כדאי להשוות בין החברות השונות?

גבול הכיסוי של הביטוח

כמה משלמים עבור השתתפות עצמית

האם יש מוסך הסדר שנוח להגיע אליו

מתי הרכב TOTAL LOST

איזה ביטוח שבירת חלונות יש

מה שירותי הגרר

האם יש שרותי ביטוח נוספים בעלי ערך מעשי

יש לשקול את כל האספקטים האלו ולבצע החלטה מושכלת על הביטוח המומלץ עבורך

 



תגיות המאמר: ביטוח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתוח אף: מידע מענין על ניתוחי אף.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת efi

מאת: efiניתוחים פלסטיים23/10/10922 צפיות
ניתוח פלסטי הוא מונח מודרני באופן יחסי. אם למשל יש לך מראה פנים חריג, למשל אף ארוך במיוחד, אוזניים גדולות, או חזה לא סימטרי, או כל פגם גופני אחר, לא הייתה לך אפשרות לשיפור המצב, וההשפעה על כל החיים והקשר החברתי לא משנה אם צעיר או בוגר עלולה להיות ממש...

מאת: efiניתוחים פלסטיים02/10/09993 צפיות
ניתוח אף אחד הניתוחים הפופולאריים מאז ומתמיד, הינו ניתוח אף המוכר גם בשם ניתוח לתיקון אף או ניתוח פלסטי של האף. לפופולאריות של ניתוח אף מספר סיבות, ובהן : הפנים הן איבר משמעותי בדימוי העצמי של אדם שגן זהו "כרטיס הביקור הראשוני", ומראה הפנים משפיע רבות על בטחונו העצמי של אדם וכן על האופן שאחרים רואים אותו. האף, נמצא במרכז הפנים ולכן יש לו השפעה רבה על המראה הכללי, הן אצל צעירים (גברים ונשים כאחד) והן אצל קבוצות גיל מבוגרות יותר. בניגוד לטיפולים וניתוחים קוסמטיים הקשורים בקמטים או בהעלמת קמטים, הרי שניתוח אף רלוונטי לקשת רחבה יותר של אנשים ולכן גם מסיבה זו, מספרם של אלו הבוחרים לעבור ניתוח אף הינו גדול במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171739 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164127 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163369 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163092 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163071 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143614 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147853 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica