חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתרי הכרויות - 3 טיפים למציאת אהבה בקלות ובמהירות

מאת: 8דייטהכרויות10/11/20091584 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עדיין מחפשים אחרי החצי השני שלכם? כולם רוצים למצוא אהבה וכולנו חולמים על זוגיות מושלמת. אבל החיפוש לא תמיד קל, אני יודע כי גם אני התנסתי בחיפוש אחרי החצי השני שלי עד שמצאתי לבסוף את אהבת חיי. כיום, כשהאינטרנט נמצא בכל מקום ותופס חלק נכבד מחיינו, אתרי הכרויות הם דרך נפלאה להכיר אנשים חדשים ולמצוא אהבה!

האם אתם עדיין לא מאמינים באתרי הכרוית? מפחדים שיחשבו שאתם נואשים מלמצוא אהבה? אז תנו לי לספר לכם שלפי נתונים שמפורסמים באינטרנט יותר מ-500,000 אנשים רשומים לאתרי הכרויות ברשת האירנט!!! זה נכון, יותר מחצי מיליון ישראלים מחפשים אהבה באתרי הכרויות הפופולאריים. בכל מקרה, זה בטוח יותר יעיל מאשר לשבת בבית ולחכות שהאביר על הסוס הלבן יכנס בדלת...

אז איך בעצם ניתן למצוא אהבה אמיתית באתרי הכרויות?

צריך להבין שמדובר בחיפוש פעיל, צריך לקחת יוזמה ולעשות מעשה, מי שרק יושב ומחכה לא ימצא אהבה (!) צריך רק לדעת איך לעשות את זה נכון. לכן, כדי שתוכלו למצוא אהבה בקלות, הנה שלושה צעדים חשובים כדי להתחיל ברגל ימין:

שלב ראשון - הצטרפות לאתר הכרויות. נשמע הגיוני אבל רבים מפסיקים כבר בשלב הזה כי הם לא יודעים כיצד לבחור את האתר שמתאים להם או מפחדים לשלם כסף עבור אתר הכרויות. הכי חשוב בבחירת האתר הוא מציאת את פופולארי ומוכר שקיים כבר שנים רבות ומביא איתו ניסיון בניהול האתר. זה חשוב מאוד כי אנחנו לא רוצים להצטרף לאתר שיש בו כרטיסים לא אמיתיים או שאין לנו תמיכה. לכן, מומלץ כן לפנות לאתר בתשלום ואם חושבים על זה, התשלום הרבה יותר זול מיציאה לדייט אחד במסעדה ולכן שווה את השקעה תמורת האיכות שנקבל באתר בתשלום על פני אתר חינמי.

שלב שני - כרטיס הביקור שלנו באתר: הפרופיל האישי. כולם יודעים שכרטיס הפרופיל הוא למעשה הכלי החשוב ביותר בשיווק שלנו באתרי ההכרויות. כן, גם פה אנחנו צריכים לשווק את עצמנו, אסור לשקר, צריך להיות כנים ולספר על עצמנו אלב לא יותר מידי, צריך להשאיר גם מקום לשלאות ולהתענייניות של חברים חדשים בכרטיס שלנו.תמיד כדאי לשמור על טון חיובי וקליל ולהיות ענייניים, לספר מי אתם ומה אתם מחפשים, פשוט להיות אמיתיים!

שלב שלישי - הוספת תמונה: חובה להוסיף לפחות תמונה אחת שלנו וכדי שהיא תהיה תמונה עדכנית ואיכותית. לא כדאי להוסיף תמונה שלנו עם אנשים אחרים כי אנחנו רוצים לבלוט בתמונה. כדי שגם יוכלו להבחין בפנים שלנו בקלות (שלא נהיה רחוקים מידי מהמלצמה) אבל גם לא קרובים מידי, כדי שיוכלו להבין בדיוק איך אנחנו נראים.

אחרי שהצטרפנו לאתר הכרויות ושיווקנו את עצמנו כראוי, צריך להמתין לפניות אבל גם לא להתבייש ולהתחיל ליצור קשרים עם אחרים. מי שמתבייש יכול שלוח קריצות לאחרים ולחכות שיפנו אליו. כדאי לפתוח בשיחות קלילות ולא לחשוף יותר מידי פרטים בתחילת הקשר.

לסיכום, אתרי הכרויות הם פתרון נהדר וזמין לכל אחד ואחת, שעזר לרבים להתאהבה ולהקים משפחות מאושרות בישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הסודות הקטנים שיעזור לך למצוא אהבה באתרי הכרויות, עכשיו במדריך אתרי ההכרויות שמשווה בין אתרים נבחרים ברשת האינטרנט ועוזר לך למצוא את האתר המושלם עבורך.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת 8דייט

מאת: 8דייטדיאטה30/01/111597 צפיות
כשאנחנו מקבלים החלטה להתחיל דיאטה, צריכים לקחת בחשבון שלחלק מאיתנו קשה יותר לעמוד על משטר דיאטה, לשמור על תזונה בכל ארוחה. כדאי לדעת מראש, שזו עלולה להיות תקופה לא פשוטה וכדאי לאסוף כמה שיותר תמיכה מחברים ומקרובי משפחה.

מאת: 8דייטדייטינג22/12/101528 צפיות
במאמר זה נבחן כמה רשתות גדולות וניתן כמה טיפים למי שמעוניין להתחיל להתגלגל בתחום של אתרי הכרויות וזוגיות ברשת. נסביר כיצד מתחיל, מה חשוב לדעת ואיך בכלל אוכלים את הנושא הזה.

מאת: 8דייטדייטינג29/11/101569 צפיות
אם אתם מתכוננים לצאת לדייט בזמן הקרוב, אתם חייבים לקרוא את המאמר הזה שיחשוף בפניכם 5 שלבים וטיפים שכל אחד חייב לדעת לפני שהוא יוצא לדייט.

מאת: 8דייטהכרויות08/12/094545 צפיות
האח הגדול צופה בכל המתרחש ברשת האינרנט. 3 כללים חשובים ביותר שכל אחד חייב לקרוא

מאת: 8דייטהכרויות07/12/091216 צפיות
אתרי הכרויות, האופציה השפויה כדי למצוא אהבה בעולם הזה, עכשיו צריך ללמוד גם לדבר את השפה ולהבין את הסימנים והרמיזות השונות באתרי ההכרויות

מאת: 8דייטהכרויות12/11/091424 צפיות
מאות אלפי אנשים מחפשים אהבה באתרי ההכרויות השונים שברשת אבל רק חלק מהם מכירים את הטיפים והסודות שבאמת עוזרים למצוא אהבה אמיתית. איך עושים את זה נכון, מאמר מיוחד חושף את הסודות הקטנים שעוזרים למצוא אהבה באתרי הכרויות.

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202808 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202799 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193541 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172178 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163087 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153018 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153162 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica