חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת אירועים בהתחשב בקונספט האירוע

מאת: מנשה כץהפקות אירועים09/02/2012910 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארגון כנס חברה יכול להגיע לכדי עצירה כשמגיעים לנושא שכירת הריהוט. לאירוע עם נושא מסויים צריך תמיד לדאוג לתוספת אישית כי הצרכנים יצטרכו בסופו של דבר אמצעי כלשהו על מנת שיוכלו להעריך את התוצאה. עם איזון נכון של שולחנות וכסאות, מפות שולחן וכלי אוכל בנוסף לקישוטים אפשר להגיע לתוצאות מצויינות.

התזה הזו ידועה היטב בענף אירגון הכנסים המסחריים והפקת האירועים והיא למעשה מהווה עסקת חבילה בכל הקשור בנושא. הטיפל באורחים חשוב כמו מיקום וויסות הציוד- כיסאות, שולחנות, בר, קישוטים לחדר. מגע אחרון קל יכול לשפר את המצב כפי שמסוכם על ידי הצרכים שלך. סביר למצוא בחדר בודד קבוצות של שולחנות בגודל זעיר, או אפילו שילוב של כל אחד.

המועדון הוא כל מה שיש למסיבה המפוארת להציע כל עוד לא מתפשרים על ניסיון ליצור איזושהי אווירה וקונספט שיכולים להתמודד היטב עם הצרכים של הלקוח. קבלה מוחלטת של ציוד המועדון והצתיידות במשקאות טובים היא חלק נוסף בנוכחות העסקית החיובית שיכול להקל על טרגדיה אפשרית בהמשך.

ערכה הכוללת ציוד טוב כמו מוצרים חיוניים להציע ללקוח שלך תעשה פלאים ותשנה את התפיסה שלו את המותג. באופן כללי, במהלך הפקת אירועים יש לדאוג לויסות אווירה מזערי שיקל על האורחים להעביר את הזמן בין סמינרים, אם זה במזיקת רקע חיובית ונעימה, תאורה נכונה או משקאות שינעימו את זמנם, אך גם בריהוט שיהיה נוח ולא יגרום לאורחים לדמיין את הרגע בו יחזרו הביתה לכורסאות הנוחות שלהם. אנחנו לא טוענים שצריך לדאוג ללקוחות לכורסאות טלויזיה של 'אמריקן קומפורט', אבל אין שום סיבה שההתכנסות תצא מכלל שליטה רק בגלל שהושבתם את האנשים לסמינר של חמש שעות על כיסאות עץ בלתי נוחים בעליל.

אז אל תחשבו שבגלל שדאגתם להביא שירותי בר לאירועים שינעימו את זמנם של האורחים פתרתם את כל הבעיות האפשריות. אתם צריכים גם לקחת בחשבון שאתם לא רוצים שהאורחים ישתו יותר מדי, כי בכל זאת, יש להם סמינר או שניים להשתתף בהם.

לכן אנחנו ממליצים תמיד לחשוב טוב על הקונספט של האירוע וללכת איתו עד הסוף בלי לנסות לקצץ בעלויות על חשבון התוצאה הסופית, אבל לא להזניח את עניין הנוחות. הרי, מה שהלקוח רואה בסופו של דבר הוא את התוצאה הסופית, ולא באמת אכפת לו אם הצלחת לחסוך אם הפגיעה מגיעה על חשבון החוויה.

לסיכום, בענף הפקות אירועים וכנסים יש לנו כמה וכמה פרמטרים שכדאי לשים לב אליהם אם אנחנו רוצי להישאר עם הראש מעל המים ולתפוס את הקהל בצורה כזו שלא יברח לנו פיזית או מנטלית. צריך לחשוב טוב על מקומות לאירועים שיכולים להכיל את קהל היעד בצורה כזו שלא תפגע בקונספט שמעצב האירוע תכנן למען האורחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מנשה כץ

מאת: מנשה כץרהיטים05/01/121090 צפיות
בני נוער זקוקים לשעות רבות של שינה. הם אקטיביים מאד, ומוציאים אנרגיה רבה במשך היום על פעילויות שונות כמו לימודים אינטנסיביים, ספורט ואימונים, בילויים עם חברים, פעילויות יצירתיות ופיתוח תחביבים. חלקם אף עובדים, בנוסף לכל, בחצי משרה. בנוסף, שינויים הורמונאליים בגיל זה גורמים לשינויים בשעון הביולוגי שלהם ולכך שהם נרדמים בשעות מאוחרות בלילה. לא רק מכיוון שהם עסוקים בכל מיני דברים, אלא גם פשוט מכיוון שאינם ישנוניים מספיק כדי ללכת למיטה

מאת: מנשה כץריהוט 23/09/111254 צפיות
מערכות ישיבה הן רהיטים בעלי נוחות וחוויה מהנה עבור כל מי שיושב עליהן. בין אם אתם מחפשים מערכת בגודל קטן או גדול, עבור דירה או סטודיו, סלון מפואר, טרקלין או אפילו מערכת ישיבה לגינה, מערכות ישיבה ישפרו את הסלון שלכם או את בית, ואתם יכולים למצוא אותם היום בקלות בשוק.

מאת: מנשה כץרהיטים14/09/111388 צפיות
בניגוד לדעה הרווחת, המזרונים שאנו ישנים עליהם הינם פריטי הריהוט החשובים ביותר המצויים בבתינו. מזרון הינו הפריט שאנו משתמשים בו הכי הרבה, ואין אף פריט ריהוט שתורם באופן כזה לרווחת החיים שלנו ולבריאות שלנו. אנו מבלים לפחות שליש מהחיים שלנו על המזרון שלנו. אנו זקוקים לשנת לילה טובה כדי להתעורר רעננים בבוקר, ולתפקד כיאות במשך היום.

מאת: מנשה כץרהיטים05/04/112175 צפיות
חדרי שינה הם מקדשים בהם אנו יכולים להירגע ולחדש את מאגרי האנרגיה שלנו. הפרעות בחלל זה יכולות לשבש את חיינו, החל בשינה חסרת מנוחה ועד חיפושים מעצבנים אחרי חולצה אהובה. המפתח ליצירת חדר שינה שיהיה מפלט מרגיע היא לפרוץ עם האמונה הרווחת של אופן העיצוב. הנוסחה הרגילה של שולחן, מיטה, שידה וארון לעיתים קרובות יעיל לבלימת העומס שעלול להצטבר בחדר השינה אבל לפעמים הוא לא ממש מתאים לכם

מאת: מנשה כץאורטופדיה ופיזותרפיה05/04/111685 צפיות
כיסא גלגלים, כשמו כן הוא, הוא כיסא עם גלגלים, שמטרתו לשמש כתחליף להליכה. רוב הכיסאות מגיעים עם ידיות אחוריות שמטרתן לאפשר למישהו אחר לדחוף את הכסא. ההחלטה הראשונה שיש לקבל בעת בחירת כסא גלגלים היא האם אתם זקוקים ומעוניינים בכסא ממונע או ידני. בחירה זו לעיתים נעשית עבורכם מטעמים פיזיים. לקראת רכישת כסא גלגלים הקפידו להתייעץ במרפא בעיסוק או באיש מקצוע, התייעצות באנשים אחרים בעלי כסאות גלגלים יכולה גם היא להיות מומלצת ויעילה.

מאת: מנשה כץעיצוב גינות06/01/111290 צפיות
ההצלחה בשילוב אומנות בעיצוב גינה טמונה בבחירה נבונה של היצירה הנכונה למיקום הנכון. בגינות חדשות, המיקום לאומנות יכול להיכלל בשלב תכנון הגינה, כאשר בגינות קיימות נדרשת השקעת מחשבה במציאת המקום הטוב ביותר. מיקום זה צריך להיבחר בקפידה ומותנה ביצירה עצמה

מאת: מנשה כץרהיטים11/11/101563 צפיות
כורסאות מסאז' יוצרות תחושת נוחות כנגד כאבי גב ושרירים תפוסים ומכווצים. יתרה מזאת, הן עשויות לעזור לאנשים הסובלים מבעיות שינה שנובעות מנחירה או מדום נשימה בשינה. נוסף על כך, אף שאינן נחוצות בתכלית, כורסאות עיסוי מזרזות את תהליך ההחלמה של מטופלים שמתאוששים מניתוח.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195899 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182282 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181474 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181570 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181594 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181715 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica