חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגפונים או מגפיים גבוהים? זאת השאלה!

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/20163961 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה. הערדליים הגיעו עד מעט מתחת לברך. הייתה להם היסטוריה ארוכה עוד מימי רומא – אז הם היו עשויים מעור ומעץ. כשהרומאים כבשו את גאליה, הלוא היא צרפת של היום, הם אימצו בחום את סגנון המגף הגאלי והאצילים נעלו דגם ערדל מעור אדום ומסוליית עץ מגולפת שהעידה על מעמדם הרם.

הערדליים המודרניים מיוצרים לרוב מגומי, ובשנות ה-90 של המאה ה-19 לא היה אדם שלא היה לו זוג לתפארת. משם ועד להתפתחות המגפיים הדרך קצרה, ובשנים האחרונות אצה לה הדרך גם למגפיים קצרים יותר הנקראים מגפונים. בכלל, יש היום כל כך הרבה טרנדים של נעליים חורפיות וקשה להחליט מתי לנעול מה, ואיזו נעל הולכת טוב עם איזה סוג של בגד. בקיצור, מבול של נעליים שוטף אותנו כל שנה לקראת העונה הקרה. הנה לכם מורה נבוכים בטרנדים החמים:

מגפונים

כל חורף נגמר עוד לפני שהוא מתחיל באמת, ולכן לא כדאי לרוץ ולמהר לקנות מעילים עבי בד וסוודרים. זה נכון גם לגבי נעלי החורף. היות ואפשר לספור בקושי עם יד אחת עם מספר הימים שבהם באמת צריך להתלבש חם ולנעול מגפיים, מומלץ ללכת על מגפונים. המגפונים לא חותכים את הרגל גבוה מדיי ועל שום כך מייצרים אשליה של רגליים ארוכות. מגפונים הולכים נהדר עם סקיני ג'ינס, חצאית מעל הברך, טייץ, גרביונים, שמלות. כיף להסתובב עם מגפונים כבר בסתיו ואפשר להמשיך גם אל תוך האביב. כל עוד לא חם בטירוף וחייבים לעבור לכפכפי אצבע, המגפונים יכולים להישאר בסביבה.

נעלי אוקספורד

לכל סטייליסטית מבינת עניין, כזאת אחת שיודעת, יש לפחות זוג אחד של נעלי אוקספורד בארון. הנעליים הגיעו אלינו ארצה מתרבות הקולג' האנגלי והשתדרגו עם השנים גם עם עקבים גבוהים ויפים. מדובר בנעל שמשלבת בין טאץ' נשי לגבריות מסוימת. הן הולכות נהדר עם מכנסיים מתרחבים, עם סקיני ג'ינס, עם בגדים בגווני פודרה וחום.

מגפיים גבוהים

אפילו שאין פה באמת חורף, הישראליות מתות על מגפיים גבוהים. המון בנות לוקחות את הז'אנר לכיוון המערב הפרוע ותוחבות את המכנסיים בתוך המגפיים. האמת היא שהקטע הזה לא מחמיא לאף בחורה, במיוחד לא לבחורות הנמוכות שזה רק מנמיך אותן יותר. כמובן שכל אחד תעשה מה שבא לה, אבל אם בכל זאת בא לך להאריך את הגוף, לכי על מגפונים, הכי פשוט. מגפיים גבוהים באים הכי טוב עם חצאית באורך מעל הברך. חצאיות ארוכות מדיי ביחד עם מגפיים ינמיכו אותך ויתנו תחושה שאת גמדה חמודה, אבל את לא רוצה שזה מה שיחשבו עלייך, נכון?

עקב צ'אנקי

הטרנד הגיע אלינו לפני כמה שנים ונשאר כי הוא עובד יפה. בעוד שעקבי סיכה לא נוכחים במיוחד להרבה נועלות, עקבי הצ'אנקי הם אלטרנטיבה מעולה. אתן יודעות על מה מדובר? לא על גלידת צ'אנקי מאנקי, אלא על עקב מרובע שמקל מאוד על היציבות בעת הליכה אבל עדיין שומר על מראה סקסי ונשי של נעלי עקב. אפשר למצוא את הנעליים הללו בשלל צבעים, גבהים וצורות מעניינות. הנעליים הללו ילכו טוב עם הרבה בגדים, יתאימו כמעט לכל אחת וישתלבו יופי אפילו עם חצאיות קצרות.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודיש

מאת: דודישמתכונים ואוכל - כללי24/08/186677 צפיות
אמנם פורים כבר עבר אבל עבור טבעונים, תחפושת היא לא רק עניין של לבוש. הזמנתם חברים לא טבעוניים לארוחת ערב ואתם רוצים להמם אותם במנה שתגרום להם לחשוב פעמיים?

מאת: דודישחוק ומשפט - כללי07/07/183664 צפיות
רבים מרגישים שאין להם את הזכות להגיש בקשה לתו נכה או בטוחים שמא הם לא עומדים בתנאים המחמירים שמציב ביטוח לאומי והוועדה הרפואית שלו, עד כדי כך שלעתים הם אפילו לא טורחים לבדוק אם מגיע להם תו נכה או לא

מאת: דודישגינון13/06/1811182 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183353 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: דודישיהדות27/05/181807 צפיות
כשאני חושבת על מצבים בהם אני רוצה לייחל לבריאותו ואושרו של אדם היקר לי, תמיד עולה בראשי איזושהי תפילה לבריאות שאני הוגה מתוך לבי.

מאת: דודישבריאות ורפואה כללי21/05/182841 צפיות
עם חלוף השנים מתגלות יותר ויותר מחלות שניתן לטפל בהן באמצעות קנאביס רפואי. האפקטיביות של הטיפול מתגלה כיעילה בהרבה מאשר זו של התרופות המיוצרות בתהליכים כימיים.

מאת: דודישדתות02/05/182456 צפיות
ממש לא מזמן יצא לי להתקל בשאלה די מעניינת באחד האתרים אשר קיים בהם מדור 'שאל את הרב'. למען האמת, חיפשתי קצת מידע בנושא תיקון הכללי

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204646 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161947 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147555 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147678 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148438 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149348 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה13/02/148657 צפיות
בגדי ים לנשים שמים דגש רב על הפן האופנתי. ניתן למצוא כיום עשרות סוגים של בגדי ים לנשים, כאשר רובם מיועדים לשימוש אופנתי ופחות לשחייה של ממש, חלקם מתאימים לשני המקרים, כך שניתן לטייל בהם בחוף וגם לשחות בהם במים, וחלקם מיועדים לשחייה מקצועית. שחייניות מקצועיות משתמשות רק בבגדי ים שלמים, אשר מגנים על הגוף ומאפשרים תנועה חלקה של הגוף במים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica