חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

10 טיפים לאימונים הטובים ביותר

מאת: דניאל מלמדאילוף בעלי חיים11/02/20205645 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אוקיי, סוף סוף הוא בבית. אימונים צריכים להתחיל מייד, בהתחשב בתבנית החדשה על השטיח, שלא לדבר על ארוחת הבוקר של הכלב שהוא מכין סנדלי הרצועות Manolo Blahnik החדשים שלך. אבל מאיפה כדאי להתחיל?

בין אם אתה מאמן את הגור או הכלב החדש שלך בעצמך, משתתף בשיעורים או שוכר מאמן פרטי, יש להתמודד עם כמה טיפים לאימוני בסיס היישר מהשער. עשרת הטיפים המובילים האלה של מאמני כלבים מקצועיים בראש המשחק שלהם יעזרו לך להמשיך.

מלבד זאת: כאשר הגור שלך מספיק מבוגר, חשוב לחוות אותו או אותו מעוקרן או מעוקר, כמו כן אם תאמצו כלב. כלב מסורסל או מעוקר הוא יותר שומר, פחות אגרסיבי, ועשוי להיות פתוח יותר לאימונים מוצלחים.

10 הטיפים המובילים לאימונים

1. בחר את שם הכלב שלך בחוכמה ותכבד אותו. כמובן שתרצו לבחור שם לגור או לכלב החדש שלכם שאתם אוהבים, אך לצורך אילוף זה גם עוזר לשקול שם קצר שמסתיים בעיצור חזק. זה מאפשר לך לומר את שמו כך שהוא תמיד יכול לשמוע אותו בבירור. סיום חזק (כלומר ג'ספר, ג'ק, ג'ינג'ר) מעניק אוזני גור - במיוחד כשאתה שם דגש חזק בסוף.

אם הוא כלב מבוגר, כנראה שהוא רגיל לשמו; עם זאת, שינוי זה אינו בא בחשבון. אם הוא נמצא ממקלט, הם עלולים להזניח לומר לך שיש לו שם זמני שהוקצה לו על ידי הצוות. אם הוא ממגדל, הוא יגיע אליך עם שם ארוך, שתרצה לקצר אותו, או לשנות אותו. ואם הוא יוצא ממצב פוגעני, שם חדש עשוי לייצג התחלה חדשה. אבל יש לנו מזל: כלבים הם מאוד מסתגלים. ודי מהר, אם תשתמש בזה בעקביות, הוא יגיב לשמו החדש.

שם חדש או ישן, ככל האפשר, מקשרים אותו לדברים נעימים, מהנים, ולא שליליים. המטרה היא שהוא יחשוב על שמו באותה צורה שהוא חושב על דברים גדולים אחרים בחייו, כמו "ללכת", "עוגיה" או "ארוחת ערב!"

2. החליטו על "כללי הבית". לפני שהוא חוזר הביתה, תחליט מה הוא יכול ולא יכול לעשות. האם מותר לו על המיטה או על הרהיטים? האם חלקים מהבית מחוץ לתחום? האם יהיה לו כיסא משלו ליד שולחן האוכל שלך? אם החוקים נקבעו בשלב מוקדם, תוכלו להימנע מבלבול אצל שניכם.

3. הקים את המאורה הפרטית שלו. הוא צריך "חדר משלו". מהרגע המוקדם האפשרי, העניק לגור או לכלב את מקום השינה הפרטי שלו שאינו משמש אף אחד אחר במשפחה, או חיית מחמד אחרת. הוא ייהנה מתקופות קצרות שנותרו לבדו בנוחות ובבטיחות של מאורתו. תגמל אותו אם הוא נשאר רגוע ושקט. המאורה שלו, שלעתים קרובות היא ארגז, תהיה גם כלי יקר לביצוע הכשרה ביתית.

4. עזור לו להירגע בבואו הביתה. כאשר הגור שלך חוזר הביתה, תן לו בקבוק מים חמים חמים והניח שעון מתקתק ליד אזור השינה שלו. זה מחקה את החום ואת פעימות הלב של חבריו המלטות וירגיע אותו בסביבתו החדשה. זה עשוי להיות אפילו יותר חשוב לכלב חדש ממקלט סואן וקולני שעבר תקופה קשה. כל מה שתוכלו לעשות כדי לעזור לו להרגיש בנוח בביתו החדש, יהיה טוב לשניכם.

5. למדו אותו לבוא כשנקרא. בוא ג'ספר! ילד טוב! ללמד אותו לבוא זו הפקודה לשלוט בראש ובראשונה. ומכיוון שהוא יגיע אליך, סטטוס האלפא שלך יתחזק. עלה ברמה שלו ואמר לו לבוא להשתמש בשמו. כשהוא כן, עשה עסקה גדולה תוך חיזוק חיובי. ואז נסה את זה כשהוא עסוק במשהו מעניין. תראה באמת את היתרונות של השלמת הפקודה הזו כבר כשהוא מתבגר.

6. תגמל את התנהגותו הטובה. תגמלו את ההתנהגות הטובה של הגור או הכלב בחיזוק חיובי. השתמש בפינוקים, צעצועים, אהבה, או ערימות של שבחים. תודיע לו מתי הוא מבין את זה. כמו כן, לעולם אל תגמול התנהגות רעה; זה רק יבלבל אותו.

7. דאג לקפיצה למעלה. גורים אוהבים לקפוץ בברכה. אל ננזף בו, פשוט התעלם מהתנהגותו וחכה עד שהוא יישב לפני שתעניק חיזוק חיובי. לעולם אל תעודד התנהגות קפיצה על ידי טפיחה או שבח של כלבך כשהוא במצב "קופץ". הפנה אליו את הגב ואל תשומת לב אליו.

8. למדו אותו על "זמן כלבים". גורים וכלבים חיים ברגע. שתי דקות אחרי שהם עשו משהו, הוא נשכח מזה. כאשר הוא עושה משהו רע, נסה מיד את טכניקת האימונים שבחרת, כך שיש לו סיכוי ליצור את הקשר בין ההתנהגות לתיקון. חזרה עקבית תחזק את מה שלמד.

9. לא להרתיע ממנו לנגוס או לנגוס. במקום לגעור בו, דרך נהדרת לסלק את הכלב הפה שלך היא להעמיד פנים שאתה סובל מכאבים גדולים כשהוא נושך אותך או מפטר אותך. הוא יהיה כל כך מופתע שהוא עשוי להפסיק מיד. אם זה לא עובד, נסה לסחור צעצוע לעיסה ליד או לרגל המכנסיים שלך. טריק ההחלפה עובד גם כשהוא נכנס לנעליים האהובות עליך. בכל מקרה הוא יעדיף צעצוע או עצם. אם כל השאר נכשל, יש לפרק את ההתנהגות הנושכת ואז פשוט להתעלם ממנו.

10. סיים אימונים בנימה חיובית. ילד מעולה! עבודה טובה ג'ספר! הוא עבד קשה כדי לרצות אותך לאורך כל האימונים. השאירו אותו עם הרבה שבחים, פינוק, קצת ליטוף, או חמש דקות של משחק. זה מבטיח שהוא יופיע בכיתתו הבאה כשהזנב שלו מתנדנד - מוכן לעבודה!

לפרטים נוספים אתם מוזמנים להגיע לאתר פורטל הבהב - פורטל הכלבים הגדול בישראל.

באתר תוכלו למצוא מוצרים לכלבים הכי מומלצים והכי משתלמים במחיר.

מלונה לכלב, מיטה לכלב, צעצועים, חטיפים, מוצרי טיפוח לכלבים ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מלמד

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222801 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: דניאל מלמדבנקאות17/05/201249 צפיות
כאשר אדם מגיע למצב שבו הוא כבר לא יכול לעמוד בהוצאות החודשיות שלו והוא מתמוטט כלכלית – הוא צריך להכריז על חדלות פירעון ולפתוח צו פשיטת רגל בבית המשפט. להמשך קריאה כנסו לפוסט >>

מאת: דניאל מלמדנדל"ן ומקרקעין16/02/201237 צפיות
מרבית תושבי מדינת ישראל רוכשים דירות למטרת מגורים. לכן חשוב שיהיה לכם עורך דין צמוד מקצועי ושמבין את התחום. עו״ד עמית ורד מתמחה בנדל"ן ומקרקעין.

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205521 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201194 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201460 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201034 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאמרים נוספים בנושא אילוף בעלי חיים

מאת: רוני הכהןאילוף בעלי חיים10/01/165749 צפיות
כלב הוא חיה שיודעת להציע אהבה ונאמנות עד אין קץ לבעלים שמטפלים בהם במסירות ועבודה עם חיה זו היא קסם של ממש שפשוט אי אפשר לסרב לו מבחינת עיסוק במשהו שאוהבים.

מאת: משהאילוף בעלי חיים23/08/158048 צפיות
הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. מה שחשוב להדגיש הוא שבהחלט ניתן לרתום את הכלבים לסיוע במגוון רחב של מצבים, הן פיזיים, הן רגשיים והן התנהגותיים. כאן בדיוק הרגע לדבר על אחד התחומים המרתקים ביותר בשנים האחרונות, והוא זה של הכלבנות הטיפולית

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144472 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132537 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים28/07/132292 צפיות
אם אתם אוהבים בעלי חיים ואם אתם מחפשים בימים אלו מקצוע מעניין שיכול לפתוח לכם פתח לקריירה עתידית, שווה לכם לשקול להירשם אל קורס של לימודי אילוף כלבים.

מאת: קופירייטינג פלוסאילוף בעלי חיים24/04/131966 צפיות
כיום ישנן אפשרויות רבות מהן תוכלו לבחור איך והיכן לבצע את תהליך אילוף גורים שלכם. אילוף גורים יכול להתבצע בקבוצות של מספר כלבים, כך שגור הכלבים רוכש הרגלי חינוך והן הרגלים חברתיים במקביל.

מאת: קופירייטינג פלוסאילוף בעלי חיים08/04/131657 צפיות
כאשר אנו מאמצים או רוכשים גור כלבים קטן ומתוק, הוא למעשה כחומר ביד היוצר. כלומר, זהו השלב בו מומלץ לאלף את כלבכם, לבנית לו תוכנית אילוף גורים כבר מגיל ינקות, על מנת שלא יתעוררו בעיות לאחר מכן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica