חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גורל המסעות-בואו לשאול שאלתכם בגורלות

מאת: יצחק אהרוןקבלה23/11/20101990 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קורא יקר לא פעם במרוצת החיים עולות וצצות שאלות רבות בעלות חשיבות מכרעת. נושאים רבים מטרידים את מנוחתו של האדם וסוגיות כבדות משקל כמו:זיווג,פרנסה,עסקים,פריון וכדומה דורשות תשובות ופתרונות אין.לפיכך אנו ניצבים נבוכים בצומת דרכים שבה אנו חשים חסרי אונים ללא יד מכוונת ואין אנו יודעים כיצד לפעול ומה לעשות. אם יש לך שאלה מומלץ לך לבוא ולשאול "בגורל המסעות" הקדוש המיוחס לרב המקובל אברהם שלום חי חמוי בן רפאל זצוק"ל וכולי תקווה שתיעזר בו ותשובתך תעלה לטובה. גורל המסעות המוגש הינו אותנטי לחלוטין והקפדתי שכל מילה תובא כפי הופעתה בספרות. אדגיש כי כל החומר המוגש נועד לתת טעימה קלה בלבד ואין לראות בכך אורים ותומים ובוודאי שאינו נועד להוות תחליף לייעוץ קבלי מסודר ומקיף.
טרם כל יתפלל התפילה בכוונה עצומה, ולבו לשמים, ויברר שאלתו, וטוב לומר פרק בתהילים "מכתם לדוד" פרק ט"ז.

א: מִכְתָּם לְדָוִד: שָׁמְרֵנִי אֵל, כִּי-חָסִיתִי בָךְ. ב: אָמַרְתְּ לַיהוָה, אֲדֹנָי אָתָּה; טוֹבָתִי, בַּל עָלֶיךָ. ג: לִקְדוֹשִׁים, אֲשֶׁר-בָּאָרֶץ הֵמָּה; וְאַדִּירֵי, כָּל-חֶפְצִי-בָם. ד: יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם, אַחֵר מָהָרוּ: בַּל-אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם; וּבַל-אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם, עַל-שְׂפָתָי. ה: יְהוָה, מְנָת-חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה, תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי. ו: חֲבָלִים נָפְלוּ-לִי, בַּנְּעִמִים; אַף-נַחֲלָת, שָׁפְרָה עָלָי. ז: אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה, אֲשֶׁר יְעָצָנִי; אַף-לֵילוֹת, יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי. ח: שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד: כִּי מִימִינִי, בַּל-אֶמּוֹט. ט: לָכֵן, שָׂמַח לִבִּי--וַיָּגֶל כְּבוֹדִי; אַף-בְּשָׂרִי, יִשְׁכֹּן לָבֶטַח. י: כִּי, לֹא-תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל; לֹא-תִתֵּן חֲסִידְךָ, לִרְאוֹת שָׁחַת. יא: תּוֹדִיעֵנִי, אֹרַח חַיִּים: שֹׂבַע שְׂמָחוֹת, אֶת-פָּנֶיךָ; נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח."

כעת יש לכוון את המחשבה ובריכוז גבוה לומר:
יהי רצון מלפניך אלוהי האלוהים ואדוני האדונים האל הגדול הגבורות הנורא אלוהי הצבאות יושב הכרובים באתי בדעת ובכלימה בתפילה ובתחנונים לפניך כי אבקש יגולו רחמיך עלי ועל בקשתי ולהודיעני בגורלות אלו דבר הצריך בינה ועצה. ועתה ימלא נא רחמיך עלי ותתני היום לחן ולחסד ולרחמים ואל תשיבני ריקם מלפניך והודיעני על דבר זה ולא אבטל משאלתי שאין לנו נביאים להגיד לנו משאלתנו ואתה ה' אלוהי חי וקיים עכשיו שאין לנו אלא אותך אני מהפך בגורלות וגם ארץ ישראל בגורל נחלקה לשבטים על ידי יהושוע בן נון על פי הגורל לכל אחד ואחד ובכן "יהי רצון מלפניך ה' אלוהינו ואלוהי אבותינו שתתני דבר זה שאשאל ממך". כעת יש לשאול את השאלה באופן הבא : אני (פלוני בן פלונית) מבקש לשאול...ובסיום יש לבחור מספר אחד בלבד ולגשת לאותו גורל ושם תעלה התשובה. זכרו כי אין להתל בגורל ולשאול פעמיים ואין לנסות את מזלכם לשווא. ניתן לשאול בשנית את אותה שאלה כעבור ארבעים ימים. דעו כי מדובר בדברים קדושים ,עצומים ונוראים ויש להתייחס לכך בהתאם.


1 רעמסס: אתה בן אדם שואל על גדולה או על הצלחת סחורה ועל ממון. ודע לך אם מצפה אתה לשום דבר יבוא בשמחה אבל בעיכוב מעט. והאבידה תמצא. ואם על חולה – יתרפא. ומזלך טוב הוא. ברם יש בידך עוון כבוד אב ואם, תקן העוון הזה וירום מזלך.


2 סוכות: בן אדם אתה שואל על יציאת הדרך ממקום למקום או העתקה ממקום למקום. או שיצא איזה דבר מרשותך- ולכל טוב ובפרט השותפות והחברה.בין לממון בין ללימוד טובה הרבה. ומזלך מתמוטט ח"ו ממקומו.אם כן חוש מהרה והחזיק הרבה ביד לומדי התורה ויתרומם מזלך.


3 איתם: אתה בן אדם שואל על מי שאינו שם, אם ימצא, או יבא לך כתב ממנו או דבר שייצא מרשותך. או להוציא. דע לך אחי שהענין הלזה והשאלה הזאת,יש בה שני דרכים והדרך אשר נוטה לך לא תעשהו. ואני רואה כבוד גדול מזדמן לך מאדם או שופט או שר. החזיק במידת הענווה למען תשכיל.


4 פי החרות: בן אדם אתה שואל על עניין פחד, או מעושק אדם. או מדברים אחרים. ואם על חולה, זה החולה יש לו כאב בלבו ובבני מעיו וקרוב להיות חולה מחמת כישוף. ואם על עניינים אחרים – דע לך השעה אינה מוכשרת והזמן קשה. המתן מעט לחזור והישמר לך מן הכעס כי הכעס הוא סבב עליך כמה רמות. הרחק ממנו ואז תצליח.


5 מרה: אתה בן אדם מה לך הדאגה הגדולה הזאת. על החולה או אסור או דבר נסתר. אל תדאג ואל תצר צרת מחר כי לא תדע מה ילד יום כי ידעתי מכמה ימים אתה הולך וחסר בהפסדות ובמעוט ההצלחה. היזהר במצוות התפילין ואהבת ה' וגמילות חסדים ויהיה מזלך טוב.


6 אלימה: בן אדם אתה שואל על דבר העתיד כמו מזיווג וקיבוץ ממון. אתה מנסה הגורל ומרגל אותו. דע לך כי לא מן ה' הוא זה וסימן לדבר. יש בידך עבירה גדולה ונעשית לך כהיתר. שוב לה' והתחנן לו. והוא יישר אורחותיך.


7 ים סוף: בן אדם אתה שואל על אדם גדול. שמצפה ממנו איזה דבר. והכתוב אמר אל תבטחו בנדיבים. ואם על עניין אחר אתה שואל כמו על חכמה ובינה או דבר על מחשבה שיש בלבך מקודם יעשה אותה עכשיו כי בעת הזאת מוצלח ומוכשר למילוי משאלות הלב בעשיית חפצו.


8 מדבר סין: בן אדם עד מתי אתה נבוך בלב ים המחשבות פעם בכה ופעם בכה. השלך על ה' יהבך והתפלל אליו למען יורוך הדרך אשר תלך בה והמעשה אשר תעשה. ועוד צריך להיזהר בעניין האכילה והשתייה מתולעים וכו' והוד והדר יבוא לך והנאה ורווח מן אנשים גדולים.


9 דפקה: בן אדם אתה שואל כמו על עמידת הדין לדעת סוף דבר איך יהיה בן טוב בן למוטב. וחברך נתנו לך עצה נבערה ותוחלת נכזבה ואתה אחוז במידת ההבטחה והשלך על ה' יהבך ויהיה עימך.


10 אלוש: בן אדם אתה שואל על מזלך ולדעת אחריתך. דע לך מזלך טוב הרבה, ודע לך שמעשיך שלא טובים קלקלת אותו. ואם שואל על בנים הם הבנים מתת אלוקים הם. ויש במזלך בנים. ואם שואל על הרווח ותיקון מעשים, ממעשיך עשה כי השעה מוכשרת ומועלת לך בתנאי תיזהר הרבה במצוות ואז ימלא השם כל משאלותיך.


11 רפידים: בן אדם באת לשאול על המחלוקת והמלשינות שדיברו עליך. דע לך השנים שלך הרבה הם. אוכלים פתך ושותים יינך ומדברים עליך ואתה מגלה סודך אליהם וזה מה שהזיק לך. ומזה עבר עליך חלוף טובות ברעות. לזה הרחק מאילו החברים הריקים ופוחזים והתחבר עם אנשים טובים כי יש בהם תוחלת נכונה ושינוי מעשים לטוב.


12 מדבר סיני: בן אדם הדבר אשר בלבך אתה מצפה מתי יצא לאור שבא לידך. ואתה מסתפק אם יבוא לידך או לא. אחר מעט זמן תגיע לחפצך ואתה מצפה על עניינים ישנים לעורר אותם. אבל לא זמן עכשיו המתן מעט ויבוא לך התשועה.


13 קברות התאווה: בן אדם ליבך נוקף כי צרה עתיד לבוא עליך, לכך עשה כופר נפשך ושוב לה' בכל לבך וצדקה ותפילה וזעקה מבטלים כל גזרות קשות ורעות. ויהפוך ה' אלוהך לך את הקללה לברכה.


14 חצרות: בן אדם אתה מבולבל בלבול גדול מרוב הדברים שלא נעשו כרצונך ולבך בל עימך. יען שהשעה רחוקה לך קום לך לך אל מקום אחר. וישתנה מזלך לטוב.


15 רתמה: בן אדם היזהר לעשות מלאכתך בחכמה ובעומק דעתך. ולא במראה עיניך דווקא ואל תיבהל את רוחך ואל תמהר בשום עניין כי פרי המהירות – חרטה. ומגיד השעה הזאת בעשיית חפצך מצד גדולים וקרובים ואם הוא עניין מעניין הדרך – בוא יבוא ברינה וסימן טוב ליציאת הדרך.


16 רמון פרץ: הגורל מגיד שיש לך מחלוקת עם קרובך והוא על עניין קניית ממון ודבר אחר. לך התרפס ורהב רעיך ואל תעש איתם מלחמות. ואתה מתיירא מאדם אחד שהוא תקיף ממך אם תוכל להכניעו. אל תירא אותו כי לא יכול לעשות מאומה אם אתה הולך על קו היושר. ואם על האבדה באת לשאול – אם תמצא או לא. קרוב להיות תמצא. ומזלך ימים שעברו היו טובים מאלה. תן צדקה כפי ערכך ויחזור לטוב.


17 לבנה: בן אדם בשאלה הזו יבוא לך שמחה רבה ושמועה טובה או מכאן או מארץ מרחקים. ואם יש לך אישה ומעוברת, קרוב בן זכר תלד. ויהיה בסימן טוב.


18 רסה: בן אדם אתה שואל על הרווח וקיבוץ ממון. ואין אתה מביט אחריך שמדברים רעות אחריך יומם ולילה ויכנו לך שם לא טוב. ודע כי מזלך טוב הרבה ולבך נקי ובר. הרחק ממך עיקשות פה ולזות שפתיים. כל אויביך יפלו תחתיך. ולעניין המחשבה שיש בדעתך ומסופק בה אם רוצה לעשות אם לאו עשה אותה במהרה ובצנעה וטוב לך.


19 קהלתה: בן אדם אתה שואל על עניין אב ואם או בן או אח או אחות או קרוב איך הם, ומצפה איזה דבר מהם או מאחרים. דע כי דברים קשים יגיעו לאחד מהם. ולך מגיד על בשורה טובה כגון חזרת אבדה לבעליה או קניית מלבושם וכו'. ותיזהר מקריאת שמע על המיטה ויתרומם מזלך.


20 הר שפר: בן אדם אתה שואל על מי שיש לו כאב או חולי או לבקש עצה על דבר הטמון בחבלי לבך. דע דחולי – ישנה הרופא או התרופה ויתרפא. ומה שיש בלבך לדרך טוב ולמסחר טוב. חוץ ממסחר עבדים ובע"ח.


21 חרדה: בן אדם התאווה שיש בלבך מייחל ומצפה מתי תבוא לידך. ואתה מבקש עצות מרחוק ועורמות ותחבולות לבוא עד תכליתה. ואל תדחק את השעה סוף הכבוד לבוא, דום לה' והתחולל לו וימלא משאלותך.


22 מקהלות: בן אדם דע לך כי כבוד גדול יזדמן לך. ואם שואל על החולה – יתרפא. ואם אדם שהלך למרחקים או יבוא מהרה או יבוא איגרת ממנו. ואם על חולה חוליו קשה וצריך לבקש עליו רחמים.


23 תרח: בן אדם אתה דומה לאישה שיושבת על המשבר בהקשותה בלידתה וחבלי לידה הולכות ובאות לה ולא ילדה, כן אתה דומה. בדומה – תתקן מעשיך כי מקרב ימים ולהלן נתמעטה הצלחתך מבלי סיבה כפי דעתך, אבל יש סיבה גדולה. הרחק זה המידה הגרועה שיש בך ויתרומם מזלך.


24 תחת: בן אדם אתה שואל על שיתוף וחיבור ונישואי אישה. ודע טוב הדבר להכניע לרשותך אבל בדבר להוציא מרשותך – לא טוב. ומזלך טוב ומורה טוב. ברם שלט בך עין הרע ותלבש עליך איזה קמעה וסגולה לעין הרע וייטב מזלך.


25 מתקה: בן אדם אתה שואל על בנים או על הצלחת מעשים המחשבה שיש בלבך הסתר אותה. ובמזלך טוב וקשה מעט לבנים ואין לך מזל מקרוביך. ומשוכבת חיקך שמור פתחי פיך ומכיוון שכך לא תגלה סודך לחברך ורעיך פן תפסיד תוחלתך ולא יצא לאור מחשבתך אשר אתה בוטח בה. ומזלך טוב. והצנע לכת עם אלוהך.


26 חשמונה: בן אדם אני רואה שאתה שואל כמה דברים בבת אחת ואי אפשר לתפוס החבל בב' ראשין. לכן הסר ממך הבלבולים כי מרוב הדברים והמחשבות הזרות שיש בלבך סוף סוף יהיה דבר שלא כרצונך. וגם שהשעה דחוקה לך דע כי לא מזל היום גורם כי אם מזל השעה גורם. והדבר שיש בלבך – תצניעהו ולא תגלה לשום אדם. ומכאן לב' חודשים עוד שאל פעם ב' עליו ותמצא תשובה נכונה. ומן השמיים ירחמוך.


27 מוסרות: בן אדם אתה שואל על חולי אם יתרפא או דאגה או מריבה. וזה זמן זמנים אשר דעתך גולה נעה ונדה פעם בכה ופעם בכה הפכפך. החזק בדעת אחד ובעניין אחד או במלאכה אחת כי מימיי לא נצחני כי אם בעל מלאכה אחת. ומזלך טוב ומקובל בעני הבריות ממיעוט דעתך וקלות מעשיך – המה ירחיקוך.


28 בני יעקן: בן אדם אתה שואל על דבר חפץ או אהוב או חשוק או זיווג או ללכת לעיר אחרת. ודע לך באלו הימים אם תלך או תחפש הטוב בעסקיך.


29 הר הגדגד: בן אדם כמה כבר אתה במחשבה הזו. חוזר על זאת המחשבה חפש דרך האמת וערך האמת. ואל תיבהל ותערבב עצמך במסעות שווא ומדוחים והבלים ודמיונות. כי מזלך טוב והרבה. מדובר בו נכבדות. וגם העת והזמן אינו מוכשר עימך. התפלל אל השם ויושיעך.


30 יטבתה: בן אדם שאלת בחכמה על זה והדבר אשר טמון בלבך ואליו אתה מצפה שיצא לאור מאויך כי יהיה. ותגדיל הבטחתך בהאל יתברך ואל תירא משום אדם. כי מגן הוא לכל החוסים בו.


31 עברונה: בן אדם אתה שואל על יציאת הדרך או על הפרדת חבר. או העתקה ממקום למקום. ודע אם לדרך מי שנתן לך זה העצה לדרך – היא עצה נבערה. המתן מעט עד עבור ב' חודשים ולך ותצליח. ואם שואל על עניין ממון או קניית קרקע – יש לך מזל בעשיית חפצים מתאוות לבך. אמנם בעזרת רעים ואוהבים.


32 עציון גבר: בן אדם על מה כל כך אתה קפדן ובעל מריבות ובורח ממצוות ה'. דע לך הכעס בקרב כסילים ינוח. ומזיק לבעליו וחזור בתשובה. ואם שואל על עושר ועל זיווג או דבר אחר, דע לך במזלך הכול טוב והכול יבוא על נכון ותהיה עשיר בינוני. ברם שוב אל ה' ויצליח דרכך.


33 קדש: בן אדם אתה ערום וחכם אך מבולבל מעט. ואינך מיושב בדבר אחר. התיישב ותן דעתך וחשוב אחרית דבר מראשיתו, ותהיה טוב. וכל דרכך יכונו.


34 הר ההר: בן אדם אל תרבו תדברו גבוהה גבוהה. הן אמת שיש לך חכמה ובינה ודעה והשכל ואוהב המצוות ורודף אחריהם ואוהב החסד והרחמים. אמנם אתה גבה לב ומדבר הרבה דברים שאינם כדאיים לך. הרחק ממידת הגאווה ואחוז במידת הענווה והשפלות וייטב מזלך.


35 צלמונה: בן אדם אתה דומה כגדי בספינה שאינו מרגיש ואינו נותן לב – על שום דבר ואינו דואג כלום. וכן אתה תמיד רודף אחר השירים והניגונים ואוהב השחוק והליצנות ומזלך טוב והבריות אוהבים אותך ומכבדים אותך מכוח מזלך. ואחר עבור איזה שנים ייפול בידך ממון רב. אם אתה פיקח תשיגהו.


36 פונון: בן אדם אתה שואל על דבר אחד שנגנב ונאבד. או כמו חולה מסוכן או דבר שמפחד עליו הרבה. ראוי לך לפחד לפי שעה. שהשעה אינה מוכשרת עכשיו. עבור שמונה ימים יהיה לשלום ולשמחה כל מה שיש בלבך.


37 אובות: בן אדם אתה שואל על פחד מעושק אדם. ואם יהיה לך נסיעה וחיבור בכתיבה או על קטטה או היזק שהזיקוהו. אל תירא ואל תחת משום אדם. והכול יהיה לטוב בעזרת רעים ואוהבים.


38 עיי העברים: בן אדם עד מתי עצל תשכב מתי תקום משנתך העולם צריך עסק וחשק והשתדלות גדולה. והיינו דאמרי אינשי זריזות חצי מזל, ומזלך וכל פרנסתך מיגיע כפך. ולא תראה לא עשירות, ולא עניות, ולא נחת, ולא ישיבה. כי כן מזלך בעולם.


39 דיבון גד: בן אדם מזלך בזה העולם. יהיה כל עמלך ופרנסתך מאנשים. כן יהיה בכל עסקיך. ואם אתה שואל על אחריתך דע לך אחריתך טובה מראשיתך. אם כלכלת במשפט דבריך ובנים ובנות יש במזלך. ומן הנשים תמצא קורת רוח ונחת רוח. והמחשבה שיש בלבך בקרב ימים תצא לאור. אך התפלל אל ה' בכל לבך ויוציאה לטובה ולברכה.


40 עלמון דבלתימה: בן אדם אתה שואל על דבר שאתה מתאווה לעשותו כגון לקנות ולמכור או לדעת סוף דבר על אשר נעלם ממך.ודע בכל אשר תעשה תצליח ודברים נסתרים שיש בלבך יצאו לאורה. שוב נעברה שיש בידך שנעשית לך כהיתר ואינך מרגיש בה וירום קרניך ויתנשא מזלך ותהיה בהצלחה רבה.

פרסומת
41 הרי העברים: בן אדם אתה שואל על דרך או על מי שהלך למרחקים. ואו על עניין אבדה או דבר אבדה שיצא מתחת ידך. ודע על עניין היציאה או אבדה הדבר קשה מעט ועל עניין ההכנסה להכניס מרשותך טוב לכל דבר. ואני מבשר אותך בקרב ימים יבוא לך בשורה טובה ושמחה והרחק מהגאווה כי הגאווה מזקת למזלך כאש לנעורת. בחר במידת הענווה וייטב מזלך.


42 ערבות מואב: בן אדם אתה שואל על כסף או זהב ודברים אחרים אם ייכנסו לידך. ודע מזלך טוב ולא ישוב מפני כל. אמנם עין הרע שלט בך ובמזלך. עשה לך קמע מומחה ותלה עליך והרחק מאנשים רעים ודבוק באנשים הטובים וייטב מזלך.

מוגש בברכה

יצחק אהרון

יועץ, חוקר ומרצה של תורת הקבלה. ראש מרכז "חכמה" המרכז לקבלה וליהדות בפתח תקוה. מפרסם מאמרים שבועיים בעיתונות המקומית בפריסה ארצית, עורך את מדורי הקבלה באתרים ynet,walla, ומשדר בקו המומחים של רדיו 103FM וברשת ב' בימי שישי בתוכנית "מה יהיה" עם יואב גינאי. 03-9220784 . www.kabalah.co.il

© כל הזכויות שמורות•החומר באתר זה מוגש בברכה מטעם יצחק אהרון ו/או "חכמה" המרכז לקבלה למען הגברת המודעות ולשיפור איכות החיים של כל אחת ואחד. בשל כך הוא מותר לשימוש והפצה ללא הגבלה ובתנאי שתוכנו לא ישונה ויצויין מקורו.

 



תגיות המאמר: קבלה, גורל, חכמה, יצחק אהרון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוגש בברכה
www.kabalah.co.il
יצחק אהרון ראש מרכז "חכמה" מייעץ חוקר ומרצה של תורת הקבלה.מפרסם מאמרים שבועיים בעיתונות המקומית בפריסה ארצית. עורך את ערוץ הקבלה באתר Y NET של ידיעות אחרונות. משדר תוכנית יעוץ בקו המומחים של רדיו 103FM ובימי שישי ברשת ב' בתוכנית "מה יהיה" עם יואב גינאי. טלפון 03-9220784

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יצחק אהרון

מאת: יצחק אהרוןקבלה06/02/121470 צפיות
הנפש האנושית מלאה פחדים, מודעים ושאינם מודעים. חלקם נצברים ונאספים במהלך חיינו כחלק מהשפעות חברתיות וסביבתיות, וחלקם מולדים. יובן כי קשת האמונות והסממנים לשמירה והגנה מפני עין הרע כמוהם כים הגדול. אך מעל לכולם שוכנת לה בבטחה החמסה. על משמעותה ומקורה של החמסה במאמר שלפניכם.

מאת: יצחק אהרוןקבלה06/02/121207 צפיות
לצערי הרב החברה המודרנית עם כל הישגיה הרבים לא השכילה להפנים את העובדה כי יש להתייחס אל האישה כשווה בין שווים, ועדיין עינינו הרואות את מקרי ההתעללות הרבים אותם האישה חווה הן בתא המשפחתי ,במקומות העבודה ואפילו ברחוב, שם מייחדים לנשים מסלול נפרד להליכה ונסיעה בתחבורה ציבורית ועד כדי השפלה ביריקה על ילדה רכה בשנים, שהיורקים השפלים מיטיבים לבטא את מידתם הרעה והלא מתוקנת הרואה בילדה קטנה כמעוררת את היצרים רחמנא לצלן.

מאת: יצחק אהרוןקבלה06/02/121337 צפיות
מאז ומעולם הנושא הבוער ביותר בקרב בני האדם היה תחום הזוגיות והאהבה. מי אינו רוצה למצוא את בן/בת הזוג המתאים לו ביותר? מי אינו רוצה למצוא זוגיות חיובית שתמלא את עולמו ותשלים אותו? מי אינו רוצה מערכת זוגית נכונה ותקשורתית? בדברים הבאים אגיש לכם הקוראים כלי בסיסי לבדיקת ההתאמה הזוגית באמצעות חישובי גורלות. אציין כי אין לראות בכך גורל זיווגים מלא אלא לכל היותר זיהוי נקודות החולשה או החוזק בקשר שלכם.

מאת: יצחק אהרוןקבלה06/02/121149 צפיות
תקופת ימי ט"ו בשבט נושאים עימם ריחות של שינוי באוויר. תחילתה של תקופה חדשה בפתח הטבע משנה פניו, השמים מתבהרים וקרני השמש פורצות מבעד לעננים, מאירות ומלטפות בחמימות עדינה כיד מלטפת. שירת ימי החורף כמעט בסיומה וניתן להבחין בבואו של האביב המתקרב. עתה הבשילו התנאים להתחדשות ולפריחה מחודשת שבסופם האילנות יצמיחו פירותיהם.

מאת: יצחק אהרוןקבלה13/12/111153 צפיות
אחד הדיברות אוסר על עבודה זרה, יצחק אהרון מחבר בין עבודה זרה לסקרנות ומסביר על הקשר ביניהם לתחושת הריקנות שאנו עלולים לחוש בחיינו

מאת: יצחק אהרוןקבלה13/12/111229 צפיות
חכמת הקבלה מלמדת כי לכל דבר גשמי שקורה לנו יש מקורות רוחניים וכל פעולה שאנו מבצעים מושפעת מהמזל המלווה אותנו. יצחק אהרון מלמד על כוחותיה של עין רעה ועל מה נוכל לעשות כדי לבטל את השפעתה

מאת: יצחק אהרוןקבלה17/07/111399 צפיות
מאז ימי עולם לימדו חכמי הקבלה כי לאותיות השפה העברית, בהצטרפותן לתיבה הנקראת "שם האדם", כוח רוחני עצום ורב המסוגל להשפיע על המזל ועל מאורעות החיים הנעשה עד לפרטי פרטים. לכן אין זה פלא שחכמת הקבלה עוסקת בכך רבות ומקדישה לנושא ספרות ענפה

מאמרים נוספים בנושא קבלה

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1937457 צפיות
מעשה בזוג, בעל ואישה שחיו להם באושר ובשלום, גם פרנסה היתה להם ברווח אך דבר אחד העיב על אושרם, הם לא זכו להיפקד בילדים

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1936320 צפיות
ביום ל"ג בעומר מציינים את יום הילולת רבי שמעון בר יוחאי כאשר הספר המזוהה איתו ביותר הוא ספר הזוהר הקדוש, ספר יסודי בתורת הקבלה.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1927996 צפיות
"רבי שמעון הצדיק, באתי לציון במיוחד לכבודך על מנת לספר את שערות בני יחיד אשר נתן לי האלוקים בזכותך, קיימתי את נדרי, אתמול הבאתי אותו חי וגזזתי את שיער ראשו בשירה ובזמרה, איך עתה אוכל לסוע מכאן בלעדי בני יחידי.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1929639 צפיות
ידוע ומפורסם שלהחזיק את ספר הזוהר בבית זה מעין כלי מחזיק ברכה, כמו קמע שמסוגל לישועות רבות ולכן אנשים רבים מכל המגזרים מחזיקים בביתם את ספר הזוהר הקדוש, יתרה מכך ישנם גם הלומדים בספר הזוהר כיוון שהלימוד ב...

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191667 צפיות
כל אחד חשוף לעין הרע בפרט תינוקות יפים, אנשים בעלי כישרונות, עושר, מעמד מיוחד ועוד. הדברים הטובים האלה מושכים איתם עין הרע כיוון שהם גורמים לקנאה ולצרות עין, ובמקום שיש צרות עין וקנאה בא עין הרע על האדם.

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191295 צפיות
שתשעים ותשעה אחוז מהמתים מתו מחמת עין הרע, ורק אחוז אחד מת בדרך ארץ, דהיינו משום שהגיע זמנו. הנה יוצא מדברי הגמרא, שיש מציאות של עין הרע בעולם.

מאת: בתיה כץקבלה07/01/191609 צפיות
גם לאחר פטירה של אדם קרוב ניתן להועיל לו ולשמח אותו על ידי שנעשה לו תיקון לנפטר, אותו תיקון שמביא לנשמתו נחת רוח גדולה, גורם למירוק עוונות של הנפטר ועושה עילוי נשמה גדול בעולמות עליונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica