חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון מצלמות או רכישת מצלמה חדשה

מאת: רחלי פריצילום14/11/2010886 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תיקון מצלמות דיגיטליות

עלות תיקון מול עלות רכישה

אחד האלמנטים המשחקים תפקיד מהותי בתחום הצילום הינו נושא העלות. למרות שהוא אינו יקר יותר מתחומי עיסוק אחרים אשר דורשים ציוד ייעודי, תחום הצילום אינו זול. כעקרון, ככל שהמצלמה הדיגיטלית שברשותכם מקצועית יותר, כך גם מחירה עולה. מצלמות יכולות בשקט להגיע לתחום המחירים החמש-ספרתיים. כאשר מדובר במצלמות זולות ופשוטות, ייתכן שבאמת עדיף לכם פשוט לרכוש מצלמה חדשה, אבל כאשר מדובר במצלמה איכותית, במקרים רבים, פנייה אל מעבדת תיקון מצלמות דיגיטליות יכולה לחסוך לכם כסף רב מאוד.

התקוממות נגד תרבות הצריכה

תרבות הצריכה מלמדת אותנו מינקות כי חדש יותר הוא בהכרח טוב יותר, שמח יותר, מצליח יותר וכן הלאה. לכן, ברור שכל צלם מקצועי או כזה המבקש לראות עצמו ככזה, חייב לרכוש את המצלמה הדיגיטלית החדשה ואת הציוד המיוחד הזה או השני. מצד שני, צילום הוא אומנות, ובאומנות כמו באומנות, חשוב מה הצלם עושה ומה בנשמתו. מבחינה זו, זה מה שמבדיל בין צלם ובין מצלמת אבטחה ממש משוכללת.

פעם צלמים היו קשורים למצלמות שלהם, כפי שצייר או פסל קשורים לציודם, או כפי שנגן קשור לכלי הנגינה שלו. המרדף אחר המצלמות הדיגיטליות והציוד החדיש ביותר פורטים לפרוטות את העיסוק בתחום והופכים אותו לקר ומנוכר יותר כתוצאה מכך. בסופו של דבר, כמו כל מוצר, גם למצלמות דיגיטליות יש אורך חיי מוצר, ובסופו של דבר אין ברירה אלא להחליפן, אולם מדוע להקדים את המאוחר ולהיכנס להוצאות מיותרות, כשאפשר פשוט לפנות אל מעבדת תיקון מצלמות דיגיטליות?

קשר סנטימנטלי והיכרות

ואם כבר מדברים על הקשר שבין הצלם למצלמתו, צילום כמו תחומי אומנות אחרים הוא עיסוק בודד. פעמים רבות הצלם מוצא עצמו לבדו במקומות נידחים ומופלאים בכל רחבי העולם. חברתו היחידה, שותפתו היחידה של הצלם למראות הנגלים לעיניו, היא המצלמה. לכן צלמים רבים קשורים מאוד למצלמה שלהם. אדרבא נכון הדבר מפני שלאחר זמן מסוים של שימוש, מכירים כבר כל כפתור, זיז ובליטה במצלמה, אפילו בלי להסתכל. הפעלתה הופכת לטבע שני. מעבר ממצלמה למצלמה במקרה זה יכולה להיות טראומתית למדי. כמו כן, היא יכולה להשפיע באופן משמעותי על איכות התמונות ועל שביעות רצונו מהן, מכיוון שלוקח זמן עד שלומדים להכיר ולתחבר עם המצלמה החדשה. מסיבה זו, יש צדק והיגיון מעשי בכך שרבים בוחרים בתיקון מצלמות דיגיטליות על פני רכישת מצלמה חדשה.

מצלמות קונות לעצמן ציוד

אלמנט חשוב נוסף הוא נושא תאימות הציוד. מצלמה כמעט לעולם אינה באה לבד, ואם היא באה לבד, עד מהירה היא מתחילה לרכוש לעצמה ציוד נלווה: תיק מצלמה, עדשות כאלה ועדשות אחרות, חצובה, כרטיסי זיכרון נוספים, סוללות גיבוי ועוד. מסיבות ברורות, פעמים רבות בוחרות חברות לייצור מצלמות וציוד נלווה לייצר את המוצרים הנלווים כך שיתאימו רק למצלמות שלהם ואף רק לדגם מסוים של מצלמות. לכן, רכישת מצלמה חדשה, פירושה לעתים קרובות, הרבה ציוד מיותר והרבה ציוד שצריך לקנות מחדש. יש להתייחס לכך כאשר מבצעים את החישוב בנוגע לכדאיות, כדי להחליט אם לרכוש מצלמה חדשה או להיעזר בשירותי תיקון מצלמות דיגיטליות.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121301 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111829 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112133 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111550 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182950 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172901 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172209 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172073 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173792 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174041 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171769 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica