חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירועים עסקיים

מאת: בני דואניקפה20/07/20164289 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע. אם אתם רוצים בעצם לשדרג את האירוע שלכם, עומדות בפניכם שלל אופציות, כאשר ביניהן ניתן למנות עגלות קפה לאירועים, כיבוד קל ועוד.

אנשים רבים תוהים מה נדרש בכלל לקיום של אירוע עסקי, מה מתרחש בו או אפילו איזה כיבוד נהוג להביא לאורחים. בכדי לעזור לכם ולארגן לכם את המחשבות, במאמר הבא נפרט ונרחיב אודות כל אחת מהסוגיות הללו.

מה נדרש לאירוע עסקי?

בכדי לקיים את האירוע העסקי שלכם כראוי, בדרך כלל מומלץ להוסיף אופציה של קייטרינג אשר תקלע לטעמם של כל אחד מהאורחים. לצד זאת, אם מדובר בהרצאה או כנס, חשוב שהנושא ידבר אל רוב האורחים ובעצם יעניין אותם.

בכל אופן, בכדי להיות בטוחים שהאירוע שלכם הוא באמת מה שאתם שואפים שיהיה, עליכם פשוט לוודא שהקהל שלכם יתעניין בתוכנו, כאשר לצד זאת הוא יקבל כיבוד קל ושתייה אשר תגרום לו להרגיש בנוח בזמן האירוע.

איזה קייטרינג מתאים לאירוע?

ישנם לא מעט אופציות של קייטרינג לאירועים בכלל ולאירועים עסקיים בפרט. אך אם מדברים על אירועים עסקיים, אחד הדברים הנפוצים ביותר הוא השימוש באופציה של עגלות קפה. לא מעט מארגנים של אירועים עסקיים בוחרים להוסיף עגלות קפה לאירועים שהם מארגנים.

בכל אופן, לצד האופציה של עגלות קפה, תוכלו להוסיף עוד כיבוד כמו פיצוחים קלים, שתייה קלה ועוד מאכלים קלילים כמו מאפים.

מה מתרחש באירוע עסקי?

אירועים עסקיים הם בדרך כלל כנסים, הרצאות וישיבות צוות של עובדים בחברה. בדרך כלל נהוג לשתף רעיונות, לשמוע דעות אחרות ואף להעשיר את הידע באירועים מן הסוג הזה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162248 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165710 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164606 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163493 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162513 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל07/10/153615 צפיות
נופש בברלין הינו נופש מיוחד, כזה אשר ישאיר רושם אצל כל סוג של מטייל. בין אם מדובר במטיילים בודדים ובין אם במשפחות, כל אחד ימצא את מבוקשו. כך למשל, העיר מכילה בתוכה אינספור אתרים היסטוריים מיוחדים אשר הביקור בהם עם הילדים הינו מומלץ למדי.

מאמרים נוספים בנושא קפה

מאת: דודישקפה04/05/146293 צפיות
50 גוונים של אפור: מאחר ואני עוד לא גיבשתי החלטה, החלטתי לצאת ולבדוק את העובדות עם מומחים. שאלנו אותם על היתרונות והחסרונות של תה, קפה וכן תה ללא קפאין ואלו התשובות שקיבלנו.

מאת: שלום כהןקפה24/03/147328 צפיות
כאשר אתם מחפשים מכונות קפה למשרד, אתם ודאי מעוניינים ברמת קפה איכותית, מכונות עמידות ואיכותיות ובעלות סבירה. המבחר והאפשרויות הרבות בתחום זה מבלבלות וקשה לעתים לקחת החלטה לגבי מכונת קפה בביטחון ובלב שלם. קפה עלית לעסקים העלה את הרף בשוק זה של מכונות קפה והביאה אותו למצוינות ואיכות בכל היבט אפשרי.

מאת: אריאל בן-נוןקפה05/01/148330 צפיות
הצבת מכונת קפה בבית העסק היא ללא ספק פעולה עליה יברכו אתכם לא מעט לקוחות, קולגות וגם צוות העובדים. מכונות הקפה המודרניות הן מכונות קטנות ויעילות במיוחד המסוגלות לספק לכם כמות אדיבה של ספלי קפה טעים ואיכותי בזמן הקצר ביותר. על מנת להבטיח לעצמכם רכישה של מכונת קפה איכותית לבית העסק, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות.

מאת: אריאל בן-נוןקפה15/12/138310 צפיות
פינת הקפה המשרדית היא ללא ספק אחת מעמדות העבודה הכי חשובות במשרד, שם מתחילים שיחות קטנות בין העובדים שיכולים להוביל לרעיונות גדולים, סביבה מתנהלים דיונים שונים אודות מקום העבודה, ובעיקר היא מסמלת את ההווי החברתי של המשרד.

מאת: אריאל בן-נוןקפה29/10/138226 צפיות
כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים ספק עבור מכונות קפה למשרד תחום מכונות הקפה למשרד משגשג בשנים האחרונות הודות למגוון ספקים הצומח באופן תדיר, מחירים אטרקטיביים ובעיקר בזכות האהבה לקפה בישראל

מאת: tkidumקפה04/07/131808 צפיות
בשבוע שעבר נתקעתי בפקק בכביש החוף, ומחשבות עלו לי בראש. למה אין דוכן קפה בכל הדרך הארוכה הזו? לא חסרים נהגים עייפים בדרך, מבואסים ושבוזים מהפקקים הארוכים בכל בוקר ובכל ערב. אז חשבתי, למה שאני לא אפתח דוכן בעצמי? אז דיברתי עם חבר טוב והתחלנו להעלות רעיונות. חשבנו על הקמת מספר דוכנים לאורך הכביש, ובשני צידי הדרך. בגלל שעיקר הפקקים בשעות הבוקר והערב, הדוכן יהיה פתוח בעצם רק לחמש שעות במשך כל היום. כך שזה לא יפגע לנו בעבודה, ועדיין תהיה לנו הכנסה נוספת, וסטארט-אפ נחמד.

מאת: אריאל בן-נוןקפה04/06/131607 צפיות
ניחוח קפה במשרד ריח של קפה טחון מזכיר ריח של בית קפה איכותי, או לחילופין ריח של שוק בו מגישים באחד הדוכנים קפה שחור הישר מן הפינג'אן. לרוב האסוציאציה אינה של חברת הייטק או משרד עורכי דין. האם כך?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica