חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נהיגה בשכרות

מאת: traffic-lawדיני תעבורה29/11/2010956 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת העבירות השכיחות והחמורות ביותר היא הנהיגה בשכרות. האלכוהול השתלט על הצעירים והשילוב שלו עם נהיגה עלול להיות בעל תוצאות חמורות. המשטרה מפעילה אכיפה מוגברת על עבירת נהיגה זו והעונשים עליה הוחמרו. נהג שנתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול חייב לשכור את שירותיו של עורך דין מרגע מעצרו.

נהיגה בשכרות מוגדרת כמי שיש בגופו אלכוהול ברמה גבוהה ממה שנקבע כמותר. גם נהיגה תחת השפעה של סמים משכרים נחשבת כנהיגה בשכרות וכן נהג ששותה משקה משכר בזמן הנהיגה. נהיגה זו לא מאפשרת לנהג לשלוט בגופו והיא מסוכנת ביותר לנהג ולציבור.

 השוטר מוסמך לעצור כל נהג חשוד לבדיקת שכרות. אדם שלא מסכים לעבור את הבדיקה ייחשב כאילו   עבר את עבירת הנהיגה בשכרות. הבדיקה מתבצעת על ידי מכשיר "הינשוף" הבודק את אחוזי האלכוהול בנשימת הנהג על ידי נשיפה שלו. במקרים בהם מתעורר חשד ברור שהנהג שיכור או אם הנהג היה מעורב בתאונת דרכים, השוטר  רשאי לבקש מהנהג  לעבור  בדיקת דם. בדיקות נוספות שהשוטר יכול לבצע הן לבקש מהחשוד  ללכת בקו ישר ולגעת באפו עם עיניים עצומות. בדרך זו ניתן לראות אם הוא הנהג אינו יציב מרוב אלכוהול. כמו כן ניתן להריח את ריח האלכוהול בנשימתו , לשוחח עימו כדי לבדוק אם הוא מצליח לדבר לעניין.

במקרה שנמצאו אחוזי אלכוהול בדם או בנשימת הנהג שהם מעל המותר, העונש הוא פסילת רישיונו למשך חודש. במקרה של תאונת דרכים העונש הוא פסילת רישיונו לתקופה שנעה בין חודשיים לשלושה, בהתאם לחומרת העבירה.

בהמשך, מוזמן הנהג לדיון בבית משפט לתעבורה וקיימת אפשרות של פסילה מנהלית. אם הנהג מורשע בעבירה של נהיגה בשכרות העונש המינימאלי הוא פסילת רישיונו לשנתיים מינימום וקנס כספי. כשמדובר בהרשעה חוזרת, הנהג צפוי לפסילת רישיון למשך ארבע שנים לפחות. אם הנהג השיכור היה מעורב תאונת דרכים הוא צפוי לעונש מאסר.

עורך דין המומחה בדיני תעבורה יכול לפעול למען הפחתת העונש והפחתת משך  פסילת הרישיון. עורך דין מקצועי ינסה להוכיח את חפותו של החשוד ולערער על אמינות ה"ינשוף", הנחשב ככלי בעייתי למדידת רמות האלכוהול. עורך הדין יכול לערער גם על צורת התנהלות הבדיקה ולגלות אם לא הייתה עמידה בנהלים. יש מקרים בהם שוטרים לא ממתינים רבע שעה כמתבקש מרגע שהנהג נעצר לבדיקת שכרות ועד לבדיקה על ידי  הינשוף השוטרים חייבים לוודא כי הנהג לא שתה, עישן, אכל או הקיא במהלך  רבע השעה הזו. השוטרים צריכים להחליף את פיית הינשוף כדי לוודא את דיוקו.  אם בדיקות אלה לא מתבצעות, תוצאות הבדיקה אינן אמינות.

למידע נוסף בקרו באתרנו:

http://traffic-law-il.com - עבירות תנועה בכביש || עורך דין תעבורה בתל אביב || תאונות דרכים בשגגה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ברכותינו על הצטרפותך לקהילת מנהלי האתרים המצליחים המנוהלים על ידי המערכת. כעת, כל מה שנותר לך הוא לשנות את תכני האתר הקיימים בתכנים שלך ולהצטרף להצלחה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת traffic-law

מאת: traffic-lawדיני תעבורה17/10/101008 צפיות
עולם דיני התעבורה הוא מורכב וכולל פרטים רבים אותם יש לדעת. ככל שהנהג ידע יותר על דיני התעבורה והעונשים הצפויים על עבירות תנועה , כך תהיה נהיגתו זהירה יותר.

מאת: traffic-lawחוק ומשפט - כללי19/09/10978 צפיות
ישנו מגוון של עבירות תעבורה אותם מבצעים נהגים. נהג המעורב בביצוע עבירה חייב ליצור קשר מיידי עם עורך דין המתמחה בדיני תעבורה. עורך הדין מכיר את רזי החוק והשיפוט ויוכל להגן באופן מיטבי על הנהג. נהג המנסה להגן על עצמו ללא עורך דין יכול למצוא את עצמו במצבים לא נעימים עם עונשים חמורים. להלן פירוט של עבירות תעבורה והדרך בה עורך הדין מגן על מבצע העבירה.

מאת: traffic-lawחוק ומשפט - כללי23/08/10903 צפיות
מדי יום נערכות עבירות תנועה שונות ברחבי הארץ. חלק מן העבירות נגרמות עקב אי ציות לתמרורים שהמסוכן בהם הוא חוסר ציות לתמרור עצור ומתן זכות קדימה.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182186 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171602 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161640 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152370 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152459 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151959 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152550 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica