חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב הזמנה לחתונה

מאת: שירי פלגחתונות09/11/2010936 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הזמנה לחתונה מהווה ההכרזה הרשמית ויריית הפתיחה של החתונה שלכם. בהזמנה לחתונה יש במידה רבה להעיד על הארוע שלכם ועל הסגנון שלכם כזוג. האופן שבו תעצבו את ההזמנה לחתונה היא החלטה נוספת בשורה של החלטות שצריכים לקבל כאשר מחליטים לבוא בברית הנישואין. זוגות רבים משקיעים מחשבה רבה בעיצוב ובמלל על מנת להעניק להזמנות אלו משהו ייחודי ואישי. בתי דפוס רבים מתמחים בעיצוב הזמנות לחתונה ויכולים לסייע לכם גם אם החלטתם לא לרכוש דרכם את ההזמנות ברעיונות. עיצוב הזמנה לחתונה יכול לשאת צביונות שונים. בחירת העיצוב נוגעת לאופי של ההזמנה, לסוג הנייר, לגדול ההזמנה, לכמות המלל ועוד.
ההזמנה הפשוטה ביותר ליכולה להיות מודפסת רק על צד אחד של הנייר ובכך לחסוך את עלויות הדפוס של הדפסה דו צדדית. יחד עם זאת, עיצוב הזמנה לחתונה שנעשה על צד אחד עלול להיראות פשוט מדיי וזול מדיי.   הזמנות פושטות וזולות מודפסות פעמים רבות לא רק על נייר לא איכותי אלא במכונת דפוס פחות איכותית. כמו כן, הזמנה דו צדדית מעניקה לכם יותר מרחב עיצובי כך שניתן על צד אחד להוסיף תמונה שלכם או איזה משפט יפה מהמקורות או מאיזה שיר שאתם מתחברים אליו ועל הצד השני לציין את פרטי האירוע.
עיצוב הזמנה לחתונה בסגנון קלאסי:
הזמנות קלאסיות מעוצבות בדרך כלל על נייר איכותי ואלגנטי בדרך כלל מיובא מאירופה וניתן להוסיף להם פריטים שונים כגון סרטים ואביזרים שמשווים להזמנה מראה יוקרתי וקלאסי. כמו כן, כדי להשלים את המראה הקלאסי יותאמו מעטפות הן מבחינת איכות המעטפה והן מבחינת הסגנון העיצובי להזמנה עצמה ומדבקה אישית בשביל המעטפה עצמה.  הזמנות יוקרתיות מודפסות לרוב על נייר פנינה איכותי מה שמייקר את העלות של ההזמנות לחתונה. עם זאת, בשלל ההוצאות השונות של הסידורים לחתונה מדובר בעלויות משניות.
הזמנות לחתונה בסגנון אישי:
אם אתם מעוניינים לתת את הטון בעיצוב ההזמנה לחתונה שלכם תוכלו להשקיע פחות בסוג הנייר ויותר באמירה האישית שלכם. הזמנות בסגנון אישי מחפות על איכות ירודה של מוצר. אם ההזמנה הינה הומריסטית או שיש בה משהו מאוד ייחודי זה מה שייזכר ולא סוג הנייר כך שאם אתם רוצים לחסוך בעלויות אך עדיין להשאיר חותם, השקיעו מחשבה בעיצוב ההזמנה ובטקסט שלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141554 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141320 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141167 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131237 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131345 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131273 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131313 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182898 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172178 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica