חפש מאמרים:
שלום אורח
16.10.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצגת עסקית - ככה תעשו את זה!

מאת: אפרתטיפים שיווקיים08/05/2010918 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אם חשוב לך שהזמן וההשקעה שלך במצגת עסקית שעמלת עליה ישיגו את המטרה מול הלקוח מומלץ מאוד
שהיא תהיה ברורה ושתקלע לרעיון שאתה מנסה להעביר. אחרי שסיימת, שים את עצמך בנעלי הלקוח ושאל
את עצמך - זה היה משכנע אותי? 

ראשית, מצגת היא רק כלי אחד מבין מספר כלים בעזרתם אתה אמור להעביר את המסר השיווקי שלך.
מטרת המצגת היא לעזור למסר שאתה רוצה להעביר ללקוח להיות ברור ולעבור בצורה קלילה, אך גם
ברורה ועניינית. לכן, חשוב שהאדם שמציג את המסר השיווקי בעזרתה, יהיה כריזמטי, וורבלי, ברור
ומסודר כשהוא נעזר גם ברשימה שהוא מביא עמו שתשלים את התמונה ותתן לו נקודות ציון במהלך הצגת הדברים.
מומלץ שלא להעמיס בפרטים - להפך, צריך להעביר את המסר בתמציתיות מירבית.

הוספת רקעים ותמונות בהחלט יכולה לתרום אם כי במינון נכון - עודף תמונות לא בהכרח יעזור להעביר את המסר, מנגד
צריך להמנע מעומס טקסטואלי שמקשה על הקהל להבין את המסר העיקרי. מכאן, שיש לשלב בין תמונות וטקסט ממוקד.
מומלץ להמנע מתמונות צבעוניות מדי או פרובוקטיביות מדי כיוון שהם יקחו את תשומת הלב של הנמענים
מהמסר שלך. הדברים האלה נכונים גם לקבצי שמע , ז"א שיש להשתמש בהם כדי למקד תשומת לב ברגע נתון
של המצגת, אבל לא להרבות בשימוש של קבצים כאלה שיסית את עניין הנמענים מהמסר העיקרי.

כדי לשדר רצינות:
1. להשתמש ברקעים כהים שעל גביהם יהיה טקסט בהיר ולהיפך - רקע בהיר עם טקסטים כהים.
2. להשתמש בגופנים המתאימים ביותר לאופי המצגת.

לסיום, בין אם מדובר בקהל יעד בדרג גבוה (כמו מנהלים) או נמוך יותר,                                                                         מומלץ להשתמש בשפה פשוטה ולא מתחכמת, במילים קצרות וטקסט נהיר.

קדימה, לעבודה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מחברת המאמר היא מצוות התוכן של אתר Slidex - מצגות להורדה והפקת מצגות עסקיות לקידום עסקים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרת

מאת: אפרתתוכנה23/12/10630 צפיות
מידע למתחילים ולמתקדמים על תוכנת אוטוקאד המובילה בעולם.

מאת: אפרתתוכנה09/12/101005 צפיות
חושבים לעבוד באדריכלות? רוצים להיות מעצבי פנים? חושבים על קריירה בשאר מקצועות השרטוט? קבלו את הדרך הטובה ביותר עבורכם להגיע ל"ארץ המובטחת".

מאת: אפרתתוכנה03/12/101002 צפיות
סקירה אודות כל היתרונות והחידושים הקיימים בתוכנת אוטוקאד 2011.

מאת: אפרתתוכנה28/11/10846 צפיות
בארכיטקטוב תוכלו ללמוד קורס אוטוקאד שיקנה לכם כלים יעילים ומקצועיים כדי ליישם את עבודות השרטוט השונות באופן המהיר והטוב ביותר!

מאת: אפרתשיעורים פרטיים19/11/101327 צפיות
בארכיטקטוב תוכלו ללמוד קורס אוטוקאד 2012 שיקנה לכם כלים יעילים ומקצועיים כדי ליישם את עבודות השרטוט השונות באופן המהיר והטוב ביותר!

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/19339 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/173103 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/173584 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/173869 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/151596 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica