חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כסאות גלגלים ממונעים

כיסא גלגלים, כשמו כן הוא, הוא כיסא עם גלגלים, שמטרתו לשמש כתחליף להליכה. רוב הכיסאות מגיעים עם ידיות אחוריות שמטרתן לאפשר למישהו אחר לדחוף את הכסא.

ההחלטה הראשונה שיש לקבל בעת בחירת כסא גלגלים היא האם אתם זקוקים ומעוניינים בכסא ממונע או ידני. בחירה זו לעיתים נעשית עבורכם מטעמים פיזיים. לקראת רכישת כסא גלגלים הקפידו להתייעץ במרפא בעיסוק או באיש מקצוע, התייעצות באנשים אחרים בעלי כסאות גלגלים יכולה גם היא להיות מומלצת ויעילה.

לרוב, למשתמשים בכיסא גלגלים ממונע יש כוח מוגבל בזרועותיהם ובפלג הגוף העליון שלהם, ולכן עליהם להשתמש במקור אנרגיה חיצוני (קרי מנוע חשמלי) שיאפשר להם להיות ניידים. כסאות גלגלים אלו יקרים וכבדים באופן משמעותי מכיסאות גלגלים ידניים בגלל המערכת החשמלית המותקנת בהם.

יתרונות של כסא גלגלים ממונע

מכיוון שהוא מופעל על ידי מנוע, הוא מצריך פחות מאמץ פיזי.

גם כאשר תנאי הדרך קשים יותר (למשל בעלייה) אין בעיה בשימוש בכסא.

הוא מאפשר חופש פעולה ועצמאות למשתמש.

כסאות אלו נחשבים ליציבים.

הכסא מופעל על ידי ידית הפעלה אלקטרונית נוחה לשימוש, לרוב ניתן לבחור באיזה צד למקם את הידית כדי לתת נוחות מקסימאלית למשתמש.

חשוב לדעת שלא כל כסא גלגלים ממונע הוא מתקפל. לכן יש צורך בעזרה או באביזרים נלווים (למשל ברמפה) כדי להכניס את כסא לרכב. לעומת זאת הוא מותאם לשימוש בחללים קטנים וצפופים כמו דירות, חנויות או בקניון.

כסאות גלגלים ממונעים מגיעים במגוון סגנונות ולרוב מאפשרים אבזור ייחודי והתאמה לצרכי המשתמש. בכדי שכסא הגלגלים יהיה שימושי ונוח עליו להתאים ליכולת הגופנית של המשתמש, לצרכיו המיוחדים, לטעמו האישי, לסביבה בה הוא נוהג לשהות וליכולות הכלכליות שלו.

מכיוון שהשימוש בכסא גלגלים כרוך בשעות ישיבה ארוכות, מערכת ההושבה של הכסא צריכה להיות מותאמת למבנה הפיזי של המשתמש. אם זה גובה המשענת, מבנה משטח הישיבה ותכונות הריפוד שלו, משטחי תמיכה נוספים במידת הצורך, משענות רגליים וידיים והתקנים נלווים, למשל למחשב נייד ועוד. 

מספר כיסאות גלגלים מגיעים עם מערכות ופונקציות מתקדמות שמטרתן למשל לאפשר שינוי תנוחה בתוך הכסא. מערכת המאפשרת לשנות את זווית המסעד והמשענת מגינה על המשתמש מפני פצעי לחץ. מערכות אחרות מאפשרות לשנות ולשפר את תכונות המנוע ואת מהירות התנועה או לשנות את אופי ההיגוי.

כיסא גלגלים חשמלי מופעל לרוב על ידי "ג'ויסטיק", אך למשתמשים שאינם יכולים להשתמש בידית הנעה, ישנן אפשרויות אלטרנטיביות כגון ידית המופעלת על ידי הסנטר, או אמצעי שליטה חילופיים לצרכים משתנים.

בעת רכישת כסא גלגלים כדאי לשקול רכישת אביזרים נלווים שמטרתם למנוע או לצמצם את היווצרותם של פצעי לחץ, כריות או מגנים למיניהם, רמפה להעמסת הכסא על רכב ועוד. כמו כן כדאי להכיר את המפרט הטכני של הכסא ולבדוק את התאמתו לסביבה העיקרית שלכם. אל תמתינו לגלות "בשטח" שגודל הכסא שלכם אינו תואם את רוחב דלת הכניסה לבית או שאין לכם אמצעים להוביל את הכסא בעת הצורך.

כסאות, ספות ,מיטות בקבוצת עמינח

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מנשה כץ

מאת: מנשה כץהפקות אירועים09/02/12909 צפיות
ארגון כנס חברה יכול להגיע לכדי עצירה כשמגיעים לנושא שכירת הריהוט. לאירוע עם נושא מסויים צריך תמיד לדאוג לתוספת אישית כי הצרכנים יצטרכו בסופו של דבר אמצעי כלשהו על מנת שיוכלו להעריך את התוצאה. עם איזון נכון של שולחנות וכסאות, מפות שולחן וכלי אוכל בנוסף לקישוטים אפשר להגיע לתוצאות מצויינות

מאת: מנשה כץרהיטים05/01/121089 צפיות
בני נוער זקוקים לשעות רבות של שינה. הם אקטיביים מאד, ומוציאים אנרגיה רבה במשך היום על פעילויות שונות כמו לימודים אינטנסיביים, ספורט ואימונים, בילויים עם חברים, פעילויות יצירתיות ופיתוח תחביבים. חלקם אף עובדים, בנוסף לכל, בחצי משרה. בנוסף, שינויים הורמונאליים בגיל זה גורמים לשינויים בשעון הביולוגי שלהם ולכך שהם נרדמים בשעות מאוחרות בלילה. לא רק מכיוון שהם עסוקים בכל מיני דברים, אלא גם פשוט מכיוון שאינם ישנוניים מספיק כדי ללכת למיטה

מאת: מנשה כץריהוט 23/09/111254 צפיות
מערכות ישיבה הן רהיטים בעלי נוחות וחוויה מהנה עבור כל מי שיושב עליהן. בין אם אתם מחפשים מערכת בגודל קטן או גדול, עבור דירה או סטודיו, סלון מפואר, טרקלין או אפילו מערכת ישיבה לגינה, מערכות ישיבה ישפרו את הסלון שלכם או את בית, ואתם יכולים למצוא אותם היום בקלות בשוק.

מאת: מנשה כץרהיטים14/09/111387 צפיות
בניגוד לדעה הרווחת, המזרונים שאנו ישנים עליהם הינם פריטי הריהוט החשובים ביותר המצויים בבתינו. מזרון הינו הפריט שאנו משתמשים בו הכי הרבה, ואין אף פריט ריהוט שתורם באופן כזה לרווחת החיים שלנו ולבריאות שלנו. אנו מבלים לפחות שליש מהחיים שלנו על המזרון שלנו. אנו זקוקים לשנת לילה טובה כדי להתעורר רעננים בבוקר, ולתפקד כיאות במשך היום.

מאת: מנשה כץרהיטים05/04/112173 צפיות
חדרי שינה הם מקדשים בהם אנו יכולים להירגע ולחדש את מאגרי האנרגיה שלנו. הפרעות בחלל זה יכולות לשבש את חיינו, החל בשינה חסרת מנוחה ועד חיפושים מעצבנים אחרי חולצה אהובה. המפתח ליצירת חדר שינה שיהיה מפלט מרגיע היא לפרוץ עם האמונה הרווחת של אופן העיצוב. הנוסחה הרגילה של שולחן, מיטה, שידה וארון לעיתים קרובות יעיל לבלימת העומס שעלול להצטבר בחדר השינה אבל לפעמים הוא לא ממש מתאים לכם

מאת: מנשה כץעיצוב גינות06/01/111289 צפיות
ההצלחה בשילוב אומנות בעיצוב גינה טמונה בבחירה נבונה של היצירה הנכונה למיקום הנכון. בגינות חדשות, המיקום לאומנות יכול להיכלל בשלב תכנון הגינה, כאשר בגינות קיימות נדרשת השקעת מחשבה במציאת המקום הטוב ביותר. מיקום זה צריך להיבחר בקפידה ומותנה ביצירה עצמה

מאת: מנשה כץרהיטים11/11/101561 צפיות
כורסאות מסאז' יוצרות תחושת נוחות כנגד כאבי גב ושרירים תפוסים ומכווצים. יתרה מזאת, הן עשויות לעזור לאנשים הסובלים מבעיות שינה שנובעות מנחירה או מדום נשימה בשינה. נוסף על כך, אף שאינן נחוצות בתכלית, כורסאות עיסוי מזרזות את תהליך ההחלמה של מטופלים שמתאוששים מניתוח.

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212845 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201427 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181328 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181360 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171461 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172603 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171749 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica