חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד כורסאות עיסוי מועילות

מאת: מנשה כץרהיטים11/11/20101563 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כורסאות עיסוי מועילות לבריאות בשני אופנים: ככורסאות עיסוי וככורסאות להתרווחות. הכורסאות משמשות בדרך כלל אנשים שזקוקים לטיפול תרפי רגיל, אך לא רק חולים וזקנים יכולים ליהנות מתועלת זו. באמצעות שימוש בטכנולוגיה חדשנית ומנגנונים אלה ככלים לעיסוי, ניתן כיום להגיע לרמה חדשה של הרפיה.

כורסאות מסאז' יוצרות תחושת נוחות כנגד כאבי גב ושרירים תפוסים ומכווצים. יתרה מזאת, הן עשויות לעזור לאנשים הסובלים מבעיות שינה שנובעות מנחירה או מדום נשימה בשינה. נוסף על כך, אף שאינן נחוצות בתכלית, כורסאות עיסוי מזרזות את תהליך ההחלמה של מטופלים שמתאוששים מניתוח. במקרים מסוימים, הרופא האישי ימליץ לכם על שימוש בכורסאות עיסוי כאמצעי לטיפול בבעיות רפואיות שונות שבהן הן עשויות להועיל.

כורסת מסאז' יוצרת חוויה טיפולית מקסימאלית, בדומה לעיסוי של מעסה מקצועי. טיפול עיסויי רגיל מסייע בהתקנת מחזור הדם ושיפור גמישות המפרקים. כמו כן, ניתן להשתמש בהן כתוכנית המשך לתרגילים בדרגת מאמץ גבוהה.

עיסוי באמצעות כורסת עיסוי עשוי להועיל גם למוח. עיסוי רגיל מסייע למוח בשחרור נוירוטרנסמיטורים-אדורפיניים במוח, שלהם סגולות לשיכוך כאבים שדומות להשפעת מורפיום. מחקרים עדכניים מראים שכמות מוגברת של אנדורפינים במחזור הדם, שהפרשתם מוגברת בזמן עיסוי, עשויה לחזק את המערכת החיסונית באופן משמעותי, להפחית רמות לחץ ולעכב את תהליך ההזדקנות. להוציא את תפקידם כווסתי כאב, האנדורפינים קשורים בקשר הדוק לתהליכים פסיכולוגיים שכוללים תחושת אופוריה, שמהווה אולי את הסיבה להיותנו נינוחים ומחודשים בעת ולאחר העיסוי.

לאחר יום עבודה ארוך ומייגע רוב האנשים ירצו לשקוע בנוחיות מול הטלויזיה. אך ברוב המקרים ישיבה רפויה על ספה רגילה יכולה לא רק לפגום ביציבה אלא לגרום לניוון הראיה. כורסאות טלויזיה מהוות אמצעי נהדר לסטייה מאורח חיים שמתנהל בישיבה, ועם זאת לשמור על בריאות הגוף. עבור אלה שמנהלים שגרת יום פעלתנית, השימוש בכורסאות עיסוי מהווה דרך נהדרת לנוח ולחידוש האנרגיות. עם זאת, במידה שאינכם בכושר שיא, השימוש בכלי עיסוי אלה עשוי להיות הציוד שלו אתם זקוקים על מנת להתחיל בתוכנית כושר אישית.

כורסאות עיסוי מהוות חלופות חסכוניות לטיפולי עיסוי יקרים אצל מעסים מקצועיים. כורסאות מסאז' הן הכלי המושלם לשיפור כולל של החיים והנוחות. הן משמשות כאמצעים מוצלחים לוויסות כאבים והרפיה. מסיבות אלה, אנשים רבים מכירים כיום ביתרונות שבהחזקת כורסת עיסוי ביתית, שבה יוכלו להשתמש בפרטיות ביתם.

אודות המחבר: כורסאות טלויזיה, כורסאות עיסוי, כורסאות מעוצבות, כורסאות מסאז' ומערכות ישיבה בהתאמה אישית. ברוכים הבאים לעולם הרהיטים הנוח המפנק של אמריקן קומפורט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מנשה כץ

מאת: מנשה כץהפקות אירועים09/02/12911 צפיות
ארגון כנס חברה יכול להגיע לכדי עצירה כשמגיעים לנושא שכירת הריהוט. לאירוע עם נושא מסויים צריך תמיד לדאוג לתוספת אישית כי הצרכנים יצטרכו בסופו של דבר אמצעי כלשהו על מנת שיוכלו להעריך את התוצאה. עם איזון נכון של שולחנות וכסאות, מפות שולחן וכלי אוכל בנוסף לקישוטים אפשר להגיע לתוצאות מצויינות

מאת: מנשה כץרהיטים05/01/121091 צפיות
בני נוער זקוקים לשעות רבות של שינה. הם אקטיביים מאד, ומוציאים אנרגיה רבה במשך היום על פעילויות שונות כמו לימודים אינטנסיביים, ספורט ואימונים, בילויים עם חברים, פעילויות יצירתיות ופיתוח תחביבים. חלקם אף עובדים, בנוסף לכל, בחצי משרה. בנוסף, שינויים הורמונאליים בגיל זה גורמים לשינויים בשעון הביולוגי שלהם ולכך שהם נרדמים בשעות מאוחרות בלילה. לא רק מכיוון שהם עסוקים בכל מיני דברים, אלא גם פשוט מכיוון שאינם ישנוניים מספיק כדי ללכת למיטה

מאת: מנשה כץריהוט 23/09/111254 צפיות
מערכות ישיבה הן רהיטים בעלי נוחות וחוויה מהנה עבור כל מי שיושב עליהן. בין אם אתם מחפשים מערכת בגודל קטן או גדול, עבור דירה או סטודיו, סלון מפואר, טרקלין או אפילו מערכת ישיבה לגינה, מערכות ישיבה ישפרו את הסלון שלכם או את בית, ואתם יכולים למצוא אותם היום בקלות בשוק.

מאת: מנשה כץרהיטים14/09/111388 צפיות
בניגוד לדעה הרווחת, המזרונים שאנו ישנים עליהם הינם פריטי הריהוט החשובים ביותר המצויים בבתינו. מזרון הינו הפריט שאנו משתמשים בו הכי הרבה, ואין אף פריט ריהוט שתורם באופן כזה לרווחת החיים שלנו ולבריאות שלנו. אנו מבלים לפחות שליש מהחיים שלנו על המזרון שלנו. אנו זקוקים לשנת לילה טובה כדי להתעורר רעננים בבוקר, ולתפקד כיאות במשך היום.

מאת: מנשה כץרהיטים05/04/112175 צפיות
חדרי שינה הם מקדשים בהם אנו יכולים להירגע ולחדש את מאגרי האנרגיה שלנו. הפרעות בחלל זה יכולות לשבש את חיינו, החל בשינה חסרת מנוחה ועד חיפושים מעצבנים אחרי חולצה אהובה. המפתח ליצירת חדר שינה שיהיה מפלט מרגיע היא לפרוץ עם האמונה הרווחת של אופן העיצוב. הנוסחה הרגילה של שולחן, מיטה, שידה וארון לעיתים קרובות יעיל לבלימת העומס שעלול להצטבר בחדר השינה אבל לפעמים הוא לא ממש מתאים לכם

מאת: מנשה כץאורטופדיה ופיזותרפיה05/04/111685 צפיות
כיסא גלגלים, כשמו כן הוא, הוא כיסא עם גלגלים, שמטרתו לשמש כתחליף להליכה. רוב הכיסאות מגיעים עם ידיות אחוריות שמטרתן לאפשר למישהו אחר לדחוף את הכסא. ההחלטה הראשונה שיש לקבל בעת בחירת כסא גלגלים היא האם אתם זקוקים ומעוניינים בכסא ממונע או ידני. בחירה זו לעיתים נעשית עבורכם מטעמים פיזיים. לקראת רכישת כסא גלגלים הקפידו להתייעץ במרפא בעיסוק או באיש מקצוע, התייעצות באנשים אחרים בעלי כסאות גלגלים יכולה גם היא להיות מומלצת ויעילה.

מאת: מנשה כץעיצוב גינות06/01/111291 צפיות
ההצלחה בשילוב אומנות בעיצוב גינה טמונה בבחירה נבונה של היצירה הנכונה למיקום הנכון. בגינות חדשות, המיקום לאומנות יכול להיכלל בשלב תכנון הגינה, כאשר בגינות קיימות נדרשת השקעת מחשבה במציאת המקום הטוב ביותר. מיקום זה צריך להיבחר בקפידה ומותנה ביצירה עצמה

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204827 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196005 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182640 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181784 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181757 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181866 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181626 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica