חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חליפות גברים - איך אתה רוצה להציג את עצמך ?

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/20147679 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

אין מה לעשות, גם אם זה נראה שטחי, מדובר על קודים חברתיים אשר הושרשו בנו במשך שנים.

אם אתם אנשי עסקים, סביר להניח שאתם רוצים לגרום לצד השני לחשוב שאתם סמכותיים, כריזמטיים ומצליחים.

מעבר למבט העיניים, לחיצת היד, יציבות הקול, השיחה ושאר תנועות הגוף, חשוב לבחור את החליפה שלכם בחוכמה. חליפה מרשימה אשר מתאימה לתפקיד, למעמד או לאירוע תגרום לכם להיראות מצליחים ובעלי ביטחון.

אם אתם מחפשים חליפות לחתן, יהיה עליכם לבחור את החליפה בקפידה משום שיום החתונה הוא יום יוצא דופן, במידה ואתם מחפשים חליפה לבר מצווה, וודאי תרצו להיראות בוגרים ומרשימים וכו'. כמו כן, תוכלו להגיע אל הסטודיו ולרכוש חליפות ספורט אלגנטיות, שעונים, נעליים, חגורות ועוד.

כל לקוח מוצא את החליפות שמתאימות לו

סטודיו ולנטינו מספק מגוון סוגים של חליפות, כך שכל לקוח יוכל למצוא את הסגנון אשר מתאים לו. תוכלו לרכוש חליפות במגוון צבעים, דוגמאות, מידות ואורכים, תוכלו לרכוש חליפות בעלות מראה מחויט, מראה ספורטיבי, תוכלו לרכוש חליפות קלאסיות, חליפות שמרניות, חליפות חדישות, חליפות בהתאם לעונת השנה ועוד.

חשוב לרכוש חליפה נעימה, נוחה לתנועה ומתאימה למבנה הגוף ולמידה. במידה ותרכשו חליפה יפה שאינה נוחה, לא תרצו ללבוש אותה והיא תישאר בארון.

כל מה שהחתן צריך נמצא בסלון לגברים

אם אתם מחפשים חליפה איכותית לחתונה, וודאי תשמחו לשמוע שלסטודיו ולנטינו יש סלון חתנים אשר מיועד רק לחתנים.

תוכלו להגיע אל הסטודיו לפני החתונה בכדי להתארגן. סלון החתנים יאפשר לכם  להתקלח, להתגלח, לבצע מניקור, פדיקור, לשתות קפה, להסתפר ועוד.

 



תגיות המאמר: חליפות גברים, ולנטינו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל קידום כהלכה - www.do-seo.co..il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת elichai rubin

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162057 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: elichai rubinבריאות השן20/06/161299 צפיות
השתלות השיניים עברו מהפכה של ממש בשנים האחרונות בזכות הטכנולוגיה, הידע וניסיון. כיום יש אפשרויות שונות להשתלות ואפילו השתלות ביום אחד. השתלות שיניים בפתח תקווה עושים במרכז רפואי עדן אשר רופאיו מומחים בכול סוגי טיפולי השיניים וחלקם מומחים בתחום השתלות שיניים בפרט.

מאת: elichai rubinימי הולדת13/04/161219 צפיות
כיום ארגון חגיגות יום הולדת לילד הוא הפקה אחת גדולה. יש המון דברים שצריך לארגן, אוכל, בלונים, מקום לחגוג בו וגם הפעלות ליום ההולדת. ישנם כל מיני סוגים של הפלות כאלה, מופעי קוסמות, מופעי אור ועוד.

מאת: elichai rubinפלילי14/03/162045 צפיות
לרבים מאיתנו, שאינם עורכי-דין ולא בקיאים בהבדלים משפטיים, המילה "פלילי" מתקשרת עם "דבר לא רצוי" או "מעשה רע". רובנו לא יודעים האם יש הבדל בין עבירה פלילית לעבירת תעבורה ומהו בכלל התחום בעריכת דין שנקרא "אזרחי". במאמר קצר זה, אנסה להסביר את ההבדלים ביניהם וכפי שתראו – ההבדלים משמעותיים מאד

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי29/12/151257 צפיות
באתר www.medixathome.co.il ניתן לקבל פרטים לגבי היכולות האפשריות באשר לצילומי רנטגן בבית החולה. צילומים אלו ניתן לבצע לאיברים שונים בגוף - לגב, לחזה לאגן ועוד, לאחר קבלת הפניה מרופא.

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי20/12/151137 צפיות
בדיקת אולטרסאונד בטן, הידועה גם בשמות בדיקת על שמע של הבטן ובדיקתUS בטן, נועדה לסריקה של האיברים הפנימיים בבטן כמו כבד, כליות, כיס המרה, לבלב, טחול, כלי דם ועוד.

מאת: elichai rubinתעשייה26/08/151708 צפיות
בכל מקום נשקפת לנו סכנה לכן חשוב להביט בשלטים המזהירים ומתריעים בפנינו על סכנות שונות במגוון תחומי חיים.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204655 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161947 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163963 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147556 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148440 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149349 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה13/02/148658 צפיות
בגדי ים לנשים שמים דגש רב על הפן האופנתי. ניתן למצוא כיום עשרות סוגים של בגדי ים לנשים, כאשר רובם מיועדים לשימוש אופנתי ופחות לשחייה של ממש, חלקם מתאימים לשני המקרים, כך שניתן לטייל בהם בחוף וגם לשחות בהם במים, וחלקם מיועדים לשחייה מקצועית. שחייניות מקצועיות משתמשות רק בבגדי ים שלמים, אשר מגנים על הגוף ומאפשרים תנועה חלקה של הגוף במים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica