חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך 5 שלבים לדייט מנצח!

מאת: 8דייטדייטינג29/11/20101571 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתרי הכרויות כבר הפכו שם נרדף לסצינת הדייטים הלוהטת של תל אביב. היום כבר ברור לכל כי אתרים אלו הפכו להיות כלי איכות ויעיל למציאת בני זוג עם או במקום הדרכים המקובלות.

אבל לפני שאתם רצים לצאת ללילה עמוס דייטים עם בני זוג פוטנציאליים שמצאתם באתרי הכרויות שונים, כדאי מאוד שתקראו את המדריך הזה לדייט מנצח. חמישה צעדים פשוטים שכל אחד חייב לדעת ולבצע לפני דייט.

שלב 1 - נא להתלבש בהתאם. חשבו על המקום אליו אתם יוצאים ובחור את פריט הלבוש בהתאם. אתם רוצים להיות אופנתיים ונינוחים בלבוש איתו אתם מגיעים. בנות, מומלץ שלא לבחור לבוש חושפני וסקסי מידי. ביגוד כזה עלול ליצור רושם לא מתאים אצל בן הזוג שלכם. בנים, אל תוותרו על השלב הזה, זה יוצר רושם מאוד טוב אצל הנשים וייתן לכם נקודות זכות שלא כדאי לוותר עליהן.

שלב 2 - תמיד תהיו מצחיקים. ידוע כי הומור שובר את הקרח. אז אל תהיו קפואים ומשעממים, הכינו מראש בדיחה או סיפור מצחיק או אלתרו במקום. בכל מקרה, כדאי שזה יהיה בטעם טוב באופן הפוגע בבן או בת הזוג או בסובבים אתכם.

שלב 3 - תהייו אמיתיים. אסור בשום אופן להתחיל קשר בשקרים. תמיד תהיו אמיתיים, גם אם האמת לא הכי נעימה, עדיף לספר את האמת ולהיות גלויים. אתם לא רוצים לחשוף פרטים שיקריים בעוד כמה חודשים או שנים אחרי שאתם כבר בקשר.

שלב 4 - תהיו מעניינים. אפשר לחשוב מראש על נושאי שיחה שמעניינם אתכם או לצפות בחדשות כדי שתהיו מעודכנים ואקטואליים. העצה הכי טובה היא פשוט לשאול את בן או בת הזוג שלכם שאלות. להתעניין בעבר, להתעניין בעתיד, בשאיפות ובחלומות. שיחה כזו יכולה להיות פורה לשני הצדדים ולתת תחושה טובה ורגועה לשניכם.

שלב 5 - היו קשובים. בעיקר בזמן השיחה, תהיו קשובים לצד השני ותנו לו או לה את הזמן להשמיע דברים. רובנו אוהבים לדבר על עצמנו אבל חשוב מאוד להקשיב ולא להתפרץ לדבריו של האחר.

אז אם אתם לפני דייט, זכרו את הטיפים שנתנו פה, יישמו אותם וצפו להצלחה. ואם הדייט לא הלך כמו שציפיתם, יש עוד הרבה דגים בים, אז לשמור על גישה חיובית ואופטימית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הסודות הקטנים שיעזור לך למצוא אהבה באתרי הכרויות, עכשיו במדריך אתרי ההכרויות שמשווה בין אתרים נבחרים ברשת האינטרנט ועוזר לך למצוא את האתר המושלם עבורך.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת 8דייט

מאת: 8דייטדיאטה30/01/111597 צפיות
כשאנחנו מקבלים החלטה להתחיל דיאטה, צריכים לקחת בחשבון שלחלק מאיתנו קשה יותר לעמוד על משטר דיאטה, לשמור על תזונה בכל ארוחה. כדאי לדעת מראש, שזו עלולה להיות תקופה לא פשוטה וכדאי לאסוף כמה שיותר תמיכה מחברים ומקרובי משפחה.

מאת: 8דייטדייטינג22/12/101530 צפיות
במאמר זה נבחן כמה רשתות גדולות וניתן כמה טיפים למי שמעוניין להתחיל להתגלגל בתחום של אתרי הכרויות וזוגיות ברשת. נסביר כיצד מתחיל, מה חשוב לדעת ואיך בכלל אוכלים את הנושא הזה.

מאת: 8דייטהכרויות08/12/094567 צפיות
האח הגדול צופה בכל המתרחש ברשת האינרנט. 3 כללים חשובים ביותר שכל אחד חייב לקרוא

מאת: 8דייטהכרויות07/12/091217 צפיות
אתרי הכרויות, האופציה השפויה כדי למצוא אהבה בעולם הזה, עכשיו צריך ללמוד גם לדבר את השפה ולהבין את הסימנים והרמיזות השונות באתרי ההכרויות

מאת: 8דייטהכרויות12/11/091426 צפיות
מאות אלפי אנשים מחפשים אהבה באתרי ההכרויות השונים שברשת אבל רק חלק מהם מכירים את הטיפים והסודות שבאמת עוזרים למצוא אהבה אמיתית. איך עושים את זה נכון, מאמר מיוחד חושף את הסודות הקטנים שעוזרים למצוא אהבה באתרי הכרויות.

מאת: 8דייטהכרויות10/11/091585 צפיות
כולנו מחפשים למצוא את החצי השני, אבל החיפוש באתרי הכרויות יכול להיות קשה אם לא יודעים את 3 הטיפים החשובים לשימוש באתרי הכרויות.

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152542 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151892 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151911 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151929 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151860 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152124 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151796 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica