חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע חשוב לאלף כלבים

מאותה הסיבה שאנו מחנכים את ילדינו, ילדים ללא גבולות, שלא מכירים את המילה "לא", שלא יודעים מה מותר ומה אסור, הם ילדים מבולבלים ואומללים.

כך גם הכלבים שלנו, כלב רגוע ומאושר הוא כלב שיודע מה הם החוקים החלים ב"להקה" בה הוא חי – במקרה שלנו, משפחת האדם.

ככל שנקדים ונבהיר לכלב את החוקים והציפיות, נקנה לו הרגלים ונלמד אותו כיצד מתנהלים החיים בלהקה שלנו, כך ייטב לכולם.

רצוי להתחיל באילוף הכלב בגיל ארבעה חודשים, בגיל זה הגור עדיין לא הקנה לעצמו הרגלים "רעים" ובעת העבודה עם הכלב אנחנו לא צריכים להתעמת עם הרגלים אלו שכבר הושרשו בו לאורך תקופה ארוכה.

במסגרת האילוף הכלב לומד פקודות בסיסיות כגון: לא למשוך כשהולכים ברחוב, ללכת ליד הרגל שלנו, לשבת, לשכב ולבוא אלינו כשאנחנו קוראים לו.

הרבה מאוד בעלים חושבים שהכלב אולי לא שומע טוב, אולי לא מבין אותנו, אבל זו טעות, הכלב שומע מצוין ומבין אותנו עוד יותר טוב, אבל במשך הזמן למד להתעלם מאיתנו כי מספיקה פעם אחת בה ביקשנו ממנו, לדוגמא, לשבת והוא לא ישב, ולא קרה כלום, הכלב מבין שאין צורך לעשות מה שהבעלים מבקשים.

אילוף כלב חייב להיות מאוד עיקבי. כדי שהכלב ילמד להעריך אותנו ולהבין שאנחנו רציניים בבקשות שלנו.

בעבודתי כמאלפת, אני נתקלת פעמים רבות במשפט: "אני כל כך אוהב את הכלב שלי וקשה לי להפרד ממנו, אבל אני מתחיל להתחרט שאימצתי אותו". משפט זה מגיע לרוב לאחר שבועות של תסכול, במהלכם יצר הכלב הלא ממושמע כעס ומרמור אצל הבעלים.

אינספור פעמים נתקלתי ב כלבים אומללים ובבעלי כלבים אומללים עוד יותר, הנגררים אחרי כלביהם במהלך טיול יומי, ובבעלי כלבים המספרים בתסכול על הוצאות כספיות גבוהות לתיקון נזקים שגרם הכלב לחפצים בבית.

כל הסיפורים האלה יכולים להפתר בקלות וכאן נכנס המושג אילוף כלבים.

פרטים על קורסי אילוף אפשר לקרוא ב אילוף כלבים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוענית צחורי

אילוף כלבים באהבה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוענית צחורי

מאמרים נוספים בנושא אילוף בעלי חיים

מאת: דניאל מלמדאילוף בעלי חיים11/02/205653 צפיות
10 טיפים מעולים לכיצד לאלף את הכלב שלך לשבת, לתת יד ועוד. קריאה נעימה

מאת: רוני הכהןאילוף בעלי חיים10/01/165749 צפיות
כלב הוא חיה שיודעת להציע אהבה ונאמנות עד אין קץ לבעלים שמטפלים בהם במסירות ועבודה עם חיה זו היא קסם של ממש שפשוט אי אפשר לסרב לו מבחינת עיסוק במשהו שאוהבים.

מאת: משהאילוף בעלי חיים23/08/158049 צפיות
הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. מה שחשוב להדגיש הוא שבהחלט ניתן לרתום את הכלבים לסיוע במגוון רחב של מצבים, הן פיזיים, הן רגשיים והן התנהגותיים. כאן בדיוק הרגע לדבר על אחד התחומים המרתקים ביותר בשנים האחרונות, והוא זה של הכלבנות הטיפולית

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144472 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132538 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים28/07/132292 צפיות
אם אתם אוהבים בעלי חיים ואם אתם מחפשים בימים אלו מקצוע מעניין שיכול לפתוח לכם פתח לקריירה עתידית, שווה לכם לשקול להירשם אל קורס של לימודי אילוף כלבים.

מאת: קופירייטינג פלוסאילוף בעלי חיים24/04/131967 צפיות
כיום ישנן אפשרויות רבות מהן תוכלו לבחור איך והיכן לבצע את תהליך אילוף גורים שלכם. אילוף גורים יכול להתבצע בקבוצות של מספר כלבים, כך שגור הכלבים רוכש הרגלי חינוך והן הרגלים חברתיים במקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica