חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דמי כיס לחנוכה – מתנות או מזומן?

חנוכה הגיע ואיתו הדילמה השנתית, האם לתת לילדים דמי חנוכה, במטבעות, שטרות ואיגרות חוב או האם לקנות להם מתנה? דמי חנוכה אמנם מרמזים על מזומן אך בהחלט ישנן דרכים אחרות, מעניינות יותר ויצירתית יותר לתת לילדים דמי חנוכה. אפשר להעניק מתנות בתור דמי כיס לחנוכה ולשמח את הילדים לא פחות.

קופת חיסכון

דמי כיס לחנוכה אפשר לתת לילדים בצירוף קופת חיסכון יפה ומעניינת , או לבנות יחד קופת חיסכון ובה לאסוף את כל דמי החנוכה. אפשר להחליט יחד עם הילד על מה נוציא את מלוא הסכום ולאחר החג ללכת יחד ולקנות את המתנה הגדולה. כמו כן, אפשר להכין יחד עם הילד את הקופה מתוך ערכת יצירה או חומרים מומחזרים וכך להרוויח לא רק קופת חיסכון עבור דמי כיס לחנוכה אלא גם שעת פעילות יחדיו.

מתנות חורפיות

מכיוון שחג החנוכה חל בחורף נוכל לתת לילדים דמי כיס לחנוכה בצורת מתנות חורפיות במיוחד. ילדים קטנים ישמחו לקבל נעלי בית מעיינות או צעיפים ומטריות. ניתן לרכוש סטים של כפפות, כובע צמר וצעיף מותאם. כמו כן, במקום לתת דמי כיס לחנוכה אפשר לרכוש לילדים כירבוליות, סדין חשמלי מפנק ,חלוק מגבת ענק או כל דבר אחר הקשור לחורף ועולה על דעתכם.

מתנות אור

כמובן שחג החנוכה הוא גם חג האורות לכן נוכל להעניק לילדים דמי כיס לחנוכה בצורת מתנות מאירות ומתנות הקשורות לאור. מנורות לילה למשל הן מתנות נפלאות לילדים. ישנן מנורות לילה בצבעים שונים ובצורות שונות ובהחלט אפשר להתאים לכול ילד את המנורה המושלמת עבורו. אם בחרנו לקנות מנורת לילה בתור דמי כיס לחנוכה נוכל להשקיע ולרכוש לילד מנורת לילה נטענת שניתן לקחת אותה מן המדף בדומה למנורת חירום.

ילדים גדולים

כאשר אנו חושבים על מתן דמי כיס לחנוכה לילדים גדולים הרי שכאן הדילמה גדלה פי כמה וכמה. ילדים מעל גיל 12 , יתכן ויעדיפו לקבל דמי כיס לחנוכה בצורתם המסורתית – במזומן. אך יחד עם זאת חשוב לזכור שגם ילדים גדולים יותר יוכלו להעריך דמי כיס לחנוכה בצורת מתנות אם נשכיל לבחור אותן. ניתן לתת לילדים בגיל זה ערכות טיפוח הן לבנות והן לבנים, גאג'טים טכנולוגיים שונים או מנוי לאתר אינטרנט מועדף למשל. לילדים שאוהבים ספורט אפשר לתת בתור דמי כיס לחנוכה מנוי שנתי למשחקי הקבוצה האהובה עליהם או לילדים שאוהבים מוסיקה כרטיס להופעה מעניינת.

 



תגיות המאמר: מתנות, דמי כיס לחנוכה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shira moran

מאת: shira moran משפחה וזוגיות - כללי15/11/101116 צפיות
מתנות לחנוכה או דמי כיס לחנוכה הם בעלי משמעות נרחבת מזו שכולנו מכירים ביומיום. להלן כמה הסברים קצרים על משמעות המנהג.

מאת: shira moran צרכנות13/11/101308 צפיות
כבעל עסק חשוב מאוד לשמור על קשר עם לקוחותיך בתקופת החגים. מתנות ממותגות הן דרך נפלאה לעשות זאת.

מאת: shira moran עבודה וקריירה - כללי08/11/101492 צפיות
להלן כמה הצעות חביבות לרכישת מתנות לחנוכה לוועדי עובדים וקבוצות.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215237 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204727 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201182 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201471 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201433 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173110 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173412 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica