חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפרעות אכילה אצל ילדים

מאת: עידן ישרבריאות ילדים16/11/20102487 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לעיתים קרובות הפרעות אכילה אינן קיימות בפני עצמן אלא עוקבות בעיות אחרות. לעיתים מדובר בבעיה של חולשת שרירים הגוררת עימה הפרעות אכילה, ולפעמים מדובר בחשש מחנק מצד ההורים שגורמים להפרעות אכילה ותת תזונה אצל הילד. לעיתים פשוט מדובר בבעיה בקשר בין ההורה לילד מה שגורר הפרעות אכילה כמו למשל הספקת כמות קלוריות עודפת ומוגזמת לילד. לא כל ילד שלא אוכל סובל מהפרעות אכילה. חשוב מאוד למצוא את ההבדלים בין ילד הסובל מהפרעות אכילה ולכן לא אוכל לבין ילד בררן שבורר מה הוא אוכל. בררנות אצל ילדים הינה נפוצה מגיל שנתיים ועד לגיל שמונה אפילו ואינה נחשבת להפרעת אכילה. בשנים אלו הילד מצמצם את מגוון המזון שהוא מוכן לאכול בגלל העדפה שלטעם ולרוב המצב אינו מקובל על ידי המשפחה וישנם משפחות המתייחסים לבררנות כאחת מההפרעות אכילה, אך לא כך המצב, מכיוון שלרוב בררנות אינה מלווה בהפרעה של הגדילה של הילד או בהתפתחות שלו. היבט חשוב מאוד עליו צריך לשים דגש בהקשר של הפרעות אכילה היא הקשר של ההורים וההשפעה שלהם על הפרעות אכילה אצל הילדים שלהם. אם ההורה נמצא במצב תמידי של דאגה לגבי האוכל וכיצד תתנהל הארוחה הבאה של הילד, הילד עלול לפתח הפרעות אכילה חמורות עוד יותר בגלל גורם החרדה שמשפיע עליו. הפרעות אכילה אלו יכולות לבוא גם בגיל צעיר מאוד יחסית. הפרעות אכילה אלו באות מכיוון שאפילו תינוק יכול לחוש חרדה על הורה ולשייך אותה לזמן ההאכלה, מה שלבטח יגרור הפרעות אכילה נוספות. לכן יש להימנע מלחץ וחרדה מיותרים בזמן ההאכלה והארוחות. חשוב מאוד לציין כי הפרעות אכילה נחשבות רק לסימפטום של בעיה ולא לבעיה עצמה ולכן בבואכם לטפל ב הפרעות אכילה חשוב מאוד כי תחפשו את הסיבות האמיתיות ותטפלו בהן כראוי.

 



תגיות המאמר: הפרעות אכילה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתוח אף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן ישר

מאת: עידן ישראירועים וחתונות – כללי07/02/111563 צפיות
"משלוחי פרחים במרכז הם לרוב דרך טובה מאוד להראות למישהו שהוא חשוב לך."

מאת: עידן ישררהיטים06/02/111550 צפיות
בסדרת המאמרים שלפניכם נדון במעלות או היתרונות של אותם מדפים שונים.

מאת: עידן ישרתחבורה ורכב - כללי25/01/111665 צפיות
בחירת חברת הסעות דורשת גם כן הכנה מוקדמת, לרבות: יש לבחון איזה סוג של אוטובוס אתם צריכים לשכור.

מאת: עידן ישרעסקים - כללי18/01/111952 צפיות
"בית קברות אזרחי הוא למעשה בית קברות בו נקברים ישראלים שאינם יהודים."

מאת: עידן ישרשיפוצים03/12/101678 צפיות
"ניסור בטון התקדם שנות דור מאז השנים הראשונות של תחילת התחום הזה."

מאת: עידן ישררכב30/11/101793 צפיות
כיצד הם פועלים ומה תפקידם וכיצד ניתן לאבחן תקלות במצברים לרכב

מאת: עידן ישררכב29/11/102637 צפיות
"אחד מן הסיוטים הגדולים ביותר של כל אדם, הוא להתחיל את היום ברגל שמאל, כאשר יוצאים אל החנייה, נכנסים לרכב ומנסים להניע את הרכב ללא הועיל."

מאמרים נוספים בנושא בריאות ילדים

מאת: יעקב קובי עזראבריאות ילדים15/09/191556 צפיות
גדילה לגובה וצמיחה במימדי הגוף - קובי עזרא. ראשית יש להבין שלוחית הגדילה ממוקמת בין האפיפיזה והמטפיזה ומורכבת משלושה אזורים (אזור מנוחה, ריבוי והיפרטרופי).

מאת: ליאורבריאות ילדים10/06/181054 צפיות
יישור שיניים לילדים שלכם, משפר את הדימוי העצמי שלהם. יישור השיניים, מבוצע על ידי מומחה ליישור שיניים. מומחה ליישור שיניים, נקרא אורטודנט.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים29/04/161777 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: דרך חדשה של קצירת תאי גזע מפחיתה תופעות לוואי שליליות. מדענים אוסטרלים פיתחו שיטה פחות פולשנית כדי לחלץ תאי גזע ממח העצם להשתלה. תאי גזע עבור השתלות מח עצם נקצרים מתורמים בריאים ומשמשים לטיפול בחולי סרטן כולל לוקמיה, אמרו חוקרי CSIRO.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים04/04/161720 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: עיניים הופכות לעור: כיצד דלקת יכולה לשנות את גורלם של התאים מדענים מ-EPFL מצאו שדלקת כרונית יכולה לגרום להתחדשות של תאים לתוך סוגים חדשים ובלתי רגילים: הליך זה נקרא מטפלזיה, ומהווה הפרעה הקשורה לדלקת מתמשכת. המחקר מדגיש קונספט חדש שדלקת כרונית שיכולה להוביל לטיפולים טובים יותר.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים11/03/161737 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם-טבורי מהעולם: תאי לבלב המייצרים אינסולין נוצרו מתאי עור אדם התאים החדשים מפרישים אינסולין בתגובה לשינויים ברמות הגלוקוז. כאשר הושתלו בעכברים, התאים הגנו על בעלי החיים מהתפתחות סוכרת בצורתה הקיימת בעכברים.

מאת: אבי דוידיבריאות ילדים08/02/161736 צפיות
המלצה על אלטמן ויטמינים לחיזוק מערכת החיסון לילד לקראת החורף.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים15/01/161918 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי: תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים בוגרים עשויים להיות עדיפים על מח עצם. תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים (iPSCs) בוגרים שעברו תכנות מחדש חזרו למצבם הראשוני – דמוי עוברי, עשויים להיות טובים יותר מתרומות מח עצם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica