חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוטוקאד - תוכנת השרטוט הטובה בעולם!

מאת: אפרתתוכנה28/11/20101219 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות חלה התפתחות טכנולוגית משמעותית בכל הקשור לעולם האדריכלות. אם בעבר בניית מודלים ואבות טיפוסים הייתה מורכבת וארוכה כיום קיימות בשוק תוכנות ממוחשבות המאפשרות הדמיה אדריכלית ברמות הגבוהות ביותר. אחת התוכנות הבולטות בשוק היא אוטוקאד מבית חברת התוכנה Autodesk.

תוכנה זו היא כלי מרכזי בקרב קהילת האדריכלים והמעצבים ושמישה מאוד בבתי הספר והמכללות לעיצוב ואדריכלות. סטודנטים רבים נדרשים לעבור הכשרות בשימוש בתוכנה, כאשר קורס אוטוקאד מאפשר לסטודנטים ואף למעצבים, אדרכלים, אדריכלי נוף, הנדסאים, מעצבים תעשייתיים, מהנדסי רכב ומכונות ומעצבי פנים להכיר את רזי התוכנה והיכרות עם אפשרויות שרטוט בדו ובתלת מימד בצורה ממוחשבת וקלה. הקורס מקנה לסטודנטים כלים מעשיים לניצול התוכנה לצרכים שונים בעבודתם, בדגש על שרטוט, תכנון נכון וביצוע הדמיות ממוחשבות למודלים שונים.

קורס אוטוקאד בארכיטקטוב מאפשר לימוד עקרונות העבודה בדו מימד תוך התמקדות בהיכרות עם כלי הממשק, כלי השרטוט השונים ועזריהם, שימוש בפקודות שונות ליצירת, עריכת ושכפול מודלים ואובייקטים, עבודה עם טקסטים ושכבות מידע ושרטוט תוכניות שלמות.

קיימות אפשרויות נוספות בתוכנה שאותן יש לחקור וללמוד באופן יסודי על מנת לנצל את התוכנה עד תום. הקורס מאפשר ללמוד כיצד ליצור משטחים וגופים מוצקים, כלים שונים לשינוי ועריכת גופים תלת מימדיים, עבודה בגיליונות ושילוב של מצלמות המאפשרות ויזואליזציה והדמיה, יצירת מודלים תלת מימדיים בשילוב אובייקטים כגון אנשים, עצים, גופי תאורה, יצירת סרטי הדמיה ועוד.

ההדמיה האדריכלית והשרטוט הם הבסיס של עבודת האדריכל או המעצב והוא צורך בסיסי ומרכזי בעבודה היומיומית. קורס אוטוקאד מקנה למעצבים ולאדריכלים יכולת להוציא לפועל ולממש את חזונם ורעיונותיהם וליצור שרטוטים בהתאם. הקורס מאפשר לאדריכל ללמוד לעבוד בסביבת עבודה ממוחשבת תוך עמידה בלחצי זמן בהתאם ללחצי שוק העבודה.

כיוון שעולם זה הינו תחרותי במיוחד ישנה חשיבות רבה לרכישת הכלים והמיומנות הנדרשים על מנת לשלוט בתוכנה בכדי למצוא עבודה בתחום. השליטה בתוכנה הינה תנאי הכרחי למציאת עבודה ולכן מומלץ ללמוד ולהכיר את רזי התוכנה על מנת להשתלב בבטחה בתחום וליצור בעזרת התוכנה עולם חדש בתלת מימד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מחברת המאמר היא מצוות התוכן של אתר Slidex - מצגות להורדה והפקת מצגות עסקיות לקידום עסקים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרת

מאת: אפרתתוכנה23/12/10939 צפיות
מידע למתחילים ולמתקדמים על תוכנת אוטוקאד המובילה בעולם.

מאת: אפרתתוכנה09/12/101344 צפיות
חושבים לעבוד באדריכלות? רוצים להיות מעצבי פנים? חושבים על קריירה בשאר מקצועות השרטוט? קבלו את הדרך הטובה ביותר עבורכם להגיע ל"ארץ המובטחת".

מאת: אפרתתוכנה03/12/101312 צפיות
סקירה אודות כל היתרונות והחידושים הקיימים בתוכנת אוטוקאד 2011.

מאת: אפרתשיעורים פרטיים19/11/101695 צפיות
בארכיטקטוב תוכלו ללמוד קורס אוטוקאד 2012 שיקנה לכם כלים יעילים ומקצועיים כדי ליישם את עבודות השרטוט השונות באופן המהיר והטוב ביותר!

מאת: אפרתטיפים שיווקיים08/05/101312 צפיות
הכנתם מצגת עסקית וכעת אתם צריכים להציג אותה בפני הלקוח ולא יודעים איך? הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת בדרך הטובה ביותר!

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162646 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152275 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151859 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151783 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151800 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151796 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151666 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica