חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכשירי טיפוח לגבר

עולם הטיפוח עבר בעשור האחרון הרחבה משמעותית, לאור הביקוש ההולך וגדל למוצרי קוסמטיקה לגבר. לאחר העלייה ברכישת בגדי אופנה ושאר אביזרים כסמלי סטאטוס וסטייל, מה שהחל כשימוש יומיומי בסבון הפנים של בת הזוג הפך לתעשייה של ממש, המתמקצעת בהתאמת מוצרי קוסמטיקה לצרכים ולצרכנים השונים. הענף המתרחב של תכשירי הטיפוח לגבר כבר אינו שמור לקומץ קטן של גברים אלא פונה למגוון גדול של גילאים ושימושים. כאמור לא מדובר עוד בדאודורנטים בלבד אלא במגוון קרמים ומוצרי טיפוח לכל שעות היממה, לשמש וצל, לעור יבש ושמן, לאזור הפנים, הידיים ואף הגוף כולו.

ענף הטיפוח לגבר החל כהרחבה של מוצרי גילוח, כאשר החלוץ היה, כמובן, האפטר שייב. האפטר שייב, המבוסס על אלכוהול, היה תכשיר קוסמטיקה בסיסי לכל גבר. במהרה הוא הוצע במגוון ריחות ועיצובים. מאז ימי האפטר שייב הראשונים עבר התחום לא מעט שינויים. מוצרי קוסמטיקה לגבר מתבססים בחלקם כיום על מים וכוללים חבילה שלמה, המותאמת לשלבי הגילוח ולסוגי העור השונים. בדומה לכך, השוק מציע היום מגוון מוצרי קוסמטיקה לקוסמטיקאיות, מוצרים אשר בעלות המקצוע משתמשות בהם בעיקר לצורך טיפולי פנים לגברים. טיפולים אלו משולבים לרוב בשימוש יומיומי במוצרי הטיפוח.

עליית המודעות למוצרי קוסמטיקה לגבר בישראל פיגרה במידת מה אחר שאר העולם, אך לבסוף הדביקה את הפער. וכך, באיחור קל משאר העולם, תכשירי קוסמטיקה רבים, מדאודורנטים ועד קרם לילה או פילינג לגבר, החלו להציף את המדפים. מוצרי קוסמטיקה לגבר נקנו בתחילה כמתנה עבור גברים על ידי נשים אך בשנים האחרונות חלה עלייה בקנייה הישירה של גברים את מוצרי הטיפוח. רבים גם מקפידים על טיפול חודשי בתכשירי קוסמטיקה לקוסמטיקאיות במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.

מדוע נתקלת התרחבותו של הענף בהתפעלות הנשים? כנראה שהורגלנו לטיפוחן של נשים, בעוד הזנחנו את זה של הגברים. האחרונים נחשפים לאותו האקלים וסובלים, לא אחת, מעור יבש או שמן ומבעיות נוספות. בעידן שוויוני זה, אין סיבה מדוע צריך גבר המבקש למרוח קרם ידיים להרגיש נשי. בנוסף, עברו תכשירי קוסמטיקה לגבר התאמה לגברים, הן מבחינת הריח והן מבחינת המארז. מוצרי קוסמטיקה לגבר וגם תכשירי קוסמטיקה לקוסמטיקאיות, מתהדרים בעיצוב חדשני, בריחות גבריים ונעימים ומאפשרים לגבר להרגיש נעים ונוח בעורו שלו.

הערה: התוכן עשוי לא לכלול את כל המידע הרלוונטי לתחום שאותו הוא מתאר. השימוש בתוכן המידע הוא על אחראיות המשתמש בלבד. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עידו שטרייכמן

בית מרקחת הנגב

http://www.hanegev.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בית מרקחת הנגב

מאת: בית מרקחת הנגבטיפול בעור02/05/09892 צפיות
פילינג, בעברית - קילוף העור, הוא למעשה שם כולל למגוון שיטות, שמטרתן הסרת תאי העור המתים מהשכבה העליונה של העור. כאשר מוסרים תאי העור המתים, נחשפים תאי העור החיים ונוצר מראה עור חלק ומתוח יותר. בנוסף, ממריץ הפילינג את חילוף החומרים בעור, דבר אשר תורם גם הוא למראה הצעיר והרענן של העור.

מאת: בית מרקחת הנגבתוספי מזון02/05/09945 צפיות
תרבות הצריכה של ויטמינים בעולם המערבי צמחה בשנים האחרונות, בין השאר בשל המודעות ההולכת וגדלה לתהליכים הגופניים ולמחלות לב וסרטן. ויטמינים מצויים לרוב במוצרי מזון טבעיים שונים, דוגמת דגים, חלבונים, פירות וכדומה. כמו כן, ויטמינים מוחדרים לתוך מוצרי מזון מעובדים, כגון דגני בוקר וחלב, על מנת להגדיל את כמות צריכתם הממוצעת והיומיומית של ויטמינים.

מאת: בית מרקחת הנגבתוספי מזון02/05/09866 צפיות
ויטמינים הם למעשה חומרים אורגאניים אשר חיוניים לגוף האדם, היות ואינו מסוגל ליצרם בעצמו. לרוב מדובר בחומרים הנצרכים בכמויות קטנות אך מביאים לתרומה גדולה - פירוק אנרגיה, סיוע לפעולות העיכול, להורמונים ולפעילות מטבולית ואף הפחתת הסיכון למחלות לב וסרטן.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185560 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183979 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184128 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184251 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173012 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172310 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172303 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica