חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ויטמינים לטיפוח העור

מאת: בית מרקחת הנגבתוספי מזון02/05/2009864 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ויטמינים הם למעשה חומרים אורגאניים אשר חיוניים לגוף האדם, היות ואינו מסוגל ליצרם בעצמו. לרוב מדובר בחומרים הנצרכים בכמויות קטנות אך מביאים לתרומה גדולה - פירוק אנרגיה, סיוע לפעולות העיכול, להורמונים ולפעילות מטבולית ואף הפחתת הסיכון למחלות לב וסרטן. ויטמינים מסוימים הם גבוליים בהגדרתם, שכן ישנם מקרים בהם גוף האדם או בעל החיים, מסוגל להפיקם וליהנות מיתרונותיהם באופן טבעי. הפקת יתרונות אלו של צריכת ויטמינים באופן מלאכותי, אפשרית על ידי צריכת מזון מסוים, תוספי מזון או שימוש במוצרי קוסמטיקה מיוחדים.

ענף מוצרי הטיפוח ממשיך להתפתח ולספק סיבות חדשות מדוע הוא טוב לנו, נעים, נוח ובריא. מוצרי העור המובילים מכילים רכיבים שונים, ביניהם ויטמינים שמספקים לעור את הדרוש לו לאורך כל שעות היממה, במרקמים שונים ולכל גיל. החומרים הפעילים במוצרי הקוסמטיקה השונים כוללים גם חומצות בעלות פעילות חיובית על העור, דוגמת החומצה הרטינואית או החומצות ההידרוקסיות, שתורמות להתחדשות האפידרמיס וללחות העור.

קבוצות ויטמינים שונות כלולות במוצרי טיפוח לעור וביניהן ניתן למנות את ויטמין C, ויטמין D וויטמין E. במאמר זה נרחיב בקצרה על ויטמינים אלו, כדי לקבל תמונה כללית שתאפשר לנו להבין את תרומת השימוש במוצרי הטיפוח הנכונים לעורנו ולגופנו. ויטמין C משמש כזרז לתהליך היצירה של קולגן ואף נצרך במהלכו. בנוסף, מעצם היותו נוגד חמצון הוא עשוי לגרום לירידה משמעותית בנזקי הרדיקלים החופשיים ולמנוע היווצרותם של גורמים דלקתיים. תפקיד דומה ממלאים ויטמינים מסוג E, שהם נוגדי חמצון מסיסים בשמן המגנים על עורנו מקמטים ומנזקי השמש.

ויטמין D חיוני לא פחות לעורנו אך באופן יחסי אל ויטמינים אחרים, הוא מצוי בכמויות קטנות במזון היומיומי ורבים סובלים ממחסור בוויטמין חיוני זה. מלבד השפעתו על חוזק העצמות, ויטמין D הוא בעל סגולות בריאותיות רבות שהתגלו במחקרים שונים. על פי מחקרים אלה ויטמין זה מתאפיין בתרומתו להפחתת הסיכון לסוגי סרטן שונים, למניעת לחץ דם גבוה ועוד. רכישת ויטמין זה דרך מוצרי טיפוח לעור מגבירה את ספיגתו בגוף ומספקת חיוניות לגוף כולו.

שילוב צריכת ויטמינים כחלק מהתפריט היומי עשוי לשפר משמעותית את איכות החיים שלנו, כמו גם את בריאות עורנו ומראהו. עור זוהר וחלק, נקי מקמטים וכתמים, הוא לא אחת תוצאה של מודעות למחסור בויטמינים מסוימים ומתן חלופות מספקות לגופנו.

הערה: התוכן עשוי לא לכלול את כל המידע הרלוונטי לתחום שאותו הוא מתאר. השימוש בתוכן המידע הוא על אחראיות המשתמש בלבד.

 



תגיות המאמר: ויטמין, ויטמינים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עידו שטרייכמן

בית מרקחת הנגב

http://www.hanegev.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בית מרקחת הנגב

מאת: בית מרקחת הנגבטיפול בעור02/05/09889 צפיות
פילינג, בעברית - קילוף העור, הוא למעשה שם כולל למגוון שיטות, שמטרתן הסרת תאי העור המתים מהשכבה העליונה של העור. כאשר מוסרים תאי העור המתים, נחשפים תאי העור החיים ונוצר מראה עור חלק ומתוח יותר. בנוסף, ממריץ הפילינג את חילוף החומרים בעור, דבר אשר תורם גם הוא למראה הצעיר והרענן של העור.

מאת: בית מרקחת הנגבתוספי מזון02/05/09945 צפיות
תרבות הצריכה של ויטמינים בעולם המערבי צמחה בשנים האחרונות, בין השאר בשל המודעות ההולכת וגדלה לתהליכים הגופניים ולמחלות לב וסרטן. ויטמינים מצויים לרוב במוצרי מזון טבעיים שונים, דוגמת דגים, חלבונים, פירות וכדומה. כמו כן, ויטמינים מוחדרים לתוך מוצרי מזון מעובדים, כגון דגני בוקר וחלב, על מנת להגדיל את כמות צריכתם הממוצעת והיומיומית של ויטמינים.

מאת: בית מרקחת הנגביופי וטיפוח - כללי02/05/09833 צפיות
עולם הטיפוח עבר בעשור האחרון הרחבה משמעותית, לאור הביקוש ההולך וגדל למוצרי קוסמטיקה לגבר. לאחר העלייה ברכישת בגדי אופנה ושאר אביזרים כסמלי סטאטוס וסטייל, מה שהחל כשימוש יומיומי בסבון הפנים של בת הזוג הפך לתעשייה של ממש, המתמקצעת בהתאמת מוצרי קוסמטיקה לצרכים ולצרכנים השונים.

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172692 צפיות
היום בעידן חיים מודרניים, לחץ וסטרס בלתי פוסקים, ולא תמיד אנשים מוצאים זמן וכוח לתזונה מאוזנת. זה גרם לאנשי רפואה המודרנית לחפש פתרונות להשלמת החיסורים. אבל לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, אלא מספיק רק להתעדכן ולעשות כמה שינויים קטנים. סיפורים על מולטי ויטמין אפשר לפגוש עוד מתקופת מלחמת העולם, שהיו בשימוש, כדאי לעזור להתמודד לאותם אנשים שהגיעו לתת תזונה. עם השנים הרכב ומינון של ויטמינים התעדכן והשתנה. וכיום מולטי ויטמין ותוספי מזון בהחלט יכולים להיות מקור תמיכה והשלמה לתזונה בלתי מאוזנת

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172332 צפיות
ויטמין D, אחד הויטמינים החשובים. נוא משתתף ברב התהליכים, שמתרחשים בגוף של אדם. תמיד היה נהוג לחשוב, שבארץ שלנו, מלאת שמש, אין צורך בתוספת ויטמין. אבל עם השנים, ועם מחקרים שמראים ומוכיחים, חשיפה ממשוכת לשמש, גורמת נזק רב בכל מיני הבטים. יותר ויותר רופאים ממליצים על תוספת של ויטמיםן D , באופן מבוקר. תוסף הזה, עוזר להתמודד עם עייפות מוגברת, חיזוק שיניים, למנוע דלדול מסת השריר, משםיעה על תהליך יוצר זרע אצל גברים, מסייע בהתמודדות עם מחלות לב, סרטן, טרשת נפוצה,לחץ דם גבוה ועוד. טבלת המינון תראו בהמשך

מאת: רונןתוספי מזון12/05/171579 צפיות
במהלך תקופת ההריון הגוף משתנה ולעיתים יש חוסרים תזונתיים שונים. אפשר להשלים חוסרים אלה על ידי אכילה נכונה וגם השלמה בעזרת תוספי תזונה

מאת: שרון צרפתיתוספי מזון08/10/152472 צפיות
אחד מאותם צמחי מרפא פלאיים בהם ישנו שימוש רב בארצות כמו סין הינו שורש רדיולה אשר מספק סגולות רבות לבריאות הנפשית והפיזית של האדם שצורך אותו, עד כי החלו לייצר כמוסות טבעיות ממנו על מנת לקבל את היתרונות הללו בצורה מהירה ופשוטה.

מאת: רוני הכהןתוספי מזון23/07/151852 צפיות
קרוב לוודאי שרק חלק זעיר מצליח לאזן את צריכה היומית ללא שימוש בתוספי תזונה כמו דנסיטי, אקסום ואחרים שמצליחים לספק את הכמות הנדרשת בצורה יעילה ביותר.

מאת: אמירתוספי מזון06/03/151721 צפיות
כל אחד מאיתנו אוהב לאכול אוכל שונה אבל כולנו בסופו של יום צריכים את אותם החומרים התזונתיים המסייעים לגוף. בדיוק לשם כך נוצרו תוספי תזונה המאפשרים לנו לא לאכול את כל החומרים שהגוף צריך אך עדיין כן לספק לו אותם בעזרת תוספי תזונה. א מי צריך תוספי תזונה? מה הכמות הנדרשת? ומתי כדאי לצרוך אותם? הכל במאמר הבא

מאת: יונתן קדםתוספי מזון09/03/148607 צפיות
בניגוד למה שרבים סבורים, התפתחות הטכנולוגיה לא הפכה את ניתוח שאיבת השומן לאקט פשוט וקליל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica