חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בלונים לאירועים בהדפסה מיוחדת

מאת: רחלי פרימסיבות09/11/20101097 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שכחו מהתדמית של בלונים בילדותנו, אז הם היו רק בלון עגלגל הקשור בסרט המוחזק בידו של ילד. כיום בלונים הם הרבה יותר מכך, והם כבר לא נחלתם הבלעדית של ילדים. כיום גם אירועים כגון מסיבות לעובדים במקום העבודה או חתונות מתהדרות בקישוטי בלונים לאירועים, צבעוניים ומהודרים מתמיד. הבלונים הולכים וכובשים עולמות חדשים, אולי יותר נכון להגיד – אולמות חדשים, שכן הבלונים נכנסו בגדול אל אולמות האירועים. הכירו את הטרנד החדש: עיצוב אירועים בבלונים.

עיצוב אירועים בבלונים – בשביל הילד הפנימי שבתוכנו

מה לאנשים בוגרים ולבלונים של פעם, תשאלו? אולי זו התמימות, אולי הרבגוניות של צבעיהם, אך אחת היא העובדה – בלונים עושים אותנו שמחים. לכן הם מתאימים גם למסיבות ולאירועים של הבוגרים יותר, כי הלא בכולנו יש ילד קטן המסתתר בפנים.

מאחר וכיום נהוג להשקיע יותר ויותר בעיצוב אירועים מיוחד, נוצר התחום של עיצוב בלונים לאירועים כמין דרך אלטרנטיבית לשבור את הרצינות של קישוטי פרחים מהודרים באופן מחויך וצבעוני יותר. בנוסף, עיצוב אירועים בבלונים מחליף גם שלטי קרטון פשוטים – אפשר להכין כיום כתובות ענק העשויות בלונים-בלונים הקשורים יחדיו לכדי שלט תלת ממדי מקורי ומעניין יותר מסתם שלט קרטון סטנדרטי. זו יכולה להיות כתובת שמו של בעל השמחה, או כיתובים כלליים עשויים בלונים צבעוניים כגון "מזל טוב" או "ברוכים הבאים".

עוד חידוש מעניין בתחום של עיצוב בלונים לאירועים: בניית מעבר, מעין שער או "קשת" עשויה עשרות בלונים לכניסה לאירוע. לרוב בונים אותו מבלונים בצבע אחד או שניים עם מעט גוון מטאלי, המוסיף להם נצנוץ והדר, ואפשר לשלב בו גם בלוני הליום (אחד או שניים, כדי לא להעמיס על העין) בצורות שונות, כמו בלוני הליום בצורת גיבורי סרטים מצויירים או לב.

בלונים לאירועים – גם על שולחנות האוכל

בלונים לאירועים לרוב משמשים לקישוט האולם או גן האירועים, אולם לאחרונה עיצוב בלונים לאירועים מגיע עד לשולחנות האוכל. אלו כוסו בעבר בסידור פרחים גדול או באגרטל פרחים, אך הצורך להיות חדשניים ולהפתיע את האורחים גרם לכך שאלו הולכים ומוחלפים על ידי פרח אחד גדול, העשוי מכמה בלונים הקשורים יחדיו.

עיצוב בלונים לאירועים שכזה לא תמיד מחליף לגמרי את פרחי השולחן, ולפעמים משתלב עמו. בל נשכח – הבלונים קשורים לשולחן בגובה, הרבה יותר מגובה אגרטל ממוצע, כדי לא להפריע לקשר העין בין המוזמנים היושבים סביב שולחן האוכל. החיבור לשולחן מאפשר להציב קישוט רב נוכחות הפרוש בכל האולם כולו מבלי שהחוטים יפריעו לתנועה או לקשר העין באולם.

בלונים לאירועים בהדפסה מיוחדת

בלונים לאירועים יכולים להיות אישיים יותר. זאת הודות לאפשרות להדפיס ברכה על בלון, ואזי לתת אותו במתנה לכל אחד מהבאים, או אפילו להצמיד לרכבים המחכים בחנייה – כהפתעה נחמדה לאורחים עם יציאתם מהאירוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121303 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121361 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111832 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111281 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112137 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111553 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193504 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181555 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162249 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162005 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152216 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152009 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144043 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica