חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האח הגדול - 3 כללים חשובים ביותר

מאת: 8דייטהכרויות08/12/20094588 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האח הגדול צופה בכל המתרחש ברשת האינטרנט והיום יותר מתמיד כדאי מאוד להקפיד ולשמור על הפרטיות שלנו באתרי האינטרנט כי כל המידע הפרטי שלנו עלול להיות חשוף בפני הציבור.

כידוע, רשת האינטרנט מציעה מגוון רחב של שירותים וביניהם גם אתרי הכרויות אשר משמשים כלי נהדר למציאת בני זוג ולהתאהבות. עם זאת, חשוב להבין כי המידע המופיע ברשת הינו פומבי וזמין לכל דורש, וכמו שמכונה בסלנג האח הגדול צופה בכל.

כאשר מדובר באתרי הכרויות, הסיכון אפילו גדול יותר, יש לזכור כי באתרי הכרויות אנשים נוהגים לחשוף פרטים רבים אודותיהם, פרטי אינטימיים אשר אינם נוהגים לחשוף בדרך כלל. מרבית האנשים נוהגים להאמין כי אתר האינטרנט בו הם כותבים הינו מאובטח וידאג להגן על המידע שלהם מפני חשיפה. אין טעות גדולה מזו. מידע המופיע ברשת האינטרנט איננו מוגן, יש לבצע מהלכים אקטיביים ולדאוג להגנה מפני חשיפה.

למעשה, אנו בתור משתמשים צריך להיות זהירים יותר מפני האח הגדול ולכן חשוב להכיר 3 כללי ברזל לשימוש באתרי הכרויות:

כלל ראשון - חובה לבחור אתר הכרויות מוכר וגדול. רק אתר בעל צוות תמיכה ואבטחה איכותי יוכל להבטיח שמירה על המידע שלנו ועל הפרטיות שלנו. אתר אינטרנט שמציע שירות בחינם כנראה שלא יוכל להציע שירותים מספיק מקצועיים אשר יגנו על המידע שאנחנו מפרסמים באתר.

כלל שני - לפרסם כמה שפחות מידע אודותינו. נכון, חשוב לפרט בפרופיל האישי שלנו את התחביבים והתכונות המאפיינות אותנו אבל יש להמנע מחשיפה מיותר של פרטים שאנחנו רוצים לשמור לעצמנו. בנוסף, כדאי בכל מקרה לשמור כמה פרטים אישיים לדייטים בשלב מתקדם של הקשר ולא לפרסם את הכל באופן פומבי על דפי האתר.

כלל שלישי - להמנע מחשיפת פרטי התקשרות. חשוב מאוד להמנע מפרסום פרטים אישיים כמו כתובת ומספרי טלפון שלנו. אתרי ההכרויות מאפשרים לנו דרכי התקשרות עם החברים אשר ישמרו על הפרטיות שלנו וכדאי מאוד להשתמש בדרכים אלו ולא לפרסם את מספר הטלפון שלנו לכל דורש אלא רק לאחר שיחה והכרויות רצינית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הסודות הקטנים שיעזור לך למצוא אהבה באתרי הכרויות, עכשיו במדריך אתרי ההכרויות שמשווה בין אתרים נבחרים ברשת האינטרנט ועוזר לך למצוא את האתר המושלם עבורך.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת 8דייט

מאת: 8דייטדיאטה30/01/111598 צפיות
כשאנחנו מקבלים החלטה להתחיל דיאטה, צריכים לקחת בחשבון שלחלק מאיתנו קשה יותר לעמוד על משטר דיאטה, לשמור על תזונה בכל ארוחה. כדאי לדעת מראש, שזו עלולה להיות תקופה לא פשוטה וכדאי לאסוף כמה שיותר תמיכה מחברים ומקרובי משפחה.

מאת: 8דייטדייטינג22/12/101531 צפיות
במאמר זה נבחן כמה רשתות גדולות וניתן כמה טיפים למי שמעוניין להתחיל להתגלגל בתחום של אתרי הכרויות וזוגיות ברשת. נסביר כיצד מתחיל, מה חשוב לדעת ואיך בכלל אוכלים את הנושא הזה.

מאת: 8דייטדייטינג29/11/101575 צפיות
אם אתם מתכוננים לצאת לדייט בזמן הקרוב, אתם חייבים לקרוא את המאמר הזה שיחשוף בפניכם 5 שלבים וטיפים שכל אחד חייב לדעת לפני שהוא יוצא לדייט.

מאת: 8דייטהכרויות07/12/091218 צפיות
אתרי הכרויות, האופציה השפויה כדי למצוא אהבה בעולם הזה, עכשיו צריך ללמוד גם לדבר את השפה ולהבין את הסימנים והרמיזות השונות באתרי ההכרויות

מאת: 8דייטהכרויות12/11/091426 צפיות
מאות אלפי אנשים מחפשים אהבה באתרי ההכרויות השונים שברשת אבל רק חלק מהם מכירים את הטיפים והסודות שבאמת עוזרים למצוא אהבה אמיתית. איך עושים את זה נכון, מאמר מיוחד חושף את הסודות הקטנים שעוזרים למצוא אהבה באתרי הכרויות.

מאת: 8דייטהכרויות10/11/091586 צפיות
כולנו מחפשים למצוא את החצי השני, אבל החיפוש באתרי הכרויות יכול להיות קשה אם לא יודעים את 3 הטיפים החשובים לשימוש באתרי הכרויות.

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202812 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202804 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193545 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172182 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163091 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153020 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153166 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica