חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם קפה למשרד הוא חובה?

מאת: avibenzviקפה23/11/20101073 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכול מקום עבודה חשוב לגרום הן לעובדים והן לאורחים המבקרים במקום להרגיש נוח ולהרגיש חשובים ומוערכים. רושם חיובי הוא אחד הדברים החשובים ביותר לכול בעל עסק בכול מקצוע. על מנת להעניק ערך מוסף, תחושת נוחות וקבלת פנים נעימה חשוב להוסיף למקום העבודה גם אלמנטים שאינם קשורים ישירות לעיסוק הכללי של המקום. קפה למשרד הוא אחד האלמנטים הללו.

כאשר מוצבת פינת קפה במשרד או אולם מכירות למשל העובדים וגם המבקרים במקום יוכלו ליהנות מקפה מרענן וטרי בכול שעות היום. הערך המוסף שמתקבל מקפה למשרד גבוה בהרבה מן ההשקעה הנדרשת. עובדים שמקבלים קפה למשרד יהיו מרוצים יותר ממקום עבודתם מעובדים שלא ניתנת להם האפשרות ליהנות מקפה או משקאות חמים אחרים בשעות העבודה. למעשה, קפה למשרד נחשב כדבר חובה בכול מקום עבודה והעדר של פינת קפה יכול ליצור רושם של חוסר אכפתיות מצד המעביד ואי דאגה לצרכים בסיסיים של עובדיו.

כשמדובר באורחים שמגיעים למשרד הרי הגשת קפה היא דבר מקובל וראוי. אם לא תוכלו להציע לאורחים שלכם קפה אתם עלולים להעביר רושם גרוע ביותר. קפה למשרד בו מבקרים אורחים או לקוחות הוא חובה של ממש. יותר מכך, מומלץ להשקיע במכונת קפה למשרד שכן הקפה מן המכונה איכותי יותר ומעניין יותר וכך תוכלו ליצור רושם של קידמה, שפע ויוקרה. מכונות קפה למשרד לא חייבות להיות היקרות ביותר או היוקרתיות ביותר. מכונת קפה סטנדרטית שאינה דורשת הוצאה קיצונית או תחזוקה יקרה ניתן לרכוש כמעט בכול מקום.

קפה למשרד טומן בחובו יתרון נוסף. מכיוון שקפה, יותר מכול משקה אחר מעורר וממריץ הרי שעובדים אשר שותים קפה יהיו גם הם בעלי מרץ ועיירתיים יותר. כמובן שגם כאן מכונת קפה למשרד יעילה יותר מפינת קפה רגילה. מכונת קפה למשרד תגרום לעובדים לגשת אל פינת הקפה לעיתים קרובות יותר ולקבל את "זריקת" המרץ שהם זקוקים לה. ישנם אלו שיאמרו כי עובדים אשר מבלים זמן יקר בפינת הקפה אינם תורמים ואינם מועילים אך חשוב לזכור שעובד שממלא את חובותיו כראוי עשה זאת עם קפה למשרד או ללא קפה, הקפה סך הכול יאפשר לו לעשות את עבודתו מהר יותר ובזריזות רבה יותר.

כאשר אנו בוחרים סוגים של קפה למשרד או מתלבטים בין פינת קפה רגילה למכונת קפה חשוב לקחת בחשבון את מידת ההשקעה השאנו מבקשים להשקיע בעובדים במשרד ובמבקרים בו. קפה יוקרתי אכן יעשה רושם טוב יותר ומכונת קפה אף יותר מכך. יחד עם זאת ישנו שיקול של מחיר והוצאות נלוות. מכונת קפה זקוקה לתחזוקה וניקוי וכן לתיקון מפעם לפעם, פינת קפה גם כן יש לתחזק ולנקות אך ניתן לומר בבטחה כי הטרחה וההוצאה קטנה יותר.

 



תגיות המאמר: קפה למשרד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי בן-צבי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת avibenzvi

מאת: avibenzviמתכונים ואוכל - כללי23/01/11974 צפיות
הקפה הוא מאותם דברים קטנים יחסית המשפרים את התחושה הכללית ומסייעים ליצור תחושה טובה גם לאדם עצמו וגם בעת מפגש עם אנשים אחרים ולקוחות בפרט. קפה טוב מעיד על מי ששותה אותו לא פחות ואולי אף יותר מדברים אחרים כגון לבוש או התנהגות. על זאת ועוד במאמר שלפניך.

מאת: avibenzviקפה19/12/10816 צפיות
עבור אוהבי אספרסו אמיתיים, משוגעים לדבר ומשקיענים רציניים, הכנת אספרסו בבית היא הנאה גדולה. במאמר זה נסביר על הכלים הדרושים להשלמת המשימה.

מאת: avibenzviצרכנות14/12/10885 צפיות
מכונות קפה הן פינוק אמיתי לכול אוהבי הקפה, טרם קניית מכונות קפה יש לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים

מאת: avibenzviקפה18/11/101031 צפיות
ישנם מספר סוגים של מכונות אספרסו, להלן תיאור כל אחת מהם

מאת: avibenzviקפה17/11/101306 צפיות
אספרסו הוא בין המשקאות הפופולריים ביותר

מאמרים נוספים בנושא קפה

מאת: בני דואניקפה20/07/164293 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: דודישקפה04/05/146295 צפיות
50 גוונים של אפור: מאחר ואני עוד לא גיבשתי החלטה, החלטתי לצאת ולבדוק את העובדות עם מומחים. שאלנו אותם על היתרונות והחסרונות של תה, קפה וכן תה ללא קפאין ואלו התשובות שקיבלנו.

מאת: שלום כהןקפה24/03/147330 צפיות
כאשר אתם מחפשים מכונות קפה למשרד, אתם ודאי מעוניינים ברמת קפה איכותית, מכונות עמידות ואיכותיות ובעלות סבירה. המבחר והאפשרויות הרבות בתחום זה מבלבלות וקשה לעתים לקחת החלטה לגבי מכונת קפה בביטחון ובלב שלם. קפה עלית לעסקים העלה את הרף בשוק זה של מכונות קפה והביאה אותו למצוינות ואיכות בכל היבט אפשרי.

מאת: אריאל בן-נוןקפה05/01/148332 צפיות
הצבת מכונת קפה בבית העסק היא ללא ספק פעולה עליה יברכו אתכם לא מעט לקוחות, קולגות וגם צוות העובדים. מכונות הקפה המודרניות הן מכונות קטנות ויעילות במיוחד המסוגלות לספק לכם כמות אדיבה של ספלי קפה טעים ואיכותי בזמן הקצר ביותר. על מנת להבטיח לעצמכם רכישה של מכונת קפה איכותית לבית העסק, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות.

מאת: אריאל בן-נוןקפה15/12/138312 צפיות
פינת הקפה המשרדית היא ללא ספק אחת מעמדות העבודה הכי חשובות במשרד, שם מתחילים שיחות קטנות בין העובדים שיכולים להוביל לרעיונות גדולים, סביבה מתנהלים דיונים שונים אודות מקום העבודה, ובעיקר היא מסמלת את ההווי החברתי של המשרד.

מאת: אריאל בן-נוןקפה29/10/138228 צפיות
כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים ספק עבור מכונות קפה למשרד תחום מכונות הקפה למשרד משגשג בשנים האחרונות הודות למגוון ספקים הצומח באופן תדיר, מחירים אטרקטיביים ובעיקר בזכות האהבה לקפה בישראל

מאת: tkidumקפה04/07/131810 צפיות
בשבוע שעבר נתקעתי בפקק בכביש החוף, ומחשבות עלו לי בראש. למה אין דוכן קפה בכל הדרך הארוכה הזו? לא חסרים נהגים עייפים בדרך, מבואסים ושבוזים מהפקקים הארוכים בכל בוקר ובכל ערב. אז חשבתי, למה שאני לא אפתח דוכן בעצמי? אז דיברתי עם חבר טוב והתחלנו להעלות רעיונות. חשבנו על הקמת מספר דוכנים לאורך הכביש, ובשני צידי הדרך. בגלל שעיקר הפקקים בשעות הבוקר והערב, הדוכן יהיה פתוח בעצם רק לחמש שעות במשך כל היום. כך שזה לא יפגע לנו בעבודה, ועדיין תהיה לנו הכנסה נוספת, וסטארט-אפ נחמד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica